sapuli
- Pyörä:
- Mbk X-Limit
- Paikkakunta:
- Peräseinäjoki
- Liittynyt:
- 20.8.2009 18:09
[TEIKKU] kirjoitti:Laita niin, että öljypumpun ne kohdistusviivat on kohdakkain niin saa sopivasti öljyä.
Näissä öljupumpuissa ei muistaakseni ollut niitä kohdistusviivoja.
banaani-racing.
- Pyörä:
- kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 20.4.2011 3:09
Lainaus tietopankista
"Suositeltavaa jos laittaa itse cdi:n ja teharin (huollossa ne kyllä säätää sitä jos siellä virittävät) . Eli avaat koneen oikealta puolelta kahdella kuusiokolo ruuvilla kiinni olevan muovisuojan jonka alla menee vaijeri öljypumppuun. Kun seuraat sitä vaijeria vähänmatkaa ylös päin niin näet mustan kumisen suojan jonka alla on kaksi mutteria jolla säädetään koneen öljynsaantia. Ensiksi katso että vaijeri on kireällä, ettei ole löysässä jos on löysässä niin kiristä vähän että se vaijeri on kireällä eli joku 1/4 kierrosta. Sitten sen jälkeen kiristät vielä niitä ruuveja joku 1/2-2 kierrosta. Toimenpide ei ole välttämätön mutta ei kone ainakaan leivo."
Kannattaa vilkasta sitä tulppaa ennenku alat säätelemään öljypumppua.
Onko se sun tulppa sellanen musta ja öljynen?
Jos se tulppa on maitokahvin värinen niin vian ei pitäisi olla rikkaassa bensa/öljyseoksessa.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.
Kotariproju
viewtopic.php?f=93&t=82265
sapuli
- Pyörä:
- Mbk X-Limit
- Paikkakunta:
- Peräseinäjoki
- Liittynyt:
- 20.8.2009 18:09
banaani-racing. kirjoitti:Lainaus tietopankista
"Suositeltavaa jos laittaa itse cdi:n ja teharin (huollossa ne kyllä säätää sitä jos siellä virittävät) . Eli avaat koneen oikealta puolelta kahdella kuusiokolo ruuvilla kiinni olevan muovisuojan jonka alla menee vaijeri öljypumppuun. Kun seuraat sitä vaijeria vähänmatkaa ylös päin niin näet mustan kumisen suojan jonka alla on kaksi mutteria jolla säädetään koneen öljynsaantia. Ensiksi katso että vaijeri on kireällä, ettei ole löysässä jos on löysässä niin kiristä vähän että se vaijeri on kireällä eli joku 1/4 kierrosta. Sitten sen jälkeen kiristät vielä niitä ruuveja joku 1/2-2 kierrosta. Toimenpide ei ole välttämätön mutta ei kone ainakaan leivo."
Kannattaa vilkasta sitä tulppaa ennenku alat säätelemään öljypumppua.
Onko se sun tulppa sellanen musta ja öljynen?
Jos se tulppa on maitokahvin värinen niin vian ei pitäisi olla rikkaassa bensa/öljyseoksessa.
Tulppa on musta ja öljynen !!
banaani-racing.
- Pyörä:
- kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 20.4.2011 3:09
Nyt vaan varovasti laihentamaan öljyseosta.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.
Kotariproju
viewtopic.php?f=93&t=82265
Jammuallu
- Pyörä:
- Yamaha Dt 50. vm. 1995 ilmajäähy
- Liittynyt:
- 3.5.2011 19:56
Jos on useamman kuukauden vanhat bensat niin vika on todnäk siinä.[/quote]
Tännään tuli vaihettua pensat ja tulppa. Muutaman kilometrin pukkausurakan jälkeen ei lähteny käyntiin, tulppa kastuu heti ko vähän matkaa pukkaa ja se neste mikä tulpan kastelee ei haise kyllä bensalle. Ja ku pukkas muutaman metrin niin pakoputkesta alko vuotamaan luultavasti bensaa, oiskohan mahollista että ois vaihelaatikon tiiviste menny kampikammiosta paskaksi ja vuotaa öljyä sylinteriin? Puristukset ainaki näppituntumalla oli oikeat.
banaani-racing.
- Pyörä:
- kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 20.4.2011 3:09
Kokeileppa kaadella bensaa tulpan reiästä sisään.
Jos pörähtää ja alkaa pukkaamaan paksua usvaa pakoputkesta niin, että ei näe nenäänsä pidemmälle niin mainitsemasi vika on varmaan oikea.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.
Kotariproju
viewtopic.php?f=93&t=82265
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
Jammuallu kirjoitti:Jos on useamman kuukauden vanhat bensat niin vika on todnäk siinä.
Tännään tuli vaihettua pensat ja tulppa. Muutaman kilometrin pukkausurakan jälkeen ei lähteny käyntiin, tulppa kastuu heti ko vähän matkaa pukkaa ja se neste mikä tulpan kastelee ei haise kyllä bensalle. Ja ku pukkas muutaman metrin niin pakoputkesta alko vuotamaan luultavasti bensaa, oiskohan mahollista että ois vaihelaatikon tiiviste menny kampikammiosta paskaksi ja vuotaa öljyä sylinteriin? Puristukset ainaki näppituntumalla oli oikeat.[/quote]
tai sit se on jäähynestettä,häviääkö sitä nestettä syyläristä?
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
mistä johtuu että loivassakin ylämäessä nopeus tippuu 35km/ h? on viri cdi, 11 eturatas ja osittain kuristettu putki
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
mitäs sille kannattaa tehä? hangata jollain pois?
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
larmo96 kirjoitti:mitäs sille kannattaa tehä? hangata jollain pois?
Ei, tuossa olis vähä erilaisia ohjeita miten karstaa voi poistaa putkesta:
http://www.motot.net/wiki/Karstanpoisto
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
larmo96 kirjoitti:mitäs sille kannattaa tehä? hangata jollain pois?
ei varmasti johdu karstasta, röpöttääkö? booaako?,miten lähtee käyntiin?
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
HobbaloT
- Liittynyt:
- 5.10.2008 10:50
Minkäs kokosta suutinta porukalla on ollu 16mm phbg:sä? ja semmone pieni pirulline vika kun antaa olla tyhjäkäynnillä ja painaa kaasun pohojaan niin booaa vähän aikaa ja sitten alkaa kiertää, liian pieni suutin vai mikähän?
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
HobbaloT kirjoitti:Minkäs kokosta suutinta porukalla on ollu 16mm phbg:sä? ja semmone pieni pirulline vika kun antaa olla tyhjäkäynnillä ja painaa kaasun pohojaan niin booaa vähän aikaa ja sitten alkaa kiertää, liian pieni suutin vai mikähän?
Koita nostaa aluksi neulaa ylemmäs, voi parantua tuo vika sillä.
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
Ernski kirjoitti:larmo96 kirjoitti:mitäs sille kannattaa tehä? hangata jollain pois?
ei varmasti johdu karstasta, röpöttääkö? booaako?,miten lähtee käyntiin?
lähtee käyntii ihan hyvin ei vaa saa kierroksia oikee alussa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista