DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 24.10.2013 9:40

keula öljyä, ite laittanu muistaakseni 10w:tä 3,4dl hyvä tullooo
Detsoni80
Liittynyt:
27.3.2012 21:14
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detsoni80 » 24.10.2013 20:56

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 21.7.2014 0:17, muokattu yhteensä 1 kerran
DanteEe
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06
Liittynyt:
26.2.2012 12:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut DanteEe » 25.10.2013 13:37

Morjens, tämmönen vika nyt sitten... nyt kun on kuri paikkalla niin detsi toimii aika hyvä pätkii kylmänä mutta ei paljon, sit kun otat kuri pois niin pätkii niin vitusti menee joku 40km/h vaa... mut tulpan vaihto auttaa noin 200-300km sitten alkaa tekemään sama taas.. sytytsjohto ja tulpanhattu ja yläpään ja kannen tiiviste on vaihdettu mutta silti ei toimii.. ja avuu kyllä mun mielestäni liian paljon mutta katsoin jo öljypumppulla mutta oli kunossa ja oikein säädetty. Voiko olla että joku kampiakselin tiivisteet on mennyt että pääse liian paljon öljyy sylinterieihin?
Tuomas.I
Liittynyt:
19.3.2013 19:25
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tuomas.I » 25.10.2013 15:06

Sulla on liian pieni suutin XD
DanteEe
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06
Liittynyt:
26.2.2012 12:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut DanteEe » 25.10.2013 18:09

Siis on tommonen peltikuri vaa, ja eii o liian pieni suutin, 95 on paikalla ja on toiminut normaalisti jo vuosi ja nyt tää juttu on ollut ehkä 2-3 kuukautta,
peeteri
Pyörä:
Rieju Mrt 50, Honda Monkey
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
11.3.2010 14:56
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut peeteri » 26.10.2013 14:16

Osaisko joku sanoa missä ois vika ku ei tuu kipinää. Staattori, vauhtipyörä, tulppa ja tulpanhattu on vaihdettu ja kaikki sähköt käyty läpi. Mopo on siis seisonut pari kuukautta, koska kone oli toisessa mopossa. Vauhtipyörän vaihdon jälkeen antoi satunnaisesti kipinää, mutta nyt ei anna enään ollenkaan.
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 27.10.2013 23:13

Saako korjattua alle 200e tai toimiiko kemiallinen metalli tossa, ja miten noin voi edes käydä?Kuva edit: ongelma hoidettu kemiskillä nyt vaan toivotaan että pysyy:D
epeli´´
Pyörä:
Yamaha DT50r
Paikkakunta:
Ikaalinen
Liittynyt:
14.4.2010 21:31
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut epeli´´ » 7.11.2013 23:08

kertokaas mikä vois olla yamaha dt 09 vikana ei meinaa käynnistyä vitullakaan ei edes mäki startilla, no sitten ku saa käyntiin niin toimii ihan normaalisti ei pätki taikka booaa eli käynnistyä ei meinaa millään, uus tulppa on ostettu ei vaikuttanut ja kun otti tulpan pois niin näytti olevan aikas öljyssä?? mahd. pian vastaus kiitos!! :)
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Zanddu » 8.11.2013 0:32

Oisko sulla säädöt vähän viturallaan? :)
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 9.11.2013 16:48

onko puristuksia? läpät raottaa?
ToxPP
Liittynyt:
18.8.2013 16:08
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ToxPP » 10.11.2013 17:23

Oisko ideoita tähän pulmaan:
Ongelma on siis se että bensatankissa olevat holkit, mihin menee etukatteiden kiinnitys ruuvit pyörivät mukana kun niitä yrittää avata. Nätisti aukes kun otin katteet pois ja nyt kun laittaisin takaisin, niin ruuvit eivät tulekkaan ylös vaan holkit pyörivät mukana...
laitoin ruuvit niihin kinni etteivät ne hukkuisi :s
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 11.11.2013 0:10

kemiskiä tai jotain vastaavaa kestävää mössöä niihin ''holkkien reunoille'' ja upotat ne takaisin niihin reikiin
ToxPP
Liittynyt:
18.8.2013 16:08
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ToxPP » 8.12.2013 21:36

Mikäs juttu tää on kun kuusiokolon keskellä on tommone kohouma, vai onko tälle olemassa oma avain?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 9.12.2013 0:33

Lukkopultti eli keskitapilla varustettu kuusiokulma. Juurikin sitä varten että sitä ei ihan joka poika availe. Reikäpäällä varustettuja kuusiokoloavaimia löytyy joistakin Bilteman väänninsarjoista, irtoavaimien saatavuudesta ei ole omakohtaista kokemusta. Jos pakista löytyy reikätorxeja, voi niillä koittaa avausta. Näppärät kotinikkarit ovat myös porailleet tappeja, mutta tässä toimenpiteessä kannattaa noudattaa varovaisuutta sillä katkennut poranterä saattaa tehdä ikävää jälkeä vaikkapa verkkokalvon pinnassa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
tehari derbi 1998
Liittynyt:
4.5.2013 21:12
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tehari derbi 1998 » 9.12.2013 19:29

miksi mbk xlimitti hajottaa ducatin cdi boxeja? missä mahtaa olla vika

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista