IDask
- Liittynyt:
- 2.9.2013 9:57
Itse en keksi muuta kuin kokeilla nostaa kaasarin neulaa jos sekään ei auta niin varmaan ostan pienemmän suuttimen.
tunturitigeraqua87
- Liittynyt:
- 9.7.2012 0:07
Joo elikkä derbistä katos kipinä yhtäkkiä johonkin? voiskohan olla staattori paskana vaikka kesällä laitettu uus? :o ja onko nuo tarvike cdi boksit yleensä kestäviä ? Toivon että on cdi boksi vaan menny mutta tiiä sitten
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Tulppa? Tulpanhattu?
Tuskin tuo CDI nyt iha heti kummiski hajoo. Oma on täl hetkel ajettu ~30 000km...
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
Terve. Mulla rupes tänään kameliderbistä (derbi senda sm 50 1998) takarengas vispaamaan kovissa vauhdeissa, pienissä vauhdeissa ei vispannu yhtään. sitten tajusin sen että takarenkaan laakereilla on ajettu jo aika pitkään... Joten olis tarkotus ensviikolla tilata uudet takalaakerit, mutta minkä kokoiset, ja mistä tiedän sen oikean koon? Auttaako yhtään jos kerron renkaan koon? (130/70-17)
Mich
- Liittynyt:
- 20.9.2013 21:01
kuuluuko tossa rabasan koneessa olla semmonen resonanssi ilmiö jossakin 2000-4000rpm kohdalla, meinaa pultit irrota, mutta sitten kun saa kierroksia lisää käy nätisti ja tasaseen kiertää...
Mich
- Liittynyt:
- 20.9.2013 21:01
niin ja petareissa ei välystä
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
miks vitussa tää alipainehana ei toimi näissä derbeissä??
oma derbi vuotaa bensat lattialle jos avaa kohon/irrottaa bensaletkun vaikka alipaineletku on irroitettu!
ja aprilia sx teki ihan samaa - jopa uuden alipainehanan kanssa!
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Puhalla siihen alipaine letkuun, ei se pysäytä silleen että otat sen vaan auki
Puhallat siihen alipaine nippaan niin se sulkee sen. Nää on kyllä aika alttiita hajoamiselle, eikä manuaalinen hana paljoa maksa.
Brääm Brääm ja baanalle :D
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
vai niin...
pösö oli kyllä paljo helpompi, ku siinä tarttis ottaa vaa letkut irti/kaasarin pohja ja se valutti vaa letkun tyhjäks ja siinä se. derbi vuotaa taas tankillisen.
mut hommaan jokatapauksessa manuaalisen hanan - paljo mukavampi käyttää. esim. jos suutinta vaihtaa, niin voi ihan sisätiloissa ilman sitä bensan katkua työskennellä.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Ei mul kyllä ikinä vuotanu ja alkuperänen hanakin oli
mut joo jos se hana on rikki niin sit kyllä vuotaa
razor15
- Liittynyt:
- 16.10.2011 14:33
Mistä vois johtuu et tulppa on harmaa/valkone vaikka on n. 3.5% seokset? Eli en usko et laihal kummiskaa pitäs käydä ku seoksien takia.. Tuorevoitelu poistettu käytöstä. Viriä on Arrow, 75 p-suutin (neula keskellä).
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
Mistä johtuu että virtalukko on jäykkä? Ei siis mee avain kunnolla virtalukkoon, vaan tarvii painaa oikein kunnolla se sinne. Auttaisko esim. lukkoöljy tai semmone mitää siihen?
TinZee
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
- Paikkakunta:
- Vammala
- Liittynyt:
- 4.8.2013 20:39
itellä oli sama ongelma terbis ni autto ku pisti lukkoöljyä
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Aseöljy on myös toimivaksi todettu tarvike lukkojen voiteluun.
Razor, onko pääsuutin riittävän iso? Vaalea tulppa voi kieliä liian laihasta seoksesta eli liian pienestä pääsuuttimesta. Lisää infoa
tietopankissa.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
razor15 kirjoitti:Mistä vois johtuu et tulppa on harmaa/valkone vaikka on n. 3.5% seokset? Eli en usko et laihal kummiskaa pitäs käydä ku seoksien takia.. Tuorevoitelu poistettu käytöstä. Viriä on Arrow, 75 p-suutin (neula keskellä).
Vähän pieneltä vaikuttas toi suutin. Kokeile jotain 80 tai vähän isompaa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista