cokakoka
- Liittynyt:
- 18.11.2014 23:27
cokakoka kirjoitti:Onko mahollista että mopolla pääsee 300kilsaa yhellä tankkauksella?..tuntuu vaan niin mahottomalta
2-tahti kyseessä;)
khgkg321
- Liittynyt:
- 9.8.2015 18:42
Sitä vaa tässä kyselen ku mulla on tommonen Derbi DRD EVO mopo, joka on yks matalimpia malleja. Siinä on sellane kaasuiskari, niin onko se mahdollista vaihtaa sellaseen vähän pidempään normaalin iskariin, missä ei ole sitä säiliötä ollenkaan. Että onko siinä mitään vaikutusta muutakun korkeuteen?
Judaxz
- Pyörä:
- Derbi Senda 08 //
- Liittynyt:
- 8.11.2015 4:42
Tomsaa kirjoitti:Sitä vaa tässä kyselen ku mulla on tommonen Derbi DRD EVO mopo, joka on yks matalimpia malleja. Siinä on sellane kaasuiskari, niin onko se mahdollista vaihtaa sellaseen vähän pidempään normaalin iskariin, missä ei ole sitä säiliötä ollenkaan. Että onko siinä mitään vaikutusta muutakun korkeuteen?
Jos meinasit kauhian korkealle, niin kannattaa vaihtaa eteen keula.. Muuteha se ois kun koropala, mutta onhan se mahdollista. Eikös toi iskari tuu sellail swingin alle u know?
khgkg321
- Liittynyt:
- 9.8.2015 18:42
Judaxz kirjoitti:Tomsaa kirjoitti:Sitä vaa tässä kyselen ku mulla on tommonen Derbi DRD EVO mopo, joka on yks matalimpia malleja. Siinä on sellane kaasuiskari, niin onko se mahdollista vaihtaa sellaseen vähän pidempään normaalin iskariin, missä ei ole sitä säiliötä ollenkaan. Että onko siinä mitään vaikutusta muutakun korkeuteen?
Jos meinasit kauhian korkealle, niin kannattaa vaihtaa eteen keula.. Muuteha se ois kun koropala, mutta onhan se mahdollista. Eikös toi iskari tuu sellail swingin alle u know?
Keula on aika matalalla joo, mutta se iskari minkä ajattelin hommata ei oo niin korkee, että keulaa pitäis vaihtaa. Iskari tulee sieltä alhaalta, ja ostin joltain vähän lyhyemmän "luupalan" mikä korotti vähän, mutta ei tietenkään tarpeeksi. Jos jollain on joku toinenkin idea, millä sais korotettua ni kertokaa ihmeessä!
notreal911
- Liittynyt:
- 26.8.2014 21:29
Tomsaa: Huomioi kun perää korotat, että jos takahaarukan kulma muuttuu voimakkaasti alkuperäisestä, alkaa ketjut kuluttamaan svingin päällä olevaa laahuria joka menee melko nopeasti puhki ja seuraavaksi ketjut ottavat kiinni metalliin...
Muikhu
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 4.11.2014 9:33
Korvaa sen derpin oman laahurin. Vaikka leikkuulaudasta leikaat sopivan palan ja ruuvaat siihe metallin päälle.
~Ei sillä väliä millä vaan miten~
AtteKahkonen
- Pyörä:
- Suzuki RG125F -95
- Paikkakunta:
- Hausjärvi
- Liittynyt:
- 7.9.2014 13:27
Onkos noita analogisen mittarin rullanumeroita mahollista kiristää jotenki? Helisee iha vitusti ku ajaa
derbinisti
- Pyörä:
- Husse ja Derbi
- Liittynyt:
- 9.7.2014 21:28
Mitkä ovat mitat Derbin kampiakselin kummankin pään muttereille? Ja mistä saisi kummatkin mutterit kohtuullisen järkevään hintaan?
E: ihan muille tiedoksi, ovat kokoa M10x1,0
Viimeksi muokannut derbinisti päivämäärä 20.11.2015 11:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Nopeus ei tapa, vaan se äkillinen pysähdys.
hiphei
- Pyörä:
- Derbi DRD Xtreme 2011
- Liittynyt:
- 8.9.2014 21:17
Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua derbin keulaan laakereita?
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
Tere.
Miulla ois derbissä sellane vika ollu jo vrm kuukauden että aamuisin ei lähde polkemalla käyntiin tai siis lähtee mutta ei käy edes 30 sek. Jos se sattuu lähtemään käyntiin niin kokoajan käynti vain hiljenee ja lopuksi jos koittaa antaa kaasua tai ei niin booaa ja sammuu eikä lähde enää polkemalla käyntiin. Työntämällä se sitten lähtee mutta se ei varmaan onnistu enää kohta talvella.
Kiinni on tyhjennetty vakioputki ja 82 suutin, käy vähän rikkaalla koska 1 ja 2 vaihteella pätkii ylhäällä.
Aluksi oli 75 suutin mutta silläkin oli samat ongelmat.
Viime talvena lähti hyvin käyntiin mutta olii kurit putkessa ja 72 suutin.
Eli mikä nyt neuvoksi?
Kiitos!
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
Nyt sitten vaihoin kurillisen putken ja 72 suuttimen niin ongelmana se että vapaalla kiertää helposti 10k mutta ajaessa ei edes ykkösellä huudattamalla kierrä yli 8k
Tuntuu vain kun mopon veto loppuisi seinään ja sitten pitää jo vaihtaa vaihetta.
Eli mikä nyt avuksi?
joonasfin
- Pyörä:
- Kawasaki kxf 450 07
- Liittynyt:
- 29.8.2014 21:35
Jege24 kirjoitti:Nyt sitten vaihoin kurillisen putken ja 72 suuttimen niin ongelmana se että vapaalla kiertää helposti 10k mutta ajaessa ei edes ykkösellä huudattamalla kierrä yli 8k
Tuntuu vain kun mopon veto loppuisi seinään ja sitten pitää jo vaihtaa vaihetta.
Eli mikä nyt avuksi?
isompi suutin
Terbi7
- Liittynyt:
- 11.9.2013 20:25
Derbiin olisin nyt ostamassa uutta mäntää ja emcllä sanoivat että tuommonen 14e mäntä olisi hyvä mutta mitä ite oon kuulut noista halppis männistä ei ole ollut kovin hyvää. Nii osaisiko joku asiasta enemmän tietävä sanoa että onko järkevää ostaa tuommonen 14 mäntä.
Jege24
- Liittynyt:
- 16.9.2014 11:31
Kyllähän ne ehkä saattaa vähän ''halvempia'' kuin muut mutta kyllä kaikki kestää kun hyvin ajaa sisään ja huoltaa.
Terbi7
- Liittynyt:
- 11.9.2013 20:25
Jege24 kirjoitti:Kyllähän ne ehkä saattaa vähän ''halvempia'' kuin muut mutta kyllä kaikki kestää kun hyvin ajaa sisään ja huoltaa.
No pitää varmaa sit koittaa semmosta ja kiitoksia
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista