DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 11.9.2013 20:56

Mulikka1 kumpa voisi auttaa, vaan ei ole mitään havaintoa mikä vikana :lol:
Koita kysyä vielä' ihan am6 topicista?
Jarrut on vauhdin surma!
Mulikka1
Pyörä:
Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
15.4.2013 23:15
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mulikka1 » 12.9.2013 14:03

Juu, oon kysyny jo mutta täytyy varmaan nostaa se uudestaan. Tänään vaihdan puolan josko auttais. Alkaa toi vakioskoba jo vähä vituttaa kun tottunu ajaan vehkeellä jollta ei jää jalkoihi :lol:
Niksutinx
Liittynyt:
29.4.2013 20:41
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Niksutinx » 16.9.2013 18:01

Mikähän on dt:ssä kun kurit poistettu, katti poistettu, moric porattu, 95 suutin, neula keskimmäisessä lovessa, ja kulkee silti vain 58-60? Ei kai suutinkaan niin paljo vaikuta ja mun mielestä pitäis kulkee enemmän. :D
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Zanddu » 18.9.2013 21:49

Mulla olis muutama(tyhmä) kysymys:
Elikkä miten t-palat saa irti rungosta? Ja pitäisikö sen kytkintapin irrota vaan kevyesti nostamalla ja kuinka paljon se saa liikkua ylös/alas suunnassa ajossa?
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 19.9.2013 8:15

Nixu97 kirjoitti:Mikähän on dt:ssä kun kurit poistettu, katti poistettu, moric porattu, 95 suutin, neula keskimmäisessä lovessa, ja kulkee silti vain 58-60? Ei kai suutinkaan niin paljo vaikuta ja mun mielestä pitäis kulkee enemmän. :D

No mitkähän välit sulla on siinä?
Zanddu kirjoitti:Mulla olis muutama(tyhmä) kysymys:
Elikkä miten t-palat saa irti rungosta? Ja pitäisikö sen kytkintapin irrota vaan kevyesti nostamalla ja kuinka paljon se saa liikkua ylös/alas suunnassa ajossa?

Siitä t-palan päältä se pultti auki ja tietenkin pumput pois niin sitte lähtee ylempi t-pala.
Sitte kun se on irti nii siinä on semmonen lätkä mikä lähtee vaikka talttapäisellä meisselillä ku hakkaa sitä vasaralla auki päin.
Kyllä se sieltä nousee jonkun verran kevyesti nostamalla, ja on ihan normaalia. Voi siihen tehä jonkun semmosen stopparin metallista taitella ja laittaa eturattaan kopan pultista kiinni.
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Zanddu » 19.9.2013 19:19

Kiitoksia kovasti vastauksesta :)
Sitten vielä, että kumpi niistä kaasarin kahesta ruuvista on seos ja kumpi tyhjäkäynti? Kaasari on 16mm Dellorto Phbn ;)
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 21.9.2013 14:56

seos ruuvi on aina se mikä o lähellä ilmanputsarin liitosta. ja tk ruuvvissä yleensä jousi siinä välisä :)
yamahadt:n omistaja
Liittynyt:
21.9.2013 14:56
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut yamahadt:n omistaja » 21.9.2013 15:09

Terve! kertokaas mikä vikana kun porasin moricin tänään ja paikallaan kiertää hyvin mutta ajaessa kkiertää 8500 kierrokseen asti ja sitten alkaa pätkimään ja booaamaan? ja mopohan on yamaha dt 09
Killutin96
Liittynyt:
21.9.2013 19:26
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Killutin96 » 21.9.2013 19:33

Miten ootte saanu Polisportin Mmx:n sopimaan polisportin smoto lokarin kanssa?
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Zanddu » 22.9.2013 9:46

Kiitän taas vastauksesta :) Ajattelinki että se onse ruuvi mikä on lähempänä ilmanputsarii, mutta mulla ei oo sitä jousta siinä tk-ruuvissa, niin en ollut varma :D
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
O-M
Pyörä:
Yamaha dt
Liittynyt:
29.7.2013 11:52
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut O-M » 22.9.2013 12:04

MBK X-limit 05

Mikä mahtaa olla vikana ku otettiin irti kytkinaksilan varsi ( eli se mihin kytkin vaijeri tulee kiinni) laittettiin takaisin samalla lailla kun olikin. sen jälkeen se ei enää IRROTTANUT vaihdetta ollenkaan eli kytkin ei toimi.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 22.9.2013 18:59

se on väärin siellä :D
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 24.9.2013 18:33

Mikäs on ku detsin takajarrust hävis paineet? ilmaaminenkaa ei onnistu ku painetta ei kerry, näyttäisi vähän siltä että jarrunestesäiliön pohjassa on reikä mutta ei se kyllä ainakaan sitä kautta tyhjäksi oo vuotanu? eli missä vois vika olla
lemeke
Liittynyt:
27.6.2013 20:28
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut lemeke » 25.9.2013 18:18

Onko tämä ihan normaalia savutusta ?? Kyseessä siis yamaha DT.
http://www.youtube.com/watch?v=eFZ583kL ... e=youtu.be
Skruidu
Liittynyt:
26.8.2013 22:56
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Skruidu » 26.9.2013 8:44

mikähän voisi olla -06 Dtssä vikana kun ei käynnisty ollenkaan, tulppa kyllä kastuu eli bensaa saa ja kipinää saa, mutta ei käynnisty

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista