Poram
- Liittynyt:
- 4.6.2014 20:18
Kävi sitten silleen että derbilä tuli ajettua pari sataa metriä ilman tuorevoitelua ja nyt ei kulje tai kierrä mihinkään. Käynnistyy kyllä. Luultavasti siis männänrenkaat mennyt ? Puristuksia kyllä on, mutta ei kai sieltä mikään muukaan ole voinut mennä.
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Ei siinä muuta kun yläkerta auki ja katsomaan. Yleensä tuossa tapauksessa juurikin mäntä ja -renkaat alkavat kärsiä ensin. Joku paremmin tietävä voinee kertoa että mitä kampiakselin laakerit tykkää tuosta?
Itse olen sillä kannalla että jos laakerit eivät äännä niin voi ajaa.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
dattiis
- Liittynyt:
- 29.6.2012 18:39
Käykö uudenmallin kampura vanhanmallin koneeseen? Mulla siis vanhanmallinen ja 25 000 ajettu kiertokangen laakeri meni paskaksi ja saisin UM koneen kampuran sopuhintaan.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Ei valitettavasti käy.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Poram
- Liittynyt:
- 4.6.2014 20:18
Nyt avasin yläkerran ja mäntä näytti olevan aivan kunnossa. Pyttyä en saanut irti vielä, mutta siellä tuskin on naarmuja, kun ei männässäkään ole mitään jälkeä. Mitähän kannattaisi tehdä ? Männän ajattelin vaihtaa ihan varmuuden vuoksi, vaikka tuolla on ajettu vain pari tonnia.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Männän alahelma se ensimmäisenä ottaa itteensä, samoin laakerit. Kannattaa ottaa pytty pois ja tarkistaa.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
connydaa
- Liittynyt:
- 16.2.2013 20:51
voiko derbissä olla cdi niinsanotusti ''vähän rikki'' ku laittaa mopon käynttii nii kiertää normaalisti noin 10 sekunttia sit alkaa booaamaa ja kuullostaa kun mopossa olisi rajotin 4000 kierroksilla vai olisiko jollai jotain muuta ideaa mistä lähteä ettimään vikaa kaasarin oon kerran kattonu jo läpi ei löytyny mitään. ja kipinää tulee
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Savuttaako se erityisemmin? Vaikuttaako se kuinka nopeesti kaasun avaa?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
karstamagneetti
- Pyörä:
- EXC125 '07
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 23.9.2014 21:31
mites tosta nyt sit kannattais lähtee korjaamaan ku sattu käymää sillee että ku lenkkiavaimella lähti tulppaa ottamaa nii satuin huitasemaan sen jonkinmuotosen nipan halki sylinterinkannesta ja siitä alko tulemaan jäähäreitä ulos mukavaan tahtiin ja nyt patenttina sit johdonpala pikaliimalla tukkimassa. onko tärkeäkin nippa vai voiko suosiolla heittää pultilla tai vastaavalla tukkoon
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Nippa on kaasuttimen vesikiertoa varten. Tukkoon vaan.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
connydaa
- Liittynyt:
- 16.2.2013 20:51
Shape kirjoitti:Savuttaako se erityisemmin? Vaikuttaako se kuinka nopeesti kaasun avaa?
savuttaa vissii enemmän joo ja ei vissii oo välii kui nopeesti vääntää kaasuu ja sit kans jos antaa olla tyhjäkäynnillä nii moottori sammuu yhtäkkiä kun seinää
Poram
- Liittynyt:
- 4.6.2014 20:18
Nyt on pytty irti ja oli siellä vähän jälkiä. Etenkin tuo lohkeama mietityttää. Männässäkin oli jonkin verran kulumaa, kun tarkemmin katsoi. Mitähän tuolle kannattaisi tehdä?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Tuommosen kolon olen nähnyt useammassakin sylinterissä, eli taitaa olla tuokin jo ollut uudesta asti. Tuntuuko jäljet sylinterissä sormella? Jos ei, niin kevyt hoonaus pelastaa sylinterin ja siihen uusi mäntä sisään.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Poram
- Liittynyt:
- 4.6.2014 20:18
Ei tunnu jälkiä. Huomenna vien sitten hoonattavaksi. Pitäisikö hoonauksen jälkeen laittaa c-koon mäntä, kun nyt on b-koon mäntä?
JanKuu
- Liittynyt:
- 20.11.2014 15:54
JOO, nyt jos sais neuvoa ton derbin kans. tein koneremontin jonku aikaasitten eikä sillä oo ajettu ja kun yrtittää polkea käyntiin tai työntää nii pikkusen hörähtelee ja sitten ampuu putkeen
.. onko se staattori vai läpät
?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista