Kiitos kaikille jotka auttoivat mua et sain vihdoinki tehtyä sen 300 € tilauksen
.
Mutta kun oon selaillu noita vanhempia viestejä nii on tullu ilmi että paketti olisi ollut hajalla ja puuttuis jotain sekä tulis väärä putki tjms.!
Antaa pelottavan kuvan Easypartsin toiminnasta!
1) Mitäs luulette meneekö jälkitilaukseen osat jotka on 5-7 arkipäivää toimitusaika? Muut tuotteet mitä tilasin oli "Directly From Stock" ja 2-3 arkipäivä.
Joten, mitenhän nää osat nyt sitten tulevat ku tilaus tehtiin viime viikon torstaina ja tehtiin Visalla että näkevät heti summan tulleen tilillensä ja alkavat kokoamaan tilausta, ja tilauksessa luki seuraavana päivänä eli perjantaina, että "Tilaus osittain käsitelty mutta maksettu". (En ole vielä tänään 29.3 katsonut tilannetta...)
2) Tuleeko ensin ne jossa vähiten toimitusaikaa?
3) Mites jos tulee kahdessa osassa nii tuleeko sen toisen paketin lähetyksestä mulle mitään lisäkuluja?
4) Koska luulisitte tulevan? Pitäis saada tällä viikol ku miitti 3.4 lauantaina...
5) Sitten vielä että minkä matkan tämä 12 € kuljetuksesta perivä GLS Parcel kuljettaa sitä tilausta?
6) Mites se paketti Suomen puolella liikkuu? Matkahuolto? TNT? Vai kuljettaako GLS Parcel koko matkan sitä ku sillä on pääkonttori Turussa?
Asun Tampereella ja ois ihan kiva tietää kun Matkahuollon toimipiste sijaitsee kaukana keskustassa bussiasemalla ja posti ois tossa puolen kilsan päässä kotoa että niin, onko Tampereen tilaajilla kokemuksia Easyparsista jos tääl semmosia on?
Muutki ku Tamperelaiset saa tietty vastata!
Edit: Numeroin pääkysymykset et tulee helpompiselkoinen teksti