Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

J.Tuominen
Pyörä:
Yamaha DT -02,Suzuki Pv -93,Tunturi Super Sport,paappis ja Sportti
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
14.9.2008 20:58
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut J.Tuominen » 28.7.2011 19:05

kyllä ittellä lähtee tuo iskarin pultti vähä naputtelemalla
smuaa^^
Pyörä:
yamaha dt
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
14.6.2010 12:39
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut smuaa^^ » 28.7.2011 21:05

mulla lähti molemmat vetämällä pois. kuhan vaan nosti iskaria:DD
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 28.7.2011 21:42

Joo naputtamallahan sen kuuluis lähteä. Mutta jos on oikein monta vuotta se ollu siä, niin on luultavasti aika lailla ruostunu kiinni.
Katso myynnissä olevat kohteet!
smuaa^^
Pyörä:
yamaha dt
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
14.6.2010 12:39
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut smuaa^^ » 29.7.2011 1:20

kuka vois auttaa sen verran että mistä sais uuen ketjukiristimen?!?!?!
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 29.7.2011 2:00

Purkuosat.net
http://www.purkuosat.net/images/dt5099/dt2/SDC15641.JPG

Löytyy siis kun klikkaa "purkuosat" selaa sieltä yamaha dt 50r 1999 ja sieltä selaat "ketjunkiristäjät".

Jos meinasit noita.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
HazuKazu
Liittynyt:
15.8.2010 0:17
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut HazuKazu » 30.7.2011 1:17

Joo oli kyl aika lujassa pultti kiinni. Piti rälläköidä se pultti sen haarukan iskarikiinnikkeen ja sen iskarin välistä katki. Sitte siihen iskarin sisään jäi pala sitä pulttia ja sen sai irti käyttämällä ruuvipenkkiä prässin tapaan ja joutu vääntään ja hakkaamaan aika vitun kovasti että sai sen liikkumaan. Oli aika lujasti ruostunu.. Sainpas tehtyä hyvän koropalan :) ;)
HazuKazu
Liittynyt:
15.8.2010 0:17
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut HazuKazu » 1.8.2011 2:32

Oiskohan 21mm dellorto liian iso 50cc airsalin kanssa?

Ja mitkä välit ois hyvät kundo tuareg teharin ja rajoittamattoman cdi:n kanssa?
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 1.8.2011 3:20

On se kyllä vähän turhan kookas. Joku 16, 17.5 tai 18 millinen vois olla tuolla setillä hyvä. Ittellä on 12-48 välit. en kyllä suosittele, ennemmin 12-52 tai 11-52.

Paljonhan sulla muuten kulkee toi mopo tällä hetkellä?
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
donggikonggiman
Liittynyt:
29.10.2009 14:07
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut donggikonggiman » 1.8.2011 12:48

miks mulla jää dt:s kierrokset leijjumaan ?? ei saa ilmaa ainakaan pytyn kaasarin eikä imukaulan kautta ?
HazuKazu
Liittynyt:
15.8.2010 0:17
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut HazuKazu » 1.8.2011 13:46

banaani-racing. kirjoitti:On se kyllä vähän turhan kookas. Joku 16, 17.5 tai 18 millinen vois olla tuolla setillä hyvä. Ittellä on 12-48 välit. en kyllä suosittele, ennemmin 12-52 tai 11-52.

Paljonhan sulla muuten kulkee toi mopo tällä hetkellä?


Kulkee sen 75km/h, jos tarpeeks pitkä suora löytyy niin 80km/h.
Välit on 14-52. Mahtaako olla liian raskaat?
Koneelle ei oo tehty mitään, eikä kai pytyllekkään ja mittarissa on se 18 000km
Ajattelin ostaa airsalin..
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 1.8.2011 14:56

rinielside kirjoitti:miks mulla jää dt:s kierrokset leijjumaan ?? ei saa ilmaa ainakaan pytyn kaasarin eikä imukaulan kautta ?

Liian pieni suutin. Tai kaasu jää jumittamaan. Tai sitte josaki muualla ilmavuotoa.
Katso myynnissä olevat kohteet!
Kisber
Pyörä:
Derbi senda 125 SM -04
Liittynyt:
3.12.2008 21:14
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Kisber » 2.8.2011 4:15

Nonii ei täälläkää oo vuoteen käyty mut pitäs nyt pistää detsiä myyntikuntoon ja tuppaa jotenki noi vaihteet temppuilee ja aattelin öljyt vaihtaa niin mistä valutan pois ja onko sit tarpeeksi uusia öljyä kun siitä ihme ruuviaukosta kopan sivussa alkaa tiputtaa ja osaatteko suositella jotain tiettyä öljyä?
Ja sitten nyt menee etujarru pohjaan et pitäskö ilmata vai onko lähteny nesteet jostain pois? nestesäiliön mittarissa ei näy sitä ilmakuplaa mikä ennen oli siinä.
semi paljo kysymyksii mut arvostaisin jos joku osais vastata :)
[TEIKKU]
Liittynyt:
28.1.2009 8:55
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 2.8.2011 10:15

Kisber kirjoitti:Nonii ei täälläkää oo vuoteen käyty mut pitäs nyt pistää detsiä myyntikuntoon ja tuppaa jotenki noi vaihteet temppuilee ja aattelin öljyt vaihtaa niin mistä valutan pois ja onko sit tarpeeksi uusia öljyä kun siitä ihme ruuviaukosta kopan sivussa alkaa tiputtaa ja osaatteko suositella jotain tiettyä öljyä?
Ja sitten nyt menee etujarru pohjaan et pitäskö ilmata vai onko lähteny nesteet jostain pois? nestesäiliön mittarissa ei näy sitä ilmakuplaa mikä ennen oli siinä.
semi paljo kysymyksii mut arvostaisin jos joku osais vastata :)

Ite käyttäny BelRay EXP 10W40. Joo, ja jos menee pohjaan kahva niin laita öljyä ja ilmaa jarru.
Katso myynnissä olevat kohteet!
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 2.8.2011 17:46

Eikö tuo belrayn exp oo tarkotettu nelitahteihin kun kerran kyseessä on moottoriöljy! Ite käytän belrayn gear saver 75w.
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 2.8.2011 20:12

banaani-racing. kirjoitti:Valkomusta johto puolalta irti niin pörähtää. :seko:


ton ois muute voinu laittaa yv:nä

ja BTW:mun mopoo oli yritetty nyt viikonlopun aikaan pölliä ja virtalukon johtoja/johto oli ( en kerro monta) katkastu mut en tiiä ku en oo kokeillu et oisko se sillä lähteny käyntii,mut eipähä se mopo mihikää lähteny ku oli kaarilukko jarrulevyssä ;) ja se lukko oli vähä vääntyny ku oli vissii koitetut työntää tai sit oli pistetty käyntii ja loitettu lähtee ajaa

no mut pitää testata et oisko se lähteny käyntii tolla konstilla katkasemalla
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista