.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
voi perskele! nyt meni männänrengas.
olin just ajamassa kotia päin, ku kävin hakemassa parempaa jäähdytysnestettä (sellaista, jota käytetään kisaenskoissa yms., joissa on lämpöongelmia).
taas oli mukavan kuuma päivä (31C varjossa lämpömittarin mukaan) ja syyläri oli todella kuuma. jopa paisuntasäiliön nesteet olivat lämmenneet .. eli jäähdytysteho oli lähellä nollaa.
toivottavasti sylkkä on vielä käyttökelpoinen.. männällä oli ajettu yhteensä arviolta n. 30-50h... eli saattoi olla jo melko kulunut mäntä sisässä.
E: männänrengas jumittanut. eli halvalla pääsee.
Anders_423
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125
- Liittynyt:
- 8.5.2014 17:48
Voiko tuorevoitelu öljyn vanhan öljyn sekaan lisätä uutta jos vanha on eri öljyä kuin uusi?
Fr0nkale
- Pyörä:
- Löytyy
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 16.2.2014 22:29
Minä olen noin tehny usseesti ja mitään ei ole käynynnä. Tosin nyt aika pitkän aikaa olen ollut vannoutunut 2T Mixin käyttäjä, kun tuli nuo isot kannut paikalliseen varastomarkettiin niin säästää mukavasti.
[x] AM120 28.11.2013 [x] A1 21.04.2015
[5] pysäytetty [] sakot [] kortti pois
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Suosittelen käyttämään ennemmin 2-t Bikeä, Hintaero ei ole hirveä tuohon 2-t Mixiin.
Mutta laatu on parempaa.
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Fr0nkale
- Pyörä:
- Löytyy
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 16.2.2014 22:29
Äläs ny, jää maukkaat 2T MIX savut ilmoille
.
Mites tuon öljytulpan kanssa, olen koittanu uutta tiivistettä, oon koittanu vuorata sen silikonilla ja epoksilla mutta silti se vaan vuotaa
.
[x] AM120 28.11.2013 [x] A1 21.04.2015
[5] pysäytetty [] sakot [] kortti pois
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Saattaa olla että boorit on niin öljyisiä, ettei ne litkut vaan yksinkertaisesti tarraa niihin kiinni. Dippaa öljypropun reikään, mieluiten asetonilla, kostutettu rätti ja pyörittele sitä hetki reijässä, tee myös sama itse propulle ja heitä sen jälkeen kierteisiin kunnon turaus kierrelukitetta ja anna sen kuivua ohjeen mukaisesti, yleensä pari tuntia, ennen kuin altistat sitä öljylle. Jos vuotaa vielä tuon jälkeen, niin.. no. Sittenpähän vuotaa
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.11.2013 17:20
Ja pisteenä iin päälle kuparirikka ja oikee tunteella kiinni
PÄRPÄR
ManteliC
- Pyörä:
- Derbi drd pro- ex Yamaha Aerox
- Liittynyt:
- 30.6.2013 15:08
Terpi toimii hyvin mutta yhen asian ajattelin täällä teiltä asiantuntevilta kysyä
Miten saan kytkintä säädettyä silleen että ottais vähän alempaa, kun nyt ottaa aika helevetin ylhäältä. Kyseessä siis drd pro sm
smaikk
- Pyörä:
- suzuki pv, aprilia mx 125
- Liittynyt:
- 6.1.2014 16:50
Mikäköhän ois kaverin 01 vuosmallin derpis vikana kun sisään ajot juuri ajettu ja tehot hävisi ja ei ota kunnolla kierroksia ja ilmaantui samalla pientä vihellystä varsinkin tyhjä käynnillä
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.11.2013 17:20
Veikkaisin männänrengasta, vihellys vois olla siitä ku puhaltaa ohi.
PÄRPÄR
V_T_E_C
- Pyörä:
- honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
- Paikkakunta:
- RAISIO
- Liittynyt:
- 9.10.2011 20:59
Voi olla myös imuvuoto
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Fr0nkale
- Pyörä:
- Löytyy
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 16.2.2014 22:29
On ruvennut tässä kiinnostamaan bensankulutuksen vähentäminen, nyt vie kaupunki-ajossa semmosen 6 litraa satasella joka on mielestäni aika paljon.
Muuten vakio tekniikalla mutta "puolikurittomalla" putkella ja imupuolen reikälevy poistettuna laskin että matka ajossa n. 3 litralla pääsisi ~65km. Kaupunkiajossa tuolloin saattoi olla tankkaamassa lähes kolmesti viikossa. (Tankkaan aina vitosella).
Nyt uusin tekniikkaa. Poistin ns. kiihdytyssuppilon (siis se kuminen letku) ottamalla vakiosuodattimen irti ja asentamalla tuollaisen vapaavirtaussuodattimen. Huomasin tämän joskus aikaisemmin veljen mopoa rassatessa että kulutus laski ilman tätä osaa.
Kulutus laski sellaiseksi että kaupunki-ajossa pääsee n. 70 kilometriä n. 3 litralla bensaa.
Vakio derbithän kuluttavat tunnetusti vähän. Jos taas iskee vääntävät välitykset, kone ei vedä niitä loppuun ja kulutus nousee. Derbien vakiovälitykset tunnetusti aika raskaita, paitsi limitedissä 11-53, jolla mopon saa huutamaan varmasti.
Mietin siis että voisiko sen kuristuslevyn laittaminen imupuolelle vähentää vielä kulutusta pienemmäksi, kun iskee sen kanssa suodattimen ilman kiihdytyssuppiloa? Kaverini vakioderbissä (-10 DRD Racing) kulutus nousi kyseisen levyn poistamisella aika radikaalisti.
Turhaa spekulointia ilman päätä tai häntää näin illanmyöhässä mutta päätinpä jakaa ajatukseni teille. :lol:
[x] AM120 28.11.2013 [x] A1 21.04.2015
[5] pysäytetty [] sakot [] kortti pois
joulupukki9
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 20.5.2014 21:48
Juu eli xracessa vireinä on kuriton vakiputki,rajottamaton cdi ja väleinä toimii 13-53 ja kulkee gepsiin tasan 70km/h. Kellään tietoa että kuinka kauan pystyy huuattaan täysiä ennenkuin lämppäsee?
joulupukki9
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 20.5.2014 21:48
Ja tosiaan unohdin edellisessä viestissä kysyä mutta kumman rattaan kokoa pitää muuttaa ja kuinka paljon että kulkisi noin 65 km/h? Auttakaa tyhmää...
Anders_423
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125
- Liittynyt:
- 8.5.2014 17:48
Osaatteko sanoa mikä vikana kun mun derbissä toimi jarruvalo ihan normaalisti ja sitten yhtenä päivänä vaan huomasin ettei se enää toimikkaan. Se ei toimi kummallakaan jarrulla.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista