DT/X-Limit 2004-> Viritys

Bullshit
Pyörä:
Husqvarna SM125 -08, Yamaha DT -10, Suzuki PV -89
Liittynyt:
2.3.2008 17:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Bullshit » 6.9.2012 10:38

Ei oo hyötyä.
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 6.9.2012 11:03

no miks ihmeessä se pitää ottaa pois ? lukee nuissa teksteissä
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 6.9.2012 11:17

imuäänet kasvaa
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.9.2012 12:41

Ei kukaan määrää että se pitää ottaa pois, sen voi ottaa jos haluaa. Eroa ei ole kun imuäänissä, ehkä ilmansaanti voi parantua, mutta ero on minimaalinen.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 7.9.2012 0:11

Paljon ajettu männällä, ettei olis väljä kone?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 7.9.2012 8:09

Katoppa sitte missä kunnossa pytty ja mäntä on.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut putsipa » 8.9.2012 13:31

Mitäs mieltä ootte jos pistäis esim Italkitin jäykemmät kytkinjouset ja jotku uudet kytkinlevyt. Nii meneekö kytkin sitten niin jäykäksi, ettei yhdellä sormella enää pysty tekemään kytkinpommia ? DTllä tässä nyt 1kk keulinu ja parhaiten saan ajoitettua kytkinpommin ja nykäsyn yhdellä sormella. Nyt menee jo helposti 2 vaihteelle 8)
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RiZu » 10.9.2012 17:20

Minkälainen tehoalue on Gianellin putkessa? Ja minkälainen tehopiikki?
Mietin vaan että kannattasko vaihtaa tuo Tecnigas E-nox Gianelliin.
GAS OR ASS, no free rides!
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 11.9.2012 15:22

putsipa kirjoitti:Mitäs mieltä ootte jos pistäis esim Italkitin jäykemmät kytkinjouset ja jotku uudet kytkinlevyt. Nii meneekö kytkin sitten niin jäykäksi, ettei yhdellä sormella enää pysty tekemään kytkinpommia ? DTllä tässä nyt 1kk keulinu ja parhaiten saan ajoitettua kytkinpommin ja nykäsyn yhdellä sormella. Nyt menee jo helposti 2 vaihteelle 8)

.... Tyypillä kotari ja repii jollai detsillä kytkinpommilla keulaa ja jeejee. No ei mee liian jäykäksi jos et oo vitun siima.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut putsipa » 11.9.2012 22:49

@^^jaani^^ Joo tässä nyt joutuu vielä jonkun aikaa ajamaan DTllä ku kevarin kortin saan vasta lokakuussa... Sen takia vielä temppuillaa mopolla. Näillä näkyminen tuskin edes vaihdan kytkinlevyjä ja jousia, koska kytkinlevyissä oli vielä iha hyvin pintaa ja pelittää ihan hyvin.
amzy
Liittynyt:
14.5.2010 22:33
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut amzy » 13.9.2012 17:29

kertokaa en löytänyt kunnon keinoja tai yms.miten saan rajototetun moricin rajottamattomaksi :D eli esim se ledi homa oisko kellää kuvaa siitä?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 13.9.2012 18:11

Mihin sä kuvaa tarviit... Oikee ledi tai diodi, yhdistät sen oikeeseen johtoon. Rajottaa tai ei. Kokonaan ja varmasti saat rajottamattomaks kun poraat moric tekstistä, O:n läpi. Sillon ei välttämättä moriccia saa rajottaa enää.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 13.9.2012 20:46

Ja käytä 5mm terää jos poraat

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista