Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
?

ViestiKirjoittanut larmo96 » 25.4.2011 22:11

Mien sais moposta vähä vauhtii pois ku kulkee noin 60? mopos on rajoittamaton cdi 11 piikkinen eturatas ja kuristettu putki. Paljo vaikuttais esim 10 piikkinen eturatas? veikkauksii? Lopullinen nopeus tulis olla noin 50
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 26.4.2011 0:11

apaut vähän päälle 55 tuon laskurin mukaan http://soliferia.parasiitti.org/laskurit.php#rissalaskuri

Tuolla voi laskeskella mukavat välitykset jos viitsii alkaa väkertämään isompaa takahamppia.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: ?

ViestiKirjoittanut Ernski » 27.4.2011 8:46

larmo96 kirjoitti:Mien sais moposta vähä vauhtii pois ku kulkee noin 60? mopos on rajoittamaton cdi 11 piikkinen eturatas ja kuristettu putki. Paljo vaikuttais esim 10 piikkinen eturatas? veikkauksii? Lopullinen nopeus tulis olla noin 50


se on iha sama mikä eturatas on tolla setillä menee 60 vaik ois 10 eessä, ainut mil sais ois laittaa kameliderbin 62 takaratas, et laita vakio cdi takas jos poliisit noi pelottaa eikä ne sitä ala testaamaa ku vakioputki on nii hiljanen
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 27.4.2011 17:00

vakio cdi:n kaa ei kulje ees 45
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 27.4.2011 18:05

mikä vikana ku vilkut ei toimi ku painaa jarrua taka tai etu jolloin jarruvalo syttyy?

akku aika heikossa hapessa ku antaa vaa joku 8,5v eikä auttanu nesteen lisäys+lataus mut voiks johtuu siitä
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Marjakiisseli
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.9.2009 18:26
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Marjakiisseli » 27.4.2011 18:23

Akku taitaa olla niin huonossa kunnossa, että jos sen on kuormittanut jo jarruvalolla niin virta ei riitä enää vilkuille. Kokeile toisella akulla siis.
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 29.4.2011 18:47

akussahan se vika oli ku toisella toimi
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut MSJD » 1.5.2011 3:14

www.sparewheel.fi/product_info.php/cPat ... bidtnnevm0 onko kellään kuvaa miltä toi näyttää mopossa kii? Kuulostaa aika ohkaselt. Ja käykö näihi derbin jarrulevyt, kun tarvis saada 240mm levy. Vai tarviiko pinnoittaa derbin keskiölle?
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 1.5.2011 10:25

MSJD kirjoitti:http://www.sparewheel.fi/product_info.php/cPath/7_57_500_220/products_id/2421/osCsid/d5u70cq75kdaqpi3bidtnnevm0 onko kellään kuvaa miltä toi näyttää mopossa kii? Kuulostaa aika ohkaselt. Ja käykö näihi derbin jarrulevyt, kun tarvis saada 240mm levy. Vai tarviiko pinnoittaa derbin keskiölle?


paska rengas tärisyttää liikaa,osta mielummi mitroc jos ton hintasta ostat ei oo niin karkee
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut MSJD » 1.5.2011 11:39

Ei tää tuu katukäyttöön ;) Kiinnostais vaan tietää et kuinka ohkaselta toi oikeen näyttää...
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 1.5.2011 12:49

No eihän tuo 2.75 enää mikää himo kapea ole, et varmasti aika sopiva.
Katso myynnissä olevat kohteet!
<-ape->
Pyörä:
gasgas 50cc, jinkku
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2009 20:15
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut <-ape-> » 1.5.2011 16:57

kuinkakos monta johtoa pitäs mennä jännitteensäätimelle? :roll:

alko polttimoita paukuttaa talven jälkee ja aloin vaihtamaan jännitteen säädintä ja huomasin et siihe menee 3johtoa vaik on neljän johon liitin, eikä missää kyl näkynykkään ylimäärästä johtoa...
tuli vähä sellane mitäjos fiilis http://aijaa.com/v.php?i=000277970671.jpg
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut MSJD » 1.5.2011 17:31

Laskin vaa et 2,75 vastaa jotain 70 leveetä ja tässähän on vakiona 90 levee?
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
Marjakiisseli
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.9.2009 18:26
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Marjakiisseli » 2.5.2011 1:36

Säätimelle menee vain nuo kolme johtoa.
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 2.5.2011 15:47

Siinä sokeripalassa voi olla paikka neljännelle, mutta ei siihen mitään johtoa kuulu koska ne vaan laittaa samanlaisia liittimiä kaikkialle, kun tulee halvemmaksi valmistaa samanlaista eikä montaa erilaista.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista