Beta RR 50

FrankeeD
Pyörä:
Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
Liittynyt:
17.1.2012 10:06
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut FrankeeD » 20.1.2014 22:21

Tankki on 3,5+3,5, mutta voit laajentaa päätankkia ottamalla bensahanan irti ja lyhentämällä sitä siinö kiinni olevaa "tötsää"
Husqvarna stunttia https://www.youtube.com/watch?v=sBXpV50Fg0A
JanneJulius
Pyörä:
Honda Monkey,Beta rr
Liittynyt:
29.5.2013 21:55
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut JanneJulius » 21.1.2014 18:29

Ehedotuksia mitä tolle härpäkkeelle viä tekis???!???!? Ja takavalo on irti, se tiedetään ;) http://www.motot.net/galleria/kuva198163/
Mpez
Pyörä:
CH Racing WXE50, EX. Beta RR 50 -08
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
30.11.2012 17:22
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Mpez » 21.1.2014 21:37

FrankeeD kirjoitti:Tankki on 3,5+3,5, mutta voit laajentaa päätankkia ottamalla bensahanan irti ja lyhentämällä sitä siinö kiinni olevaa "tötsää"

Eli siis varatankki on myös 3,5 litraa?? :s Ja ei kai se bensahanan lyhennys nyt niin paljoa tilaa tuo, kun juuri vaihdoin uuden...
FrankeeD
Pyörä:
Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
Liittynyt:
17.1.2012 10:06
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut FrankeeD » 22.1.2014 10:57

Se varatankki on kait noin 3 litraa. Itellä on lyhennetty sitä hanaa ja nyt on päätankki 5,3l ja vara noin litran
Husqvarna stunttia https://www.youtube.com/watch?v=sBXpV50Fg0A
FrankeeD
Pyörä:
Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
Liittynyt:
17.1.2012 10:06
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut FrankeeD » 22.1.2014 11:01

Jannejulius lyhennä välipillii että änkkä jää katteen taake, käännä kilpee vähä vinoo "sisänpäi"
Husqvarna stunttia https://www.youtube.com/watch?v=sBXpV50Fg0A
Pakokaasu
Pyörä:
Husqvarna Smr 125 '13
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.12.2013 21:35
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Pakokaasu » 28.1.2014 20:00

Onko vuosimallien 2012 ja 2013 track motardeissa eroja vai ovatko ne samoja mopoja ?
Ja sitten vielä että kumpi olis parempi : 4tkm ajettu Track motard vuosimallia 2012, vai 5tkm ajettu Track motard vuosimallia 2013 ?
braap
Jokumoto
Pyörä:
KTM 690 Duke III
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
28.7.2012 15:05
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Jokumoto » 29.1.2014 17:44

Ota vähemmän ajettu (riippuu tietysti myös yksilön kunnosta) koska -12 ja -13 malleilla ei ole mitään eroja, paitsi ensimmäisissä 2012 trackkeissä käytettiin punaista säädettävää takajousta ja uudemmissa samaa lyhyempää keltaista kuin standardissakin.

Sitten oma kysymys ois että onko muilla tehnyt Beta niin että kun pienellä vaihteella kiihdyttää puolikaasulla niin sammuu hetkeksi/stumppaa/booaa, neula on keskimmäisessä lovessa :|
Mpez
Pyörä:
CH Racing WXE50, EX. Beta RR 50 -08
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
30.11.2012 17:22
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Mpez » 29.1.2014 22:30

Juu, mullaki booaa tollee näin talvella, aina kylmällä koneella tosin. Voithan toiki kokeilla neulaa ylemmäksi jos jaksat. :D
aDDee_
Pyörä:
HM Derapage rr 2011, EX Beta RR 2011
Liittynyt:
26.6.2012 15:21
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut aDDee_ » 30.1.2014 15:48

Itse ottaisin mielummin 2013 mallin, koska kyllä useasti vuosimallin perusteella saa myydessä enemmän rahaa. Myös takuu voimassa vuoden kauemmin tuossa -13 mallissa. Vaikuttaa tietenkin mopon kunto, voi vuodessakin saada mopon huonoon kuntoon kun joku taas pitänyt parissa vuodessa parempaa huolta
Pakokaasu
Pyörä:
Husqvarna Smr 125 '13
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.12.2013 21:35
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Pakokaasu » 31.1.2014 16:50

Itsekkin ottaisin mielummin 2013 mallin, mutta tuo 2012 on taas vähän paremmassa kunnossa. :|
braap
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut betasane69 » 2.2.2014 20:32

Ei trackiä koska puolavanteet pinnat 10krt hienommat! ;)

Ja paljonko ootte saaneet menemään uudenmallin betan kurittomana?
Itellä meni 75gps kuriton 13/56 välit ja 110 suutin?
Beta Arzka
Pyörä:
Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2012 15:16
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Beta Arzka » 2.2.2014 22:26

Nii, on ne pinnat hienommat ;)

Ja 11-58, välit #115 suutin. Huutaa hoosiannaa ja 72kmh gepsiin, duron enskanappulanastoilla

Onko jengillä muuten pettänyt etujarrupuristimen tiivisteet? itsellä karkaa nesteet ulos. No joo, on etujarru ollu rankalla käytöllä ku tykkään endoilla paljon :D niin ja tämän seurauksena on myös mennyt takahaarukasta ne taka-akselin tapin urat väljiksi. kun mopon perää nostaa vähän niin kolina kuuluu, mutta laakerit on silti timmit :paha: No, onhan nuita kilometrejä jo 12tkm takana
Jokumoto
Pyörä:
KTM 690 Duke III
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
28.7.2012 15:05
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Jokumoto » 2.2.2014 23:30

Kerrotaan nyt sitten oman -12 mallisen betan huippuja: 10-50 väleillä 81 ja kone huutaa, 11-50 väleillä sellainen jännä juttu että lyhyellä suoralla aina jää siihen 74 mutta kun on tarpeeksi pitkä suora ja lämmin kone niin 85-89 päästy tasasella, 12-50 väleillä 82 ja kiihtyy siihen paremmin kuin muilla väleillä. Kaikki nämä nopeudet mittariin joka kusettaa gepsiin verrattuna n.3-5 km/h noissa nopeuksissa.
Alluoskari
Liittynyt:
28.6.2012 2:44
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Alluoskari » 4.2.2014 22:41

Onko muilla tietoa kuinka paljon betan mittari kusettaa? Olis kiinnostava tietää paljon oma oikein kulkee. Beta on 11vuoden trackki joten on se digitaali mittari.
-kotem-
Pyörä:
EX KTM EXC 125 2003, EX Aprilia MX 125 2007, EX Beta RR 50 Track Motard 2010
Liittynyt:
13.4.2012 21:46
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut -kotem- » 5.2.2014 22:10

Aika mopo kohtaista toi mittarin kusetus, itellä oli 2010vm trackki ja parhaimmillaa ajettu suoralla huippuja 105 mittariin joka oli muistaakseeni 88 GPS:ään ja joillakin vaa on kusettanu 2-3kmh vauhdissa ku vauhdissa, itellä siis toki lisäänty toi huijausmäärä kokoajan, esim. mittarissa 53 niin gps näytti 45 :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista