SHAn säätämiseen tarvitaan 99% onnea, ja 1% taitoa, kun taas muihin kunnon kaasareihin tarvitaan 90% taitoa ja 10% onnea.Lantti kirjoitti: SHA on ihan hyvä kaasari, sen saa helposti säätöihin. Ja halpakin se on.
Eli kannattaa jättää ostamatta ellei tahdo ongelmia.
SHAssa on 2 helppoa säätöä, ja 1 vaikea. Helpot on tyhjäkäyntiruuvi, ja suutin. Vaikea on pensapinta. Täysin helppojen säätöjen ulkopuolelle jää koko kaasunavauma tyhjäkäynnistä vajaaseen täyskaasuun. Vain täyskaasulla toi kaasutin toimii. Eli käytännössä, jos ton tahtoo säätöihin saada ja mahdollisesti käymään myös muilla kaasunavaumilla, pitäisi myös sitä inhaa pensapintaa menä sörkkimään.No jos ei mitää erikoosta halua
PHBGssä on helppoina säätöinä kylmälle kuin lämpymälle koneelle: luisti, ryyppysuutin, neulan korkeus, suutin, tyhjäkäyntisuutin, seosruuvi, tyhjäkäyntiruuvi. Keskivaikeina sitten on se neulasuutin, luistinleikkaus, erilaiset neulat, ja vaikeina on pensanpinta.
Vertaappa noita säätömahdollisuuksia. Maksan mieluusti enemmän siitä, että saan säätömahdollisuuksia kattavasti, ja saan 95% PHBG kaasuttimista noilla helpoilla säädöillä säätöihin.
Kytkin on silmittömän paska. Luistaa jo sillä pelkällä Gianellilla ja vakiohilppeillä...Italiasta kai saa parempaa ton hikisen tilalle.Kestääkös aquan kone virittämistä miten? Onko joku paikka turhan heikko?