DT/X-Limit 2004-> Viritys

Murderdolls
Pyörä:
Yamaha DT50R
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
12.9.2010 2:14
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Murderdolls » 26.3.2012 20:38

Onko kellään kokemusta tästä:
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sahko ... 0-W-17083/

Lueskelin, että laikat ja terät kuluisivat erittäin nopeasti ja suositeltiin ostamaan Dremelin omia laikkoja ja teriä, mutta hinta niissä on suolaisempi kuin Bilteman pienoisporakoneessa ja ainoa tarkoitus olisi melkeinpä hioa tällä se kuristus irti detsin putkesta, eli kolme hitsitäppiä, ja ehkä myös toiset kolme paisarin ja alkukäyrän liitoksesta. Joten onko jollakin kokemusta tästä Dremelin halppiskopiosta, kai laikat nyt noin pienen työn kestäisivät kun ei tuo 15€ nyt paha hinta olisi, vaikka käyttötarkoitus ei olekaan tosiaan muu kun tuo kuristuksen irroitus?
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 26.3.2012 20:41

Kyllä se sen kestää.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 26.3.2012 21:32

15€ maksaa kurin otto autokorjaamolla :D
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 26.3.2012 21:42

Iha turhaa, ite ostin 3€ paketin hiomateriä motonetistä, sellasia erimuotosia, kokosia, ja värisiä päitä n. 10 kpl (samanlaisia mitä tuossa kuvassa). Nopeesti lähti kuri irti, ja tais jäädä pari terää jäljellekki vielä. Tietysti oletan että iskuporakone löytyy jo valmiiksi.
leevi96
Pyörä:
KTM 125 Duke -12
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
12.2.2011 22:18
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut leevi96 » 27.3.2012 19:42

Mikä suutin olis sopiva, kun on kuriton vakioputki, moric porattu ja pipercross-ilmanputsari?

Nyt on 108 ja pelittää ihan hyvin, mutta lämmöt nousee korkealle. Nyt kun lämpötila kävi +10 moottorin lämmöt oli nopeasti 5 8:sta palkista. Viime kesänä ajossa oli 6 palkkia ja liikennevaloissa/paikallaan parhaimmillaan 7 palkkia lämpöä. Vähän kyllä jännitti kuumeneeko liikaa... :s

Eikös tuo lämpöjen nousu johdu liian pienestä suuttimesta?

Kiitos vastaajille. ;)
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 27.3.2012 20:32

Johtuu. Osta paljon suurempi ja siittä lähdet porrastamaan alaspäin. Aloita vaikka 120.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Endo94
Liittynyt:
25.12.2009 21:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Endo94 » 27.3.2012 20:56

Moro. Enpä turhia lukenu aikasempia kommentteja, mut aattelin postaa omat virit tänne.
*Metrakit HM 75cc *Dell'Orto PHBG 21mm *Iso imukaula (ei just nyt tule koko mielee) *Arrowin läpät + runko *Arrowin putkisto *Kisakampura, muistaakseni MK + punakuulalaakerit = (laakereilta luvattu tasasempaa käyntiä) *Kisakytkin, muistaakseni MK tämäkin + levyt + jäykät jouset *Edellisen omistajan vaihdattama törkeen kallis vaihteisto, muistaakseni mallia Doppler *Ducatin tehopuola / CDI (MORIC:iton) *10-48 * + stefat, tiivisteet jne. :|

Nojaa, mitä turhia leijjumaa, huippuja vetelee noilla väleillä päältä 90, mutta lähtee mopoksi pirun ketterää. Piikki lähtee siitä n. 7500-8000 ja vetelee niin paljo kun sähköt antaa periksi. Kuuloarviolta ottaa jopa 12.000rpm.(Mittari ei ole kiinni, mutta mittari muistaakseni loppui 10.000rpm...) 13-48 väleillä haettu parhaillaan jotain alta 110 vauhteja. Asialliset mid-race virit, tosin jos itse olisin pytyn kaupasta uuten ostanut, olisin hommannut alumiinipytyn. :roll:

Vaki kysymys: keuliiko kaasusta?
Vastaus: siinä ja siinä, jos oikein lähettää nii keulahan se ekana ylös nousee.

EDIT: Jos kiinnostaa, galleriassa kuvia... :roll:
-pyrtsi
Pyörä:
Cpi Oliver -06
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.6.2010 0:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut -pyrtsi » 27.3.2012 21:26

Paljonkos muuten kiertää ihan kuriton ja moric porattu parhaimmillaan ajossa, siis vaikka vakioväleillä? Ku tuntus että kiertää kuitenki vielä paljon yli 10k
Santtteri
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 -04, EX Yamaha DT 50X -07
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
8.11.2011 21:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Santtteri » 27.3.2012 21:48

iha oikein, eli kiertää se sen yli 10k
Jammu95
Pyörä:
Yamaha dt50x 08
Liittynyt:
20.4.2011 16:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jammu95 » 27.3.2012 22:07

mahtaaks mun moricis olla jotain vikaa ku rajottaa jo niin hemmetisti 7900 kierroksis eikä oikee sit kierrä ku johki 8500 ku viime kesän pysty helposti kierrättää +10000 vai vaikuttaaks se niin paljo jos laittaa 3 piikkii isomma etu rattaa?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.3.2012 22:48

No miten on viritetty?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Juuuuso
Pyörä:
Yamaha dt 05
Liittynyt:
28.5.2010 8:19

ViestiKirjoittanut Juuuuso » 28.3.2012 3:22

Morjesta!

Mistä saisi tilattua kierrosten rajoittimen yamaha dt 05 malliseen mopoon, eniten kiinnostaisi sellainen kaukosäätimellä toimiva, mutta ihan on/off kytkimellä toimivakin käy. Olisiko jotain verkkokauppoja mistä saisin halvalla tällaisen. Myös vielä yksi kysymys, että onko tämän kierrosten rajoittimen asennus vaikea homma? 8)
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 28.3.2012 8:18

Täältä on parempi mennä kyselemään.

Phot-ecoa kannattaa ainakin harkita, sillä menee automaattisesti rajoitus asentoon, kun mopon sammuttaa. Eli näin ollen jos poliisit pysäyttää ja meinaavat lähteä testaamaan, ei tarvitse mitään alkaa hiplailemaan vaan rajoitin rupeaa jo rajoittamaan.

Jos tahdot halvan, osta normi 12-asentoinen rajoitin jossa on hienosäätö. Näitä saa lähes kaikkialta 20-30e hintaan. Jos tahdot kaukosäätimen, voit ostaa käyttäjältä _Syl_int_eri_ näitä kierrostenrajoittimien kaukosäätimiä.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Lpr
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Lpr » 28.3.2012 12:21

mistä saisi detsiin hiilariläpät? auttaako mitään?mihin laitetaan ne::D ja miten ja onks helppo homma.. ku ei oo tietoo:P
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 28.3.2012 16:06

Ei auta yhtään mitään etkä kyllä eroa huomaa jos ei sitte satu oleen jotain ihan high-end virejä, nekin rahat voi käyttää paljon fiksummin. Mutta kuitenki löytyy monista mopoliikkeistä. Laitetaan imukaulan alle läppärunkoon.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista