hopper91
- Pyörä:
- raiskattu gilera ja luotto hopper
- Liittynyt:
- 31.12.2013 17:15
jos ostaa uudet katteet nii tarviiko niille tehä mittää et voiko maalata spraylla suoraan päälle?
puhisantti
- Liittynyt:
- 19.3.2014 21:57
Onko kellään tietoa meneekö kameli derbin Showa USD keula ohjauslaakereiden puolesta uudemman mallin runkoon??
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
No ei periaattees, mut jos oot maalaamas muovikatteita, niin sun kannattaa ehdottomasti käyttää pohjina muovipohjamaalia, jos haluat että se pintamaali pysyy niis katteis kiinni, kun ne kuitenki tuppaa aina vähä taipumaa käytös ja ilman sitä rapisee aika vikkelään pois, niitä löytyy spray-pullois ja niitä saa ostettuu samoista paikoista kuin muitakin spray-maaleja.
hopper91
- Pyörä:
- raiskattu gilera ja luotto hopper
- Liittynyt:
- 31.12.2013 17:15
Okei kiitoksia. Pittää kattoa jos vaikka sillälailla tekis
connydaa
- Liittynyt:
- 16.2.2013 20:51
onko neulaventtiilillä joku tietty asento missä sen pitää olla että ei kuse bensa läpi ja jos on niin osaisiko joku sanoa mikä on oikea asento
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
ei siinä sen kummempia, nuppi vaan osottamaan ylöspäin ja jos ei tunnu tiivistävän niin uutta vaan hakemaan rikkoutuneen tilalle
connydaa
- Liittynyt:
- 16.2.2013 20:51
hessuhopotin kirjoitti:ei siinä sen kummempia, nuppi vaan osottamaan ylöspäin ja jos ei tunnu tiivistävän niin uutta vaan hakemaan rikkoutuneen tilalle
juuuu sain ongelman korjattua. Onglema oli yksinkertaisesti siinä että akussa ei ollut tarpeeksi voltteja käynnistymään ja siksi tulppa kastui kokoajan
kiitos silti
connydaa
- Liittynyt:
- 16.2.2013 20:51
osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun mopo alkaa kiertämään ehkä 6000 kierrosta sitku antaa ryyppyy nii ne laskeutuu normaaleiksi ja jos ajan pitkään kaasupohjassa nii ku päästän kaasun ja liun kytkimellä nii kierrokset nousee vähän
kalle65
- Liittynyt:
- 9.11.2013 11:40
Onko kellää ideaa miten saada kaasukahvaa vähä enemmän kiertämään. Siis liikkumaan enemmän. Nyt säätövaraa on aikas vähän ja kahvakin on vielä aika kireä vaikka rasvasin vaijerin.
No1
- Liittynyt:
- 16.12.2011 23:27
vaihda kahva? vai miks sen pitää enemmän kääntyä?
ruoste
- Pyörä:
- derbi x-race -04
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 14.5.2012 20:01
Mitään luovia kikkoja saada kytkintä irti ilman pulttipyssyä, ku en sellasta omista ja tahtoo olla vähän hankalaa saada se mutteri irti ku pyörii kytkin mukana..
Mopo ei ole mitään ilman patentteja.
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Tee sämpylä joka koostuu 2 kytkimen välilevystä ja 1 kytkinlevystä, laita vielä niiden väliin jotain pehmustetta ja tarraa ne yhteen lukkopihdeillä/muilla pihdeillä kytkinkruunuun ja väännä mutteri auki isolla jatkovarrella varustetulla räikällä. Onnistuu yksinkin, mutta kaveri apuna ei olisi pahitteeksi.
takanakki15
- Pyörä:
- 600 Bandit
- Paikkakunta:
- Kuusamo
- Liittynyt:
- 28.4.2013 20:53
connydaa kirjoitti:osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun mopo alkaa kiertämään ehkä 6000 kierrosta sitku antaa ryyppyy nii ne laskeutuu normaaleiksi ja jos ajan pitkään kaasupohjassa nii ku päästän kaasun ja liun kytkimellä nii kierrokset nousee vähän
Sulla on jossain imuvuoto. Tsekkaas ettei ole imukaulassa reikiä.
Useimmat moottoripyörien ongelmat johtuvat liittimestä, joka yhdistää ohjaustangon ja satulan toisiinsa.
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Mikähän vois olla vikana kun derpi joskus hyytyy, ryypyn kun laittaa päälle 2-4sek niin sen jälkeen vetää taas hyvin. Tätä tekee satunnaisesti.
Entäs kun hieman pidempää matkaa ajaa niin alkaa röplöttää, ja vauhti tippuu hieman.
Tätä alkoi pari pvä sitten tekemään. Ennen toimi hyvin.
Spekseinä Arrow, 85p-suutin, neulan sokka toiseks ylimmässä lovessa. Kiihdyttäessä ei röpötä yhtään, tulppa on väriltään ruskea.
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
V99
- Pyörä:
- Derbi drd sm
- Paikkakunta:
- Kivijärvi
- Liittynyt:
- 6.8.2013 22:36
Mikä kaasutin ja onko vapaavirtaussuodatin?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista