Helppohan sinne on kirjottaa noita "totuuksia".
WPWW kirjoitti:Öh? En nyt tajunnut pointtiasi. On muitakin viritys keinoja kuin kuutioiden kasvatus.
Ja fanticissa on sama kone. Yzärin malossi sarja on 170cc.
DSM kirjoitti:WPWW kirjoitti:Öh? En nyt tajunnut pointtiasi. On muitakin viritys keinoja kuin kuutioiden kasvatus.
Ja fanticissa on sama kone. Yzärin malossi sarja on 170cc.
On toki, mutta kuutioiden kasvatus on usein se "tehokkain" menetelmä. Kerro miten saat tuosta +20heppaa ilman pytyn vaihtoa? okei, on se ehkä just ja just mahollista mutta sitten joudutkin huoltaa joka ajon jälkeen.
DSM kirjoitti:tietenkin, eihän niitä tehoja saa tolla pytyllä ilman että kantta avartaa. ja kaasari kanssa isompi tietenkin.
Countach kirjoitti:Miksi vertaat katupyörää kilpapyörään? Onhan se hienoa kun tappiin viritetystä nelarista saa melkein samat tehot kuin katukakstahdista, mutta mitä iloa siitä sitten on? Kaikki nelarin vahvuudet menetetty ja huoltovälit huomattavasti kakstahtia tiheämmät.
Piikkisissä parempi vaihtoehto on kakstahti, mikä siinä on niin vaikea tajuta? Kun siirrytään esim. 600cc pyörään niin niissä voi olla esim. neljä sylinteriä joista joku on aina työtahdissa, eikä kuolleita kierroksia tule --> kurotaan kakstahdin etua umpeen.
Countach kirjoitti:Miksi vertaat katupyörää kilpapyörään? Onhan se hienoa kun tappiin viritetystä nelarista saa melkein samat tehot kuin katukakstahdista, mutta mitä iloa siitä sitten on? Kaikki nelarin vahvuudet menetetty ja huoltovälit huomattavasti kakstahtia tiheämmät.
Piikkisissä parempi vaihtoehto on kakstahti, mikä siinä on niin vaikea tajuta? Kun siirrytään esim. 600cc pyörään niin niissä voi olla esim. neljä sylinteriä joista joku on aina työtahdissa, eikä kuolleita kierroksia tule --> kurotaan kakstahdin etua umpeen.