Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

hopper91
Pyörä:
raiskattu gilera ja luotto hopper
Liittynyt:
31.12.2013 17:15
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut hopper91 » 19.3.2014 21:13

jos ostaa uudet katteet nii tarviiko niille tehä mittää et voiko maalata spraylla suoraan päälle? :D
puhisantti
Liittynyt:
19.3.2014 21:57
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut puhisantti » 19.3.2014 22:02

Onko kellään tietoa meneekö kameli derbin Showa USD keula ohjauslaakereiden puolesta uudemman mallin runkoon?? :lol: :lol:
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 19.3.2014 22:30

No ei periaattees, mut jos oot maalaamas muovikatteita, niin sun kannattaa ehdottomasti käyttää pohjina muovipohjamaalia, jos haluat että se pintamaali pysyy niis katteis kiinni, kun ne kuitenki tuppaa aina vähä taipumaa käytös ja ilman sitä rapisee aika vikkelään pois, niitä löytyy spray-pullois ja niitä saa ostettuu samoista paikoista kuin muitakin spray-maaleja.
¿
hopper91
Pyörä:
raiskattu gilera ja luotto hopper
Liittynyt:
31.12.2013 17:15
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut hopper91 » 19.3.2014 23:57

Okei kiitoksia. Pittää kattoa jos vaikka sillälailla tekis :)
connydaa
Liittynyt:
16.2.2013 20:51
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut connydaa » 20.3.2014 13:37

onko neulaventtiilillä joku tietty asento missä sen pitää olla että ei kuse bensa läpi ja jos on niin osaisiko joku sanoa mikä on oikea asento
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 20.3.2014 15:53

ei siinä sen kummempia, nuppi vaan osottamaan ylöspäin ja jos ei tunnu tiivistävän niin uutta vaan hakemaan rikkoutuneen tilalle
¿
connydaa
Liittynyt:
16.2.2013 20:51
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut connydaa » 20.3.2014 17:21

hessuhopotin kirjoitti:ei siinä sen kummempia, nuppi vaan osottamaan ylöspäin ja jos ei tunnu tiivistävän niin uutta vaan hakemaan rikkoutuneen tilalle

juuuu sain ongelman korjattua. Onglema oli yksinkertaisesti siinä että akussa ei ollut tarpeeksi voltteja käynnistymään ja siksi tulppa kastui kokoajan :D kiitos silti
connydaa
Liittynyt:
16.2.2013 20:51
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut connydaa » 26.3.2014 21:39

osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun mopo alkaa kiertämään ehkä 6000 kierrosta sitku antaa ryyppyy nii ne laskeutuu normaaleiksi ja jos ajan pitkään kaasupohjassa nii ku päästän kaasun ja liun kytkimellä nii kierrokset nousee vähän
kalle65
Liittynyt:
9.11.2013 11:40
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut kalle65 » 27.3.2014 23:15

Onko kellää ideaa miten saada kaasukahvaa vähä enemmän kiertämään. Siis liikkumaan enemmän. Nyt säätövaraa on aikas vähän ja kahvakin on vielä aika kireä vaikka rasvasin vaijerin.
No1
Liittynyt:
16.12.2011 23:27
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut No1 » 28.3.2014 21:29

vaihda kahva? vai miks sen pitää enemmän kääntyä?
ruoste
Pyörä:
derbi x-race -04
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
14.5.2012 20:01
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut ruoste » 29.3.2014 23:18

Mitään luovia kikkoja saada kytkintä irti ilman pulttipyssyä, ku en sellasta omista ja tahtoo olla vähän hankalaa saada se mutteri irti ku pyörii kytkin mukana..
Mopo ei ole mitään ilman patentteja.
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 30.3.2014 0:50

Tee sämpylä joka koostuu 2 kytkimen välilevystä ja 1 kytkinlevystä, laita vielä niiden väliin jotain pehmustetta ja tarraa ne yhteen lukkopihdeillä/muilla pihdeillä kytkinkruunuun ja väännä mutteri auki isolla jatkovarrella varustetulla räikällä. Onnistuu yksinkin, mutta kaveri apuna ei olisi pahitteeksi.
¿
takanakki15
Pyörä:
600 Bandit
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
28.4.2013 20:53
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut takanakki15 » 30.3.2014 16:25

connydaa kirjoitti:osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun mopo alkaa kiertämään ehkä 6000 kierrosta sitku antaa ryyppyy nii ne laskeutuu normaaleiksi ja jos ajan pitkään kaasupohjassa nii ku päästän kaasun ja liun kytkimellä nii kierrokset nousee vähän

Sulla on jossain imuvuoto. Tsekkaas ettei ole imukaulassa reikiä.
Useimmat moottoripyörien ongelmat johtuvat liittimestä, joka yhdistää ohjaustangon ja satulan toisiinsa.
-rampe-
Pyörä:
Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
20.5.2012 0:15
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut -rampe- » 31.3.2014 19:04

Mikähän vois olla vikana kun derpi joskus hyytyy, ryypyn kun laittaa päälle 2-4sek niin sen jälkeen vetää taas hyvin. Tätä tekee satunnaisesti.
Entäs kun hieman pidempää matkaa ajaa niin alkaa röplöttää, ja vauhti tippuu hieman.
Tätä alkoi pari pvä sitten tekemään. Ennen toimi hyvin.

Spekseinä Arrow, 85p-suutin, neulan sokka toiseks ylimmässä lovessa. Kiihdyttäessä ei röpötä yhtään, tulppa on väriltään ruskea.
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
V99
Pyörä:
Derbi drd sm
Paikkakunta:
Kivijärvi
Liittynyt:
6.8.2013 22:36
Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

ViestiKirjoittanut V99 » 31.3.2014 20:32

Mikä kaasutin ja onko vapaavirtaussuodatin?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista