Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Juu, en mä sitä kysynyt, mutta harvalta noita silti tuntunut sekoavan.. Ja onko noissa muka joku alhainenvirta-merkkivalo? Ite en edes keksi mitään hyötyä miksi tommonen edes pitäisi olla. Enkä oo koskaan kuullukkaan että muissakaan mopoissa tollasia olis? Ettei ois joku moottorin vikavalo, ylikuumenemis valo tmv?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
Miten sen letkun voi vetää takas sinne sillai et se myös pysyy siel?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Minkähän letkun? Aika monta letkua tuolta löytyy..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
No sen öljypumpun letkun, et miten mä sen saan sinne öljy purkkii et pitääks siihe kylkee tehä joku reikä
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Vaikkapa, jollain silikonilla/läpivientikumilla vaan se sinne. Senhän voisi pyöräyttää myöskin jollain pienellä t/y-palalla kiinni siihen öljypumpulle menevään letkuun. Eli öljysäiliöltä öljypumpulle menevä letkupoikki, pieni t/y-pala väliin, ja se öljypumpulta tuleva letku siihen. Tapoja on monia, kuten sanottu. Sen voi vetää myös siihen öljysäiliön korkkiin sen letkun.. letku läpivientikumilla sisään.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
Onko muilla käynyt semmosta että mittari yhtäkkiä kesken ajon ei näytä nopeutta ollenkaan? Silloin huomasin että nopeusanturin toinen johto irronnut liittimesta, puristin ja tinasin sen takasin mutta ei toimi silti, jostain päin on varmaan johdot poikki muualtakin, onko muilla ollu samanlaisia oireita? Ja ei siis tuon myötä tule mittariin kilometrejäkään lisää.
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
Ok, pitää katella, onko jotain muita korkkeja jostain helposti ostettavissa muuten kuin tilattavissa että pilaan sitten sen korkin siihen enkä alkuperäistä, laitanko sit iha jesarilla sen letkun siihe korkin päälle kii vaa?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Jonkun ihan perus 2t öljyn korkkikin voi mennä.. Tai joku tommonen. Ja läpivientikumilla, kuten sanoin, tulee siistein. Jesari ja mopot ei kuulu yhteen, nippusiteet vielä menee.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
wadee123
- Pyörä:
- Ktm EXC 125, Yamaha Aerox
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 1.5.2012 22:46
onkos kellään tietoo, tuleeko takuuhuollos minkäänlaist sanomist peltikurist mil menee 63?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Jos ne sen huomaa, niin voi takuut mennä, tuskin ne sitä kattoo, mutta laita varmuudenvuoksi vakioksi.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Catas
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 8.11.2011 19:22
Itellä ollu kurittomana takuuhuollossa jo 4 kertaa eikä mitää oo sanottu, vaikka oli käyny kuulema testaamassaki
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Jep, ei ne aina välitä, mutta paree pelaa varman päälle.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betarska
- Pyörä:
- KTM Duke 125 , Beta RR Track Motard
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 1.6.2012 8:20
Gogge kirjoitti:Juu, en mä sitä kysynyt, mutta harvalta noita silti tuntunut sekoavan.. Ja onko noissa muka joku alhainenvirta-merkkivalo? Ite en edes keksi mitään hyötyä miksi tommonen edes pitäisi olla. Enkä oo koskaan kuullukkaan että muissakaan mopoissa tollasia olis? Ettei ois joku moottorin vikavalo, ylikuumenemis valo tmv?
Itselläni ohjekirjasta löytyy "low battery icon" ja myös jännitteen taso sellaisilla palkeilla
En tiiä sitte miten tossa sun mopossa on ku on erilaine mittari tossa uudemmassa.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Jaa, no patteri vaihtoon. CR2430.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
alex96
- Liittynyt:
- 18.1.2012 19:48
t-palojen kiristysmomenttia pumppuihin olisin ettimässä. kyllä ilmanki momenttia pärjää mut jos on sellane olemassa ni kertokaa ihmeessä?
olin eilen ajelemassa metsässä ja tuli yks aukeema suora ja päästin menemää, kävin vähä lähempänä tutustumassa nurmikkoo ja väänty siitä t-palojen kohdalta oikealle.
koitin jo sillee että menin mopon oikealle puolelle seisomaa ja sitte päästin alaspäin ja nykäsin ylöspäin tanko vasemalle käännettyna mut ei helppiny.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista