Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09

ViestiKirjoittanut sapuli » 3.5.2011 17:37

Tietäskö joku jonkun sivuston mistä saisi kate-/tarrasarjoja näihin mopoihin??
<-ape->
Pyörä:
gasgas 50cc, jinkku
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2009 20:15
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut <-ape-> » 3.5.2011 18:24

minkäs kokoset laakerit tän takarenkaassa on et saisin käytyä ettimäs varaosa liikkeistä?
Jammuallu
Pyörä:
Yamaha Dt 50. vm. 1995 ilmajäähy
Liittynyt:
3.5.2011 19:56
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Jammuallu » 3.5.2011 20:12

Elikkäs mulla on Yamaha dt vuosimallia -95. Ilmesty semmonen ongelma että ei lähe enään käyntiin, kipinä tulee, bensaa saa mutta joka polkasulla kastelee tulpan. Tietäskö kukaan mikä vois olla vikana? Onko mahollisesti sytytysennakossa jotaki vikaa? Mopossa on cdi sytytys.
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 3.5.2011 23:43

Jammuallu kirjoitti:Elikkäs mulla on Yamaha dt vuosimallia -95. Ilmesty semmonen ongelma että ei lähe enään käyntiin, kipinä tulee, bensaa saa mutta joka polkasulla kastelee tulpan. Tietäskö kukaan mikä vois olla vikana? Onko mahollisesti sytytysennakossa jotaki vikaa? Mopossa on cdi sytytys.


ei oo mitään sytytysennakkoa jos cdi sytytys, kurkkaa pakoaukosta mis kunnos mäntä on
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 3.5.2011 23:56

Jammuallu kirjoitti:Elikkäs mulla on Yamaha dt vuosimallia -95. Ilmesty semmonen ongelma että ei lähe enään käyntiin, kipinä tulee, bensaa saa mutta joka polkasulla kastelee tulpan. Tietäskö kukaan mikä vois olla vikana? Onko mahollisesti sytytysennakossa jotaki vikaa? Mopossa on cdi sytytys.


Joskus vaikka tulppa on hajalla se voi antaa kipinän, mutta ei toimi asennettuna.
Seos voi olla myös liian rikkaalla (ryyppy jumissa tai muuten vaan sontaa kaasarissa).
Ilmanputsarikin voi olla likainen eikä päästä tarpeeksi ilmaa läpi.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
Jammuallu
Pyörä:
Yamaha Dt 50. vm. 1995 ilmajäähy
Liittynyt:
3.5.2011 19:56
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Jammuallu » 4.5.2011 18:35

Kaasari läpikäyty eikä mitään vikaa. Ilmaputsarissa ei roskia. Mäntä kyllä on kunnossa. Pitää ostaa huomenna uus tulppa ja uuet bensat tankkiin jos se vaikka niillä hörähtäis tulille. Ihmetyttää vain tuo että miten se tulppa kastuu jo ensimmäisellä polkasulla? Kaasutin ei kuitenkaan tulvi sillä olen käyny sen läpi monta kertaa ja kattonu kaikkien osien kunnon. Alkaa jo ideat loppumaan kesken että mikä vois detskissä olla...
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 4.5.2011 19:06

onks kellään tällästä settiä ku

viri cdi
täyskuriton putki
vakioputsari/pytty/kaasari

ni toimisko pienemmällä ku 68 suuttimella ku nyt 68 ja toimii ja 70 taas röpöttää iha vitusti ja pienempää en oo koittanu
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
?

ViestiKirjoittanut larmo96 » 4.5.2011 19:44

Vaikuttaako seosruuvi yläkierrosten vääntöön? millä sais lisää vääntöä nopeutta lisäämättä?
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: ?

ViestiKirjoittanut Ernski » 4.5.2011 19:55

larmo96 kirjoitti:Vaikuttaako seosruuvi yläkierrosten vääntöön? millä sais lisää vääntöä nopeutta lisäämättä?


ei vakiokaasarissa oo seosruuvia

ainut keino on varmaa laittaa isompi kaasari tai lyhyemmät välit
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 4.5.2011 23:27

Jammuallu kirjoitti:Kaasari läpikäyty eikä mitään vikaa. Ilmaputsarissa ei roskia. Mäntä kyllä on kunnossa. Pitää ostaa huomenna uus tulppa ja uuet bensat tankkiin jos se vaikka niillä hörähtäis tulille. Ihmetyttää vain tuo että miten se tulppa kastuu jo ensimmäisellä polkasulla? Kaasutin ei kuitenkaan tulvi sillä olen käyny sen läpi monta kertaa ja kattonu kaikkien osien kunnon. Alkaa jo ideat loppumaan kesken että mikä vois detskissä olla...


Jos on useamman kuukauden vanhat bensat niin vika on todnäk siinä.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 5.5.2011 9:29

banaani-racing. kirjoitti:
Jammuallu kirjoitti:Kaasari läpikäyty eikä mitään vikaa. Ilmaputsarissa ei roskia. Mäntä kyllä on kunnossa. Pitää ostaa huomenna uus tulppa ja uuet bensat tankkiin jos se vaikka niillä hörähtäis tulille. Ihmetyttää vain tuo että miten se tulppa kastuu jo ensimmäisellä polkasulla? Kaasutin ei kuitenkaan tulvi sillä olen käyny sen läpi monta kertaa ja kattonu kaikkien osien kunnon. Alkaa jo ideat loppumaan kesken että mikä vois detskissä olla...


Jos on useamman kuukauden vanhat bensat niin vika on todnäk siinä.


mulla ainaki toimi hienosti vaik oli koko talven seisonu eikä ollu mitää lisäaineita laitettu bensaan
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 5.5.2011 14:09

Missä voisi olla vika kun nyt mbk ei aina käynnisty polkemalla eikä oikeen lupaakkaan. Mutta työntämällä saa käyntiin ja samalla pätkii. Sitten taas toimiin moitteetta :) .Tulpan vaihdoin ja toimi pari päivää hyvin ja sit taas rupes välillä teken tota et ei polkemalla millään käyntiin. Nyt putsasin kaasarin ja ilmanputsarin ja vika ei vieläkään lähtenyt?
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 5.5.2011 15:18

Olisikohan tuorevoitelu liian vahvalla?
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 5.5.2011 15:38

banaani-racing. kirjoitti:Olisikohan tuorevoitelu liian vahvalla?

ELi löysään öljypumpun vaijeria??
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 5.5.2011 16:35

Laita niin, että öljypumpun ne kohdistusviivat on kohdakkain niin saa sopivasti öljyä.
Katso myynnissä olevat kohteet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista