OziBo_ kirjoitti:IceCold kirjoitti:TULOSSA 125cc KAKSTAHTI
mistäs näin luit?
Ainaskin Fantic motorin nettisivuilla lukee: New two stroke 125cc, 200cc, 250cc & 300cc 2-T coming soon...
Prätkä jätkä kirjoitti:Mulle kans sanottiin EE-Speedissä et fanticilt tulee 2 tahti piikki ens vuonna ja mä epäilen et se on ktm:n koneella koska (fantic käyttää muiden valmistajien moottoreja) mun mielestä millään muulla prätkävalmistajal ei oo 2 tahtisia 125, 200, 250, 300 enduroja tai supermotoja jotka sais rekisteröityä ja siis ens vuonna tulee se 2 tahti piikki ja se on EE-Speediltä saatua tietoa mut toi moottori veikkaus on vaan mun arvaus eli ei varmaa tietoa.
sempron kirjoitti:Prätkä jätkä kirjoitti:Mulle kans sanottiin EE-Speedissä et fanticilt tulee 2 tahti piikki ens vuonna ja mä epäilen et se on ktm:n koneella koska (fantic käyttää muiden valmistajien moottoreja) mun mielestä millään muulla prätkävalmistajal ei oo 2 tahtisia 125, 200, 250, 300 enduroja tai supermotoja jotka sais rekisteröityä ja siis ens vuonna tulee se 2 tahti piikki ja se on EE-Speediltä saatua tietoa mut toi moottori veikkaus on vaan mun arvaus eli ei varmaa tietoa.
Sama se on minkä tehoinen kone ja minkä valmistajan kone siellä on kun se kuristetaan a1 tehoiseksi ja lisätään muut hilppeet kiinni (valot, vilkut yms.)kevareissa. Joten itse en heittäisi suoraa veikkausta yhtään minkään koneesta (paitsi luultavasti kisanen se tietty on )