Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

-keulii-
Pyörä:
derbi 50cc
Liittynyt:
8.8.2010 10:12
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut -keulii- » 17.5.2011 16:25

Ei se siitä voi johtua koska jos liikaa öljyä on nii se ei sytytä niin hyvin mutta ei se leipase.
Vai miten se meni
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 17.5.2011 17:29

jami94 kirjoitti:
Ernski kirjoitti:
jami94 kirjoitti:Eli kun laitoin sitä öljyä vahingossa liikaa bensan sekaan niin mopo toimi sen 5min ja leipo,et johtukoha siitä :)


no kuin paljo laitoit?

About 2-3kertaa sallitun..... :D


tankki vaa tyhjäks johoki kanisterii ja uutta bensaa ja sit käyttää ne loput pikkuhiljaa pois ;)
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
jami94
Liittynyt:
25.3.2010 19:21
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut jami94 » 17.5.2011 18:22

Ernski kirjoitti:
jami94 kirjoitti:
Ernski kirjoitti:
jami94 kirjoitti:Eli kun laitoin sitä öljyä vahingossa liikaa bensan sekaan niin mopo toimi sen 5min ja leipo,et johtukoha siitä :)


no kuin paljo laitoit?

About 2-3kertaa sallitun..... :D


tankki vaa tyhjäks johoki kanisterii ja uutta bensaa ja sit käyttää ne loput pikkuhiljaa pois ;)

Joo mutku leipo kiinni jo;D En tiedä mitä tapahtu, laitoin uuden pytyn kiinni,oli 5min käynnissä, sitten booas ja sammu,polkasin kerran ei tapahtunu mitää, polkasin toisen kerran ja käynnistyspolin ei enää liiku... voiko olla et nestejäähyn laitoin jotenki väärin,ku eka ku avasin nii valu nesteet ulos joka paikasta,kun kokosin niin laitoin vaa letkut kiinni ja kaadoin uudet nesteet jäähyttimee, olisiko pitäny tehdä jotain muuta? en pysty kun vasta perjantaina avaamaan ja kahtomaan mitä tapahtu,kun olen koulussa eri paikkakunnalla.
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 17.5.2011 19:07

sapuli kirjoitti:minkä väriset johdot menee parkkivalolle??

löysinkin jo. Ruskeaan johtoon toinen pää ja toinen mustaan maadoitus johtoon mikä menee ajovaloille :D
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 17.5.2011 20:35

jami94 kirjoitti:
Ernski kirjoitti:
jami94 kirjoitti:
Ernski kirjoitti:
jami94 kirjoitti:Eli kun laitoin sitä öljyä vahingossa liikaa bensan sekaan niin mopo toimi sen 5min ja leipo,et johtukoha siitä :)


no kuin paljo laitoit?

About 2-3kertaa sallitun..... :D


tankki vaa tyhjäks johoki kanisterii ja uutta bensaa ja sit käyttää ne loput pikkuhiljaa pois ;)

Joo mutku leipo kiinni jo;D En tiedä mitä tapahtu, laitoin uuden pytyn kiinni,oli 5min käynnissä, sitten booas ja sammu,polkasin kerran ei tapahtunu mitää, polkasin toisen kerran ja käynnistyspolin ei enää liiku... voiko olla et nestejäähyn laitoin jotenki väärin,ku eka ku avasin nii valu nesteet ulos joka paikasta,kun kokosin niin laitoin vaa letkut kiinni ja kaadoin uudet nesteet jäähyttimee, olisiko pitäny tehdä jotain muuta? en pysty kun vasta perjantaina avaamaan ja kahtomaan mitä tapahtu,kun olen koulussa eri paikkakunnalla.


ootko ekaa kertaa tekees koneremppaa?, mäntä väärinpäin?, meniks nesteet kampikammioon ku avasit konetta?, voitelitko koneen enne ku kasasit?,

edit: ei se välttämättä ees leiponu voi olla vaa joteki ni täynnä öljyy et meni jumii
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
jami94
Liittynyt:
25.3.2010 19:21
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut jami94 » 17.5.2011 21:55

Oon mää ennen peeveisiin vaihtanu pyttyjä yms, mäntä on oikein päin, nesteet eivät menneet kampikammioon avattaessa, tosin en kyllä muistanu pyttyä voidella ennenku laitoin... ja voihan se olla kans että on vaa jumittunu ku sitä öljyy niin paljon, pitää vkl avata pytty ja kahtua mikä tilanne.
smuaa^^
Pyörä:
yamaha dt
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
14.6.2010 12:39
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut smuaa^^ » 18.5.2011 17:38

mikä mahtaa olla isoin takahamppi mikämenee -03 limittii?? :DD pitäs saaha kiihtyvyyttä :D
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 18.5.2011 18:34

Elikkä moposta ilmeisesti kannentiiviste rikki. onko iso homma vaihtaa? kauan aikaa kuluu??
HobbaloT
Liittynyt:
5.10.2008 10:50
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut HobbaloT » 18.5.2011 18:47

larmo96 kirjoitti:Elikkä moposta ilmeisesti kannentiiviste rikki. onko iso homma vaihtaa? kauan aikaa kuluu??

3minuuttia 27sekuntia, onko nyt tuota hirveän vaikea päätellä, jos itse vähän aikaa sitten vaihdoit koko pytyn :roll:
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 18.5.2011 19:19

smuaa^^ kirjoitti:mikä mahtaa olla isoin takahamppi mikämenee -03 limittii?? :DD pitäs saaha kiihtyvyyttä :D

Isoin, mikä menee suoraan kiinni taitaapi olla se 52.
Katso myynnissä olevat kohteet!
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 18.5.2011 19:29

HobbaloT kirjoitti:
larmo96 kirjoitti:Elikkä moposta ilmeisesti kannentiiviste rikki. onko iso homma vaihtaa? kauan aikaa kuluu??

3minuuttia 27sekuntia, onko nyt tuota hirveän vaikea päätellä, jos itse vähän aikaa sitten vaihdoit koko pytyn :roll:

kauan menee oikeesti? paljo maksoit tiivisteestä?
ps. en oo mitää pyttyy vaihtanu
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 18.5.2011 20:09

Puoli-puoltoista tuntia menee vaihtaa se tiiviste.

Ei muuta ,ku ensin penkki, tankki ja syylärin letkut irti.
Sitten kannen pultit pois jonka jälkeen nappaat kannen käteen ja nyhtäset sen sisemmän kumirinkulan pois ja pukkaat uuden tilalle.

Noiden jälkeen mopo nippuun ja ajoa.

Muutaman euron sellanen kannentiiviste maksaa.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
jami94
Liittynyt:
25.3.2010 19:21
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut jami94 » 18.5.2011 21:16

jami94 kirjoitti:Oon mää ennen peeveisiin vaihtanu pyttyjä yms, mäntä on oikein päin, nesteet eivät menneet kampikammioon avattaessa, tosin en kyllä muistanu pyttyä voidella ennenku laitoin... ja voihan se olla kans että on vaa jumittunu ku sitä öljyy niin paljon, pitää vkl avata pytty ja kahtua mikä tilanne.

Mitä tuhoa aiheutaa se jos jäähytysnestettä on mennyt alakertaan? ja voiko leikkaaminen johtua siitä?, koska kiinni laittaessa kannen tiiviste oli ihan paskana,että luulisin että sitä kautta mennyt nestettä koneeseen.
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 18.5.2011 23:07

jami94 kirjoitti:
jami94 kirjoitti:Oon mää ennen peeveisiin vaihtanu pyttyjä yms, mäntä on oikein päin, nesteet eivät menneet kampikammioon avattaessa, tosin en kyllä muistanu pyttyä voidella ennenku laitoin... ja voihan se olla kans että on vaa jumittunu ku sitä öljyy niin paljon, pitää vkl avata pytty ja kahtua mikä tilanne.

Mitä tuhoa aiheutaa se jos jäähytysnestettä on mennyt alakertaan? ja voiko leikkaaminen johtua siitä?, koska kiinni laittaessa kannen tiiviste oli ihan paskana,että luulisin että sitä kautta mennyt nestettä koneeseen.


no miks asensit jos kerta tiiviste oli paskana ? :)
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 19.5.2011 0:30

Nyt on kyllä aika sekavaa.

Kerroppas "jami94" selkeästi mitä on tarkaalleen ottaen on tapahtunut ja mitä olet tehnyt sille mopolle siitä remontista tähän hetkeen asti, että voimme pohdiskella mikä siinä laitteessa oikein mättää. :D
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista