Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 29.10.2011 11:39

smuaa^^ kirjoitti:
larmo96 kirjoitti:Mistäss saa kaikki jäähdytysnesteet valuteltua pois? joku ruuvi??

vesipumpusta letku irti joka tulee syylärin alapäästä ja syylärin korkki auki


ei ne tolleen kyl kaikki tuu ulos,jos viel työntäs mopoa pakki päällä eteenpäin ni vesipumppu pyörittäs loputkin ulos jos se ny toiseensuuntaan pumppaa ollenkaan,

ite vaihoin nesteet niin et täytin ja tyhjensin koneen moneen kertaan pelkällä vedellä ja välillä kone käyntiin vähäks aikaa ni tuli kaikki paskast ulos ja sit uudet nesteet sisään
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Miro'Matias'
Pyörä:
Yamaha DT 50r '98
Liittynyt:
29.10.2011 1:04
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Miro'Matias' » 29.10.2011 20:44

Ei kukaan tietäis mistä näihin vanhanmallisiin löytäis vaikka sitte käytetyn katesarjan? Mun omat katteet on niin paskassa kunnossa ettei simppelisti riitä aika ja inspiraatio ruveta hiomaa pakkeloimaa ja maalaamaa...
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 30.10.2011 8:46

Miro'Matias' kirjoitti:Ei kukaan tietäis mistä näihin vanhanmallisiin löytäis vaikka sitte käytetyn katesarjan? Mun omat katteet on niin paskassa kunnossa ettei simppelisti riitä aika ja inspiraatio ruveta hiomaa pakkeloimaa ja maalaamaa...


nettivaraosa.com ja tää sivusto,ei paljoo muualta
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
-tumppi_
Pyörä:
Suzuki S -89 MBK X-limit -99
Liittynyt:
21.12.2008 17:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut -tumppi_ » 30.10.2011 12:35

Miro'Matias' kirjoitti:Ei kukaan tietäis mistä näihin vanhanmallisiin löytäis vaikka sitte käytetyn katesarjan? Mun omat katteet on niin paskassa kunnossa ettei simppelisti riitä aika ja inspiraatio ruveta hiomaa pakkeloimaa ja maalaamaa...


Minulta löytyis ylimääräset etukatteet jos kiinnostaa laita yv ;)
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 30.10.2011 15:32

Mikkä kytkinlevyt ja jouset kannattaa laittaa ku pian olis vaihdon aika :D
miikulix
Pyörä:
Yamaha DT vm.00 / Aprilia RX vm.99
Liittynyt:
23.4.2010 18:32
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut miikulix » 31.10.2011 20:24

Pitäis saada mopo kulkemaa vähä kovempaa..nyt menee tasan 60. Kiinni rajottamaton cdi, 12/48 välit ja 16 kaasari...mite saisin kulkemaa kovemmin että ei tartteis kuria pois ottaa??
H3NKK@
Liittynyt:
31.10.2010 22:07
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut H3NKK@ » 31.10.2011 21:22

miikulix kirjoitti:Pitäis saada mopo kulkemaa vähä kovempaa..nyt menee tasan 60. Kiinni rajottamaton cdi, 12/48 välit ja 16 kaasari...mite saisin kulkemaa kovemmin että ei tartteis kuria pois ottaa??



osta tehari niin ei tarvi raiskata vakioputkea.
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 31.10.2011 23:57

miikulix kirjoitti:Pitäis saada mopo kulkemaa vähä kovempaa..nyt menee tasan 60. Kiinni rajottamaton cdi, 12/48 välit ja 16 kaasari...mite saisin kulkemaa kovemmin että ei tartteis kuria pois ottaa??


Et oikeen mitenkään, ellet viilaa pyttyä järkyttävän alavääntöseksi ja pidennä välejä.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 2.11.2011 16:49

Minkähän näkönen tämmönen olis takavanteella ;) PIRELLI MT 16 GARACROSS 110/100-18 tai 120/90-18 --> http://www.mc-scatter.com/pirelli-garac ... 30992.html
Tai sitte samoina kokoina oleva METZELER UNICROSS --> http://www.mc-scatter.com/metzeler-unic ... 14871.html
miikulix
Pyörä:
Yamaha DT vm.00 / Aprilia RX vm.99
Liittynyt:
23.4.2010 18:32
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut miikulix » 3.11.2011 15:13

Minkäslaine on tämä vanhanmallin metrakit? Hyviä ja huonoja puolia? :)
miikulix
Pyörä:
Yamaha DT vm.00 / Aprilia RX vm.99
Liittynyt:
23.4.2010 18:32
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut miikulix » 3.11.2011 17:11

Niin ja jatkoa edelliseen että on kuulema tässä vanhanmallin metrassa kovat äänet..auttaako mitenkään jos laitan detsin vakio äänenvaimentimen??
-tumppi_
Pyörä:
Suzuki S -89 MBK X-limit -99
Liittynyt:
21.12.2008 17:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut -tumppi_ » 3.11.2011 18:06

miikulix kirjoitti:Niin ja jatkoa edelliseen että on kuulema tässä vanhanmallin metrassa kovat äänet..auttaako mitenkään jos laitan detsin vakio äänenvaimentimen??

Itellä on metra paikallaan omassa limitissä. Pitkä ja repäsevä piikki, hyvät alaväännöt eikä siinä kyllä mitkään isot äänet ollut, Paljon pienemät kuin tk:ssa mikä oli aikaisemmin itellä kiinni. :D
miikulix
Pyörä:
Yamaha DT vm.00 / Aprilia RX vm.99
Liittynyt:
23.4.2010 18:32
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut miikulix » 3.11.2011 19:06

-tumppi_ kirjoitti:
miikulix kirjoitti:Niin ja jatkoa edelliseen että on kuulema tässä vanhanmallin metrassa kovat äänet..auttaako mitenkään jos laitan detsin vakio äänenvaimentimen??

Itellä on metra paikallaan omassa limitissä. Pitkä ja repäsevä piikki, hyvät alaväännöt eikä siinä kyllä mitkään isot äänet ollut, Paljon pienemät kuin tk:ssa mikä oli aikaisemmin itellä kiinni. :D


Juu no mulla siin' ei tuu äänenvaimenninta nii ajattelin laittaa ton vakion tai turbokitin änkän..
banaani-racing.
Pyörä:
kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
20.4.2011 3:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut banaani-racing. » 3.11.2011 19:22

Laita hyvä mies se vakio änkkä. Itellä oli purkuosista tilattu piikkidetsin änkkä, että kannattaa myös harkitä käytettyä piikkisen änkkää.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.

Kotariproju viewtopic.php?f=93&t=82265
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 4.11.2011 16:44

Tänään matkanteko hyytyi ja mopo ei meinannut enää lähteä käyntiin. kun käyntiin sain se ei ottanut kierroksia vaikka kaasu oli pohjassa. Kun se lopulta otti kierroksia matkanteko oli hidasta ja todella nykivää. lopulta huohottin letkusta tuli öljyt pihalle. Mikä olikaan tuon stefan nimi mikä on rikki?( kysynyt jo aikaisemmin mut en löytänyt enään)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista