NäsäriRacing
- Pyörä:
- Husqvarna SM 2010 KTM exc 125cc 2007 (EX)
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 10.1.2014 19:48
Onko kukaan derbiin (jossa 12mm akselilla olevat vanteet) laittanut smotoja tai enskoja jossa on 15mm akseli? Kertokaas vinkkejä miten? kattelin jos pelkällä laakerinvaihdolla meinas homman selvittää, nii yhen laakerin kipale hinta 26e niin ei kiitos
Linxy
- Liittynyt:
- 4.10.2014 16:32
Aika kalliit laakerit olet löytäny...
Ei mulle meinaan maksanu perus pyöränlaakeri kun 4-6e laakeriliikkeestä laatumerkkinä, ja varmaan joudut adapteria tekemään levylle ja ehkä holkkeja jos et saa vannetta menemään muuten oikein pumppujen väliin.
NäsäriRacing
- Pyörä:
- Husqvarna SM 2010 KTM exc 125cc 2007 (EX)
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 10.1.2014 19:48
Minäkun en meinaa mistää löytää 12x35x11 laakeria? pitää vissii kyllä kaikki kaupungin laakereita myyvät liikkeet käydä läpi kerta noin edullisesti löysit!
Edit... Juu oo olemassakaa tuota 12x35x11 laakeria... Tai näin sanoi varaosaliikkeen ukko..
Linxy
- Liittynyt:
- 4.10.2014 16:32
aha en sitte tennykkää että semmosta ei ole olemassa, sori.
Voithan kokeilla holkittaa akselin, pumput tai laakeripesät että saat muuta kokoa menemään?
döööbi07
- Liittynyt:
- 4.9.2014 13:37
Itsellä oli sama ongelma laakereiden kanssa jokin aika sitten. Lopulta pitkön googletuksen jälkeen löysin sopivat
https://www.ooracing.com/bearing-35x12x ... -seal.html
ciao
- Liittynyt:
- 5.8.2002 16:38
NäsäriRacing
- Pyörä:
- Husqvarna SM 2010 KTM exc 125cc 2007 (EX)
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 10.1.2014 19:48
no hemmetti
täytyy tilata
Reiskato
- Liittynyt:
- 18.8.2016 19:35
Mistäs mahtais löytyy valkosii tnt tuning katteit derbii yksittäin, koitin kattoo netistä mut en löytäny muuta ku vaa kokonaisii katesarjoi
döööbi07
- Liittynyt:
- 4.9.2014 13:37
gilsuu
- Pyörä:
- Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
- Paikkakunta:
- Ulvila
- Liittynyt:
- 31.10.2016 15:04
osaisko kukaan sanoa mikä käynnistyspoljinta vaivaa? käynnistyspolkimen akselin ratas et ota aina kiinni siihen toiseen rattaaseen, vaan jää pyörimään sen taakse. tämä ongelma esiintyy etenkin reippaasti polkaistaessa
KeisariHirvi
- Liittynyt:
- 14.9.2015 0:06
Hei, viitsiskö joku ihan rautalangasta vääntämällä kertoa, millanen olis pistää Derbin analogisen mittariston tilalle digitaalinen? Mitä kaikkia antureita ja mittarinpyörittimiä tarvii ja mitkä ovat työn suurimmat haasteellisuudet?
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Meinaatko Derbin omaa digimittaria vai jotain muuta aftermarket systeemiä? Suosittelisin laittamaan Koson tai vastavan kiinni, pääsee helpoimmalla ja halvimmalla näin. Mitään ongelmia ei pitäis tulla, eturenkaaseen magneetti nopeusanturille ja ohjeen mukainen asennus muutenkin. Jos Derbin omaa digimittaria alat laittamaan niin onnistuu sekin, mut mahtaa olla melkoinen säätö sähköjen kans.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
KeisariHirvi
- Liittynyt:
- 14.9.2015 0:06
Nimenomaan Derbin omaa digimittaristoa. Ei taida sulla omakohtaista kokemusta olla sen vaihtamisesta?
ParaNoza
- Liittynyt:
- 11.3.2017 18:22
Osaisko joku neuvoa kaasarin luisti asioissa? Vaihdoin tosa kaasuvaijerin ja sen jälkeen kun laittaa täskaasulle ja palauttaa, toimii normaalisti, mutta kun laittaa puolikaasua vähemmän ja palauttaa niin luisti jää jumiin. Tämän korjaa, siten että laittaa täyskaasulle ja palauttaa, mutta ärsyttää helvetisti. Oon yrittäny rasvata, mutta se rasva ei siellä kauaa pysynyt ja sitten jumittaa taas. Että jos jollaki ois vinkkiä miten korjata nii oisin taas onnelline mopojonne
Sportmaster67
- Liittynyt:
- 18.2.2017 10:54
Tarkasta luistimen ura tai sitten se piikki kaasarin rungossa, mikä osuu siihen uraan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista