Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
- Liittynyt:
- 26.4.2012 18:52
Hmmh... Mikähän mahtaa olla syy kun derbi kiertää n.6k, ja kun metra ottaa piikin 6.5k nii siispä se on just siin piikin alapuolel että ei jaksa ottaa sitä piikkiä. Vikaa ei ollut kun kadotin neulan kun avasin kaasarin yläpään ja nyt se siis alko kun kokeilin ainakin tietääkseni vakio neulalla eli A11. Ja olen lähes varma että neula oli aiemminkin vakio ja senhän siis pitäisi olla se A11...? Toinen syy voi olla se että kaasarin yläpäästä putosi pieni prikka. Mutta siis alakierrokset ovat aivan normaaleja sit kun kaasuttaa niin ihan kuin hakkaisi siinä 6k kohdalla rajottimelle ja savuttaa maan perkeleesti... Mistähän voisi johtua? Tarviisin todella nopeasti vastauksia että pääsisin miittiin lauantaina!
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Missä kohtaa sulla on se neulan sokka ?
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
- Liittynyt:
- 26.4.2012 18:52
Normaalisti toisiks ylimmässä joten sillä kokeilin eka ja sit kokeilin ihan ylimmällä jolla toimi yhtälailla ellei ihan vähän paremmi
Mikke17
- Liittynyt:
- 31.5.2013 16:56
Miten onnistuu Derbi DRD Pro SM 2010 jäähdytys järjestelmä ilmaaminen?
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Syyläristä kanteen menevä letku irti johon kaadetaan niin kauan nestettä kunnes sitä tulee syyläristä.
Muista välillä täyttää sitä nestesäiliötä kun sitä hupenee aika lailla.
Mikke17
- Liittynyt:
- 31.5.2013 16:56
Selvä mutta tietääkö kukaan kun kävi silleen että oli ilmaa siellä syylärissä ja nestettä ei ja kuitenkin säiliössä oli nestettä yht äkkiä kuumeni kait liikaa ja alkoi hyyhtyä. nyt ei lähe käyntiin ja välillä lähtee ryypyllä ja sitten hetken päästä ei ota kaasua vaan sammuu. eí pysy tyhjäkäynnilläkään. mitäkön mahtoi mennä samalla rikki?
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
- Liittynyt:
- 26.4.2012 18:52
Noniin.. Äsken irrotin tankin kun aattelin kaasarin putsata kun sinne se prikan palanenki tippu, niin aattelin kokeilla et ottaako kiekkoi kun ilman tankkia laitan mopon päälle ja pidän kaasua pohjassa siihen asti kun bensa loppuu, niin 10sekuntia kierroksia se perus 6k, ja sitten kierrokset meni tappiin sekunniksi ja sitten sammu mopo. Elikkä siis mopo saa liikaa bensaa. Joten voiko se olla siitä prikasta siis edes kiinni vai pitäisiköhän nyt vain vaihtaa pienempi pääsuutin?
E: Niinno vaihoin 8 nro pienemmän suuttime ja toimii paremmin mutta ei toimi... ottaa hikisesti piikin mut vitun kova pätkimine jossai 8k kierroksessa.. Varmaan pitäs kaasari nyt putsata?
TinZee
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
- Paikkakunta:
- Vammala
- Liittynyt:
- 4.8.2013 20:39
Mikäköhän tossa terbissä on kun lähtee hetkeksi käyntiin mutta boooaa melkein heti? Ja sen jälkeen ei käynnisty ollenkaan?
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
Tietääkö kukaann että kun pitäisi kameliderbiin (derbi senda r50 '97) koota öljypumppu kokonaan, että onko sitä pakko pistää kiinni? jos ottais siis tuorevoitelun pois käytöstä. Moposta on tällä hetkellä kytkinkoppa irti, ja koko öljypumppu on siis otettu irti, ja jotain semmosta oon kuullu että jotain öljypumpun rattaita pitää jättää sinne, muuten tulee öljyt pihalle (enkä tiedä mistä rattaista on kyse). Vähän voi olla sekavaa tekstiä, kun en osaa oikein selittää tätä asiaa
jallon^
- Pyörä:
- Hyena evo Tpr 80cc, Derbi senda xtreme 04
- Liittynyt:
- 13.3.2012 23:12
Ei sitä pakko siihen oo laittaa, voit esim pellistä leikellä sen reijän muotosen palan (tai ostaa valmiin) ja pistää kiinni, tai pistää vaan se öljypumppu siihen tukkeeks että koneöljyt ei tuu pihalle siitä reijästä.
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
jallon^ kirjoitti:Ei sitä pakko siihen oo laittaa, voit esim pellistä leikellä sen reijän muotosen palan (tai ostaa valmiin) ja pistää kiinni, tai pistää vaan se öljypumppu siihen tukkeeks että koneöljyt ei tuu pihalle siitä reijästä.
Selvä, kun mulle yks tuttava sano että siihen on pakko pistää rattaat kiinni ettei tuu öljyt ulos. Tarkoitti sitten varmaan koneöljyjä
RiJa
- Liittynyt:
- 12.8.2013 22:28
Pojan mopo (Derbi Senda 2001) aiheuttaa yhä ongelmia: ei lähde käyntiin polkemalla eikä mäestä. Nyt viikon aikana vaihdettu
- tulppa (eri lämpöarvoisiin)
- staattori
- cdi-boksi
- jännitteen säädin
- korjattu sähköjä
- putsattu kaasari
Tulppa antaa kipinää ja saa bensaa (kastuu). Mopo ei silti edes lupaa käynnistäessä.
Oisko vielä ideoita mistä vikaa vois hakea?
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Koitappa kädellä käynnistyspoljinta painaa, meneekö kuin helposti? Jos menee ylenpalttisen helposti, tarkoittaa että puristukset on hävinny mikä voisi sitten aiheuttaa huonon käynnistyvyyden.
Brääm Brääm ja baanalle :D
RiJa
- Liittynyt:
- 12.8.2013 22:28
Vaikea verrata, kun ei ole kokeillut "toimivana" tuota kaasupoljinta. Riittäisikö imukaulan ja yläpuolen tiivisteiden vaihto, jos vika noissa puristuksissa vai mistä niitä sitten "saisi lisää"?
jallon^
- Pyörä:
- Hyena evo Tpr 80cc, Derbi senda xtreme 04
- Liittynyt:
- 13.3.2012 23:12
Luin tuolta jostain aijemmin että vika oli tullut pesun yhteydessä? Niin voisiko olla mahollista että olis päässy vettä tankkiin, itellä vm 04 derbi ja sen tankin korkissa ainakin noin 5mm reikä. Luin myös aijemmin että valkosta savua tulis, vaikuttaa kannen tiivisteeltä, mutta samaahan se tekee jos sitä vettä tankin kautta pääsee?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista