Noniin, eli mielellään hyviä ja päteviä vastauksia perusteluiden kanssa tähän kysymykseen!
Eli kannattaako laittaa midrace/high-end Derbiin (EBS050 eli vm. rabasa):
1. 6204 C4 (x2) petilaakerit ja C4 6203 (x2) laakerit vaihteistopuolelle?
2. 6204 C4 petilaakerit + C3 vaihteistopuolelle??
Kierroksia mopo ottaa ajossa yli 14 500rpm. 6. vaihteellakin vetää oikein mallikkaasti n. 14 000-14 500rpm.. mutta päätti C3 (peti)laakerit väljistyä aika nopeasti.
Oli pakko kokeilla sitä orkkislaakereilla, ennen kuin otan auki alakertaa..
Nyt olisin siis tilaamassa:-Metrakitin kiertokanki,
jossa 12x17x15 yläpään neulalaakeri, voiteluaukot yläpään neulalaakerille.. jne.-SKF 6204 C4 laakerit 2kpl
-SKF 6203 C4 laakerit 2kpl TAI FAG 6203-C-TVH-C3 6203 laakerit 2kpl
-Öljystefasarja (ei tietoa valmistajasta vielä, odotan vastausta siitä yritykseltä, jolta olen tilaamassa joitain näistä osista)
-Centauron moottorin tiivistesarja (<'05)
-Uudet neulalaakerit vaihteistoon sekä lohkoihin (vaihteistopuolelle)
Onks Polinin teflon stefoilla mitään eroa tavallisiin käytännössä kulumisen suhteen?Toistaiseksi laitan 1,5x kytkinjouset tonne, kun ei ole vielä varaa kestävämpään kytkinsettiin (Metrakit MRD).. toi vakiokytkinsetti palaa alle 10h ajamisen jälkeen.
Käytän samalla noi ylimääräiset öljyt (Motorex Formula 10w40) ja sitten uuden kytkimen kaveriksi Motul 5100 15w50 öljyt.