joonasfin
- Pyörä:
- Kawasaki kxf 450 07
- Liittynyt:
- 29.8.2014 21:35
ok. kiitos vastauksesta. nyt sitten toiseen aiheeseen. pytyn poraus, tietääkö kukaan tai osaako joku laskea että kuinka paljon pitää ottaa vakio vanhan mallin rabasan sylinteristä että olisi 55cc
dattiis
- Liittynyt:
- 29.6.2012 18:39
Jos se on alumiinipytty sitä ei voi porauttaa, mäntiäkään ei saa rabasaan suoraan sopivia tarpeeksi isoina
joonasfin
- Pyörä:
- Kawasaki kxf 450 07
- Liittynyt:
- 29.8.2014 21:35
dattiis kirjoitti:Jos se on alumiinipytty sitä ei voi porauttaa, mäntiäkään ei saa rabasaan suoraan sopivia tarpeeksi isoina
valurauta pytty noissahan on vakiona joten se siinä on mutta mistä saisin normaalia isompia mäntiä tilattua ja kuinka paljon pitää ottaa sylinteristä pois että on 55cc ja paljon muuten uskaltaa ottaa kannesta pois myös
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
kuinka paljon pitää ottaa sylinteristä pois että on 55cc
Laskemalla selviää.paljon muuten uskaltaa ottaa kannesta pois myös
Squishvälys vaihtelee, joten mittaat ensin sen squishvälyksen ja sen jälkeen lasket miten paljon pitää ottaa, että squishvälys on 0.70-0.80mm~ luokkaa.
Huomioithan, että männillä ei ole sama puristuskorkeus. Se voi olla (esim) +/- 0.05mm, samoin kiertokangen pituus +/-0.05mm!
Eli pahimmillaan kun vaihdat uuden kiertokangen ja männän, squishvälys voikin olla 0.10mm pienempi; tai suurempi.
dattiis
- Liittynyt:
- 29.6.2012 18:39
joonasfin kirjoitti:valurauta pytty noissahan on vakiona joten se siinä on mutta mistä saisin normaalia isompia mäntiä tilattua ja kuinka paljon pitää ottaa sylinteristä pois että on 55cc ja paljon muuten uskaltaa ottaa kannesta pois myös
Se vakiopytty on alumiiniä
joonasfin
- Pyörä:
- Kawasaki kxf 450 07
- Liittynyt:
- 29.8.2014 21:35
dattiis kirjoitti:joonasfin kirjoitti:valurauta pytty noissahan on vakiona joten se siinä on mutta mistä saisin normaalia isompia mäntiä tilattua ja kuinka paljon pitää ottaa sylinteristä pois että on 55cc ja paljon muuten uskaltaa ottaa kannesta pois myös
Se vakiopytty on alumiiniä
no mistä tunnistan että mikä pytty siinä on ettei tarvitse ottaa mitään pyttyä tai kantta pois
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
joonasfin kirjoitti:dattiis kirjoitti:joonasfin kirjoitti:valurauta pytty noissahan on vakiona joten se siinä on mutta mistä saisin normaalia isompia mäntiä tilattua ja kuinka paljon pitää ottaa sylinteristä pois että on 55cc ja paljon muuten uskaltaa ottaa kannesta pois myös
Se vakiopytty on alumiiniä
no mistä tunnistan että mikä pytty siinä on ettei tarvitse ottaa mitään pyttyä tai kantta pois
Kokeile magneetilla sitä pyttyä että tarttuuko vai ei
jos tarttuu niin valurautaa jos ei niin alumiini ( ellen väärin muista)
joonasfin
- Pyörä:
- Kawasaki kxf 450 07
- Liittynyt:
- 29.8.2014 21:35
Jege24 kirjoitti:joonasfin kirjoitti:dattiis kirjoitti:joonasfin kirjoitti:valurauta pytty noissahan on vakiona joten se siinä on mutta mistä saisin normaalia isompia mäntiä tilattua ja kuinka paljon pitää ottaa sylinteristä pois että on 55cc ja paljon muuten uskaltaa ottaa kannesta pois myös
Se vakiopytty on alumiiniä
no mistä tunnistan että mikä pytty siinä on ettei tarvitse ottaa mitään pyttyä tai kantta pois
Kokeile magneetilla sitä pyttyä että tarttuuko vai ei
jos tarttuu niin valurautaa jos ei niin alumiini ( ellen väärin muista)
silleen itsekkin mietein että toimisko se mutta pitää koittaa
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
http://www.motot.net/galleria/kuvat/22/216385_medium.jpg pitäskö huolestuu tosta?
ei ainakaan sormella tunnu jäljet
ei oo ajoa haitannut ainakaan vielä
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Turha huolestua, ei haittaa mitään tuollaiset. Normi jälkeä, ei oo edes varsinaisia "naarmuja".
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
tientuk3 kirjoitti:Turha huolestua, ei haittaa mitään tuollaiset. Normi jälkeä, ei oo edes varsinaisia "naarmuja".
joo kiitti säikähin vaa ku on n.3t ajettu pytty ettei vielä vaan petä
MeGis
- Liittynyt:
- 11.7.2015 20:18
Moro mulla on derbi drd xtreme 2011 ja multa tippu maski ajossa tiiättekö mistä saisin uden (mustan) vakio maskin ja jos ei saa enään mistään vakio maskia niin kerrotteko mistä läytäisin mopoon sopivan
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
Multa saat punaisen samanlaisen mut jos halut mustan niin voin maalata sen kiiltävän mustaksi
Katso galleriani!
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
Mikä mahtais olla derbissä ku 2 aamuna ku on polkenu käyntii nii ekasta jo käynnistyy mutta vähän ajan päästä sanoo vaa boo booo boo ja sitte pitää polkea se 5min taas käyntiin? Aina ennen lähtenyt kerta laakista käyntiin
joonasfin
- Pyörä:
- Kawasaki kxf 450 07
- Liittynyt:
- 29.8.2014 21:35
Jege24 kirjoitti:Mikä mahtais olla derbissä ku 2 aamuna ku on polkenu käyntii nii ekasta jo käynnistyy mutta vähän ajan päästä sanoo vaa boo booo boo ja sitte pitää polkea se 5min taas käyntiin? Aina ennen lähtenyt kerta laakista käyntiin
mulla on sama vika vieläkin mutta ei enään haittaa. mulla vuotaa kaasari kun kerran kasattiin huonosti ni vuotaa yön aikana tyhjäksi
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista