latelainen
Derbi-poju kirjoitti:latelainen kirjoitti:APUA, Eli mulla ois ongelma mun aquan -89 kanssa se on hirveän vajaa tehoinen. sillä lailla että kun päääsen huippuihin (35 km/h)niin se tuntuu antavan enemmän tehoa 5/6 kaasusta kuin täydellä eli kun pistän täydelle kaasulle mopo rupeaa hidastumaan ja kuulostaa vähemmän ns. pärisevältä. Ja olen kattonut, kaasarin, pakoputken, kytkimen, männän, js sytytystulpan vaihtanu oon. Eli nyt ihmiset tarvitsen apua tämä on viimeinen mahdolisuus jonka annan tälle mopolle koska sit hankkiudun siitä eroon ja hankin uuden
voisko johtua siitä että se on vakio? vakio ilmanputsarin reikä on niin pieni että se tuumaa tukehtua kun painat kaasun pohjaan joten se ei saa tarpeeks ilmaa
no ei kai se nyt noin pajon voi rajoittaa
JjyKs
- Pyörä:
- HONDA NS125R Rothmans Edition 180cc | Honda NS125F 190cc
latelainen kirjoitti:Derbi-poju kirjoitti:latelainen kirjoitti:APUA, Eli mulla ois ongelma mun aquan -89 kanssa se on hirveän vajaa tehoinen. sillä lailla että kun päääsen huippuihin (35 km/h)niin se tuntuu antavan enemmän tehoa 5/6 kaasusta kuin täydellä eli kun pistän täydelle kaasulle mopo rupeaa hidastumaan ja kuulostaa vähemmän ns. pärisevältä. Ja olen kattonut, kaasarin, pakoputken, kytkimen, männän, js sytytystulpan vaihtanu oon. Eli nyt ihmiset tarvitsen apua tämä on viimeinen mahdolisuus jonka annan tälle mopolle koska sit hankkiudun siitä eroon ja hankin uuden
voisko johtua siitä että se on vakio? vakio ilmanputsarin reikä on niin pieni että se tuumaa tukehtua kun painat kaasun pohjaan joten se ei saa tarpeeks ilmaa
Menee joko liian rikkaalle tai laihalle, kun avaat kaasun kokonaan. Pääsuutinta/neulaa säätämällä voit tuohon vaikuttaa.
Ps, ostakaapas multa nyt tuolta myyntipuolelta toi alakertavikainen tigeri veke entisöitäväksi tai varaosiksi
Frööz
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91
Pitääkö jarrusatulan jarrupalojen pidikkeenä olla sokka vai semmonen tappi? miten sokka laitetaan?
latelainen
JjyKs kirjoitti:latelainen kirjoitti:Derbi-poju kirjoitti:latelainen kirjoitti:APUA, Eli mulla ois ongelma mun aquan -89 kanssa se on hirveän vajaa tehoinen. sillä lailla että kun päääsen huippuihin (35 km/h)niin se tuntuu antavan enemmän tehoa 5/6 kaasusta kuin täydellä eli kun pistän täydelle kaasulle mopo rupeaa hidastumaan ja kuulostaa vähemmän ns. pärisevältä. Ja olen kattonut, kaasarin, pakoputken, kytkimen, männän, js sytytystulpan vaihtanu oon. Eli nyt ihmiset tarvitsen apua tämä on viimeinen mahdolisuus jonka annan tälle mopolle koska sit hankkiudun siitä eroon ja hankin uuden
Menee joko liian rikkaalle tai laihalle, kun avaat kaasun kokonaan. Pääsuutinta/neulaa säätämällä voit tuohon vaikuttaa.
Ps, ostakaapas multa nyt tuolta myyntipuolelta toi alakertavikainen tigeri veke entisöitäväksi tai varaosiksi
osaatko tarkentaa prosessia koska olen tällänen aloittelia näissäasioissa
Derbi-poju
- Pyörä:
- Tunturi tiger Aqua -97
latelainen kirjoitti:JjyKs kirjoitti:latelainen kirjoitti:no ei kai se nyt noin pajon voi rajoittaa
alkaako se röpöttämään vai booaamaan jos röpöttää käy liian laihalla eli neulaa ylös yks pykälä/ vähän isompi suutin tai sitte jos booaa ni vähän pienempää suutinta tai lisää ilmaa
Tunturi Tiger Aqua -97
http://www.motot.net/talli/osat/id23160/# Ostakaa pois Puolavanteet yms.
latelainen
Derbi-poju kirjoitti:latelainen kirjoitti:JjyKs kirjoitti:latelainen kirjoitti:no ei kai se nyt noin pajon voi rajoittaa
alkaako se röpöttämään vai booaamaan jos röpöttää käy liian laihalla eli neulaa ylös yks pykälä/ vähän isompi suutin tai sitte jos booaa ni vähän pienempää suutinta tai lisää ilmaa
joo eli se lähtee booamaan ajattelin tännän katella sitä
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Edellista viestiä ei tarvitse lainata, varsinkaan kun on jo noin monta lainausta sisäkkäin
latelainen
Joo tänään säädin sit kaasutinta ja se autto vaan siihen opettamalla booamisen mutta muuten kaikki on ennallaan eli se on vieläkin saatana laisa
roni2796
Tottakai se on helvetin laiska, jos siis on vakio.
Pystyykö muuten laittamaan 15h eturattaan kiinni ilman sen magneeton ja rattaan välisen "väliseinän" murtamista?
latelainen
löytyykös tosta vanhasta aquasta muuten kytkimen säätö ruuvia ja jos löytyy niin missä se sijaitsee
Aleksi__
- Pyörä:
- Aprilia RS125 -07, Derbi DRD Edition -05
latelainen kirjoitti:löytyykös tosta vanhasta aquasta muuten kytkimen säätö ruuvia ja jos löytyy niin missä se sijaitsee
Siitä kaasarin oikealta puolelta suurempi säätö ja kahvasta hienosäätö.
latelainen
Aleksi__ kirjoitti:latelainen kirjoitti:löytyykös tosta vanhasta aquasta muuten kytkimen säätö ruuvia ja jos löytyy niin missä se sijaitsee
Siitä kaasarin oikealta puolelta suurempi säätö ja kahvasta hienosäätö.
Nyt en ihan ymmärtäny
Viimeksi muokannut latelainen päivämäärä 22.4.2011 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Frööz
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91
pitääkö jarrusatulan jarrupalojen pidikkeenä olla sokka vai semmonen tappi? miten sokka laitetaan?
Aleksi__
- Pyörä:
- Aprilia RS125 -07, Derbi DRD Edition -05
Siis toi mikä kuvassa on ympyröity.
latelainen
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista