Vinkkejä DRD:n kytkinposken avaamiseen. Käynnistyspoljin ei palauta ja ilmeisesti palautusjousi sökönä. Eli polkaistessa ottaa välillä kiinni, sitten ei palauta ja kun vääntää takaisin ylös, polkee tämän jälkeen tyhjää.
Kun tuota kytkinposkea lähtee aukomaan:
- Pitääkö öljy ja vesipumppu irroittaa? Vai lähteekö niiden akselit posken mukana?
- Hyvät vinkit irti putoilevien prikkojen varalta?
- Muuta mitä pitäisi huomioida?
Räjäytyskuvien perusteella näyttäisi että vesipumppu pitäisi ottaa auki, eli pumpun siipipyörä olisi akselissa mutterilla. Mutta jos toi akseli lähtee kytkinposken mukana, ei tarvisi avata? Öljypumpun osalta sama homma, onko akseli kiinni kytkinposkessa vai lohkossa? Mitä pitää öljypumpusta purkaa?
Ei kellään olisi kuvaa avatusta kytkinposkesta ja lohkosta? Osaisi katsoa mitä on odotettavissa. Aletaaan tuota pojan kanssa availemaan ja sokkona tulee luultavasti vaan sanomista