On kokemuksia juuri tuosta putkesta. Vanhanmallin Metrakit Throwerista.
Teho: - Alavääntö mielestäni aika olematonta (saattaa toki johtua tuosta 12mm kaasuttimesta)
- Tehopiikki tuntuu lussuun mopoon tottuneelle kovalta ja hauskalta ja tehoa onkin ihan mukavasti juurikin tuolla tehoalueella mikä on about 7000-10500(11000).
Äänet: Paisarista kuuluu kilkatusta, koska se on ohutta peltiä. Putkessa on laatta, jossa lukee "only for competition use" eli vain kisakäyttöön (lähtee kyllä irti jos tarve luulen). Äänet ovat mukavat aluksi ja silloin, kun "mennään eikä meinata" jossain polulla tai vastaavalla. Ajan myötä/matka-ajossa itseäni ainakin alkoi vituttamaan, mutta ei nyt niin hirveästi.
- Kaasuttimeksi suositellaa 17,5 tai 19millistä, mutta 12mm kaasuttimella toimii ihan hyvin.
- Olen ajanu tällä putkella väleillä 10/52 ja 12/52 ja 12/52 väleillä huiput varmaankin jossain 80 kulmilla realistista. Työnsin kaveria sen mittariin DT -09 mittariin 94 (kusee), sillain, että kaverilla oli kytkin pohjassa (alamäessä lol)
- Huippuja tällä putkella ei mitään ihmeellisiä saa, koska tehoalue loppuu juurikin tuolla 10500 ja 11000 kulmilla. Näin jälkeen päin itse haluaisin juurikin tuosta syystä Gianellin/Arrowin, koska ne vetävät korkeammalle ja tehoakin luulisi silloin olevan enemmän.