Beta RR-50

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.6.2012 22:27

Juu, en mä sitä kysynyt, mutta harvalta noita silti tuntunut sekoavan.. Ja onko noissa muka joku alhainenvirta-merkkivalo? Ite en edes keksi mitään hyötyä miksi tommonen edes pitäisi olla. Enkä oo koskaan kuullukkaan että muissakaan mopoissa tollasia olis? Ettei ois joku moottorin vikavalo, ylikuumenemis valo tmv?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 8.6.2012 22:55

Miten sen letkun voi vetää takas sinne sillai et se myös pysyy siel?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.6.2012 23:11

Minkähän letkun? Aika monta letkua tuolta löytyy..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 8.6.2012 23:13

No sen öljypumpun letkun, et miten mä sen saan sinne öljy purkkii et pitääks siihe kylkee tehä joku reikä
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.6.2012 23:18

Vaikkapa, jollain silikonilla/läpivientikumilla vaan se sinne. Senhän voisi pyöräyttää myöskin jollain pienellä t/y-palalla kiinni siihen öljypumpulle menevään letkuun. Eli öljysäiliöltä öljypumpulle menevä letkupoikki, pieni t/y-pala väliin, ja se öljypumpulta tuleva letku siihen. Tapoja on monia, kuten sanottu. Sen voi vetää myös siihen öljysäiliön korkkiin sen letkun.. letku läpivientikumilla sisään.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Aap- » 8.6.2012 23:25

Onko muilla käynyt semmosta että mittari yhtäkkiä kesken ajon ei näytä nopeutta ollenkaan? Silloin huomasin että nopeusanturin toinen johto irronnut liittimesta, puristin ja tinasin sen takasin mutta ei toimi silti, jostain päin on varmaan johdot poikki muualtakin, onko muilla ollu samanlaisia oireita? Ja ei siis tuon myötä tule mittariin kilometrejäkään lisää.
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 8.6.2012 23:32

Ok, pitää katella, onko jotain muita korkkeja jostain helposti ostettavissa muuten kuin tilattavissa että pilaan sitten sen korkin siihen enkä alkuperäistä, laitanko sit iha jesarilla sen letkun siihe korkin päälle kii vaa?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.6.2012 23:35

Jonkun ihan perus 2t öljyn korkkikin voi mennä.. Tai joku tommonen. Ja läpivientikumilla, kuten sanoin, tulee siistein. Jesari ja mopot ei kuulu yhteen, nippusiteet vielä menee.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
wadee123
Pyörä:
Ktm EXC 125, Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
1.5.2012 22:46
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut wadee123 » 9.6.2012 0:34

onkos kellään tietoo, tuleeko takuuhuollos minkäänlaist sanomist peltikurist mil menee 63?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.6.2012 0:59

Jos ne sen huomaa, niin voi takuut mennä, tuskin ne sitä kattoo, mutta laita varmuudenvuoksi vakioksi.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Catas
Pyörä:
Beta RR50 Motard
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
8.11.2011 19:22
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Catas » 9.6.2012 2:02

Itellä ollu kurittomana takuuhuollossa jo 4 kertaa eikä mitää oo sanottu, vaikka oli käyny kuulema testaamassaki
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.6.2012 2:36

Jep, ei ne aina välitä, mutta paree pelaa varman päälle.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betarska
Pyörä:
KTM Duke 125 , Beta RR Track Motard
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
1.6.2012 8:20
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betarska » 9.6.2012 12:52

:|
Gogge kirjoitti:Juu, en mä sitä kysynyt, mutta harvalta noita silti tuntunut sekoavan.. Ja onko noissa muka joku alhainenvirta-merkkivalo? Ite en edes keksi mitään hyötyä miksi tommonen edes pitäisi olla. Enkä oo koskaan kuullukkaan että muissakaan mopoissa tollasia olis? Ettei ois joku moottorin vikavalo, ylikuumenemis valo tmv?



Itselläni ohjekirjasta löytyy "low battery icon" ja myös jännitteen taso sellaisilla palkeilla :)

En tiiä sitte miten tossa sun mopossa on ku on erilaine mittari tossa uudemmassa. :| :|
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.6.2012 12:59

Jaa, no patteri vaihtoon. CR2430.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
alex96
Liittynyt:
18.1.2012 19:48
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut alex96 » 11.6.2012 15:38

t-palojen kiristysmomenttia pumppuihin olisin ettimässä. kyllä ilmanki momenttia pärjää mut jos on sellane olemassa ni kertokaa ihmeessä?
olin eilen ajelemassa metsässä ja tuli yks aukeema suora ja päästin menemää, kävin vähä lähempänä tutustumassa nurmikkoo ja väänty siitä t-palojen kohdalta oikealle.
koitin jo sillee että menin mopon oikealle puolelle seisomaa ja sitte päästin alaspäin ja nykäsin ylöspäin tanko vasemalle käännettyna mut ei helppiny.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista