DT/X-Limit 2004-> Viritys

kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 8.8.2012 11:58

Kertokaas joku ovela piilo tolle rajottimen säätimelle. Yleismalline rajotin. Jos teillä on polliisi tutkinu ja ettiny rajotinta niin kertokaa mistä on löytäny ja mistä ei ? ;D
JoonaD
Pyörä:
Yamaha DT -05 EX Derbi senda -00
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
26.4.2011 21:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut JoonaD » 8.8.2012 22:13

No jos ei oo tuorevoitelua käytössä niin aika ovela piilo on öljysäiliö. Ittellä on sielä eikä oo kertaakaan löytäny mulla tosin kyllä on phot eco rajoittimena mutta ei välitetä siitä. ;)
Ostetaan 70cc airsali am6 mahd. vähän ajettu. Tarjotkaa yv.
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 8.8.2012 23:39

punanen moricin sinivalkosee ja musta maahan/ akun -
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 8.8.2012 23:56

Pätkiikö tommone rajotin kovin kurittomalla vakioputkella?
gelze97
Liittynyt:
7.7.2012 15:46
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut gelze97 » 9.8.2012 9:00

[quote="tomppatikku"]Mitä osia suosittelisitte koneremppaan laitettavaksi? oon laittamassa kytkinlevyt ja jouset ja tiivistesarjan tarviiko mitään muuta laittaa? mopo Yamaha DT50 -05 ja kone Minarelli AM6


Kaikkein halvin vaihtoehto on varmaan uus sylinteri, porauttaa ei kannata maksaa alkaen 40€ ja ei taatusti tuu yhtä hyvä kuin uudesta. http://www.dh-motors.net/tuotteet.html?id=214/860

kytkinlevyt kandee vaihtaa kun ne ei maksa oikeastaan mitään http://www.dh-motors.net/tuotteet.html?id=49/73

jos halkaset koneen, niin kaikki stefat uusiksi, kannattaa laittaa samalla vesipumppu. korjaussarja ei maksa hirveitä ja laakereitakin saa erikseen. Onkos öljypumppu missä kunnossa, vai otatko pois ja ajat seos bensalla....

kannattaa vaihtaa myös imukurkku jos on vähääkään pykimää.
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 9.8.2012 17:27

gelze97 kirjoitti:...Kaikkein halvin vaihtoehto on varmaan uus sylinteri, porauttaa ei kannata maksaa alkaen 40€ ja ei taatusti tuu yhtä hyvä kuin uudesta. http://www.dh-motors.net/tuotteet.html?id=214/860

Nyt täytyy kyllä tarttua tähän eli millä perusteella väität että uudelle männälle porauksella ja hoonauksella sovitettu alkuperäinen pytty ei ole yhtä hyvä mitä joku taiwanin tarvikesylinterisarja? Ensinnäkin porauksen ja hoonauksen saa esim. Spare Wheeliltä 25e. Siihen Italkitin mäntä ja uusi yläpään tiivistesarja sekä neulalaakeri, niin loppuhinta jää alle 90e (Tähän ei laskettu niitä muutaman euron postikuluja) Tällä setillä yläkerta on kuin uusi ja ei tarvitse tyytyä halpaan tarvikelaatuun.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut putsipa » 12.8.2012 20:32

Mulla on ihan penkin alla se rajotin ja painettava kytkin pistetty penki sisää. Poliisit eivät saa ottaa penkkiä irti jollei ne epäile rikoksesta josta joutuisit vankilaan. Eihän poliisit autoakaan saa tutkia ilman lupia, joka myönnetään vaan jos epäillyksenä on vakavempi rikos... Joten turhaa te niitä rajottimia jonnekki ihme piiloihin tungette. Ainakin tuo etsintä lupa juttu pätee autoissa, mutta onhan se mopokin ajoneuvo. Samapa tuo, vaikka ne sais sen ottaa auki ku kohta laitan kuitenki kurin putkee jolla menee alle 65 nii ei tarvii rajotinta...
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 12.8.2012 21:35

mitä vittua, kyllä nuo poliisit täällä vei yhen terpin asemalle purettavaksi :lol:
Jammu dt50x
Liittynyt:
20.7.2012 15:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jammu dt50x » 12.8.2012 21:45

Eli laitettiin kuriton enoxi kii ja porattu moric ja 110 suutin, nii mikä vikana ku ajaa siin 5000 rpm kohil nii kierrokset ei nouse vaa jää rätisee ku laittaa kaasun pohjaa ja joutuu laittaa pienempää ja sit kaasu pohjaan siks aikaa et menee piikkille nii sit toimii

Ja siinä on on/off rajotin



Vähä sekavaa tekstiä mut toivotavasti saatte selvää :D
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 12.8.2012 22:38

Liian iso suutin? Nouseeko kierrokset edes hitaasti? Kokeile kaasuttaa sellai tasasesti äläkä heti vedä tuppi nurin, itellä oli nimittäi sama ongelma ja piti just kaasuttaa sellai tasasesti, mut sitte ku vaihoin pienemmän suuttimen ongelma ratkes.
Jammu dt50x
Liittynyt:
20.7.2012 15:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jammu dt50x » 12.8.2012 22:48

Ok, kiitti avusta ku iteltä löytyy just 105 suutin myös pitääpi kokeilla
Eleeppo
Liittynyt:
8.8.2012 23:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Eleeppo » 14.8.2012 14:00

Paljon toi detsi kulkee kurittomal vakioputkel morican kaa?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 14.8.2012 16:07

Pikkase alle 65 jos se ei kierra sen yli.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista