JontteH kirjoitti:Eiku hetkonen, tuossahan on että tulee ajaa 4 ajotuntia. Kun ennen oli 8 ajokertaa=4 ajotuntia. Eli sama asia.
kiitos että selvensit ku kerrankin trafin uudistus vaikutti liian hyvältä
Ite maksoin harkkaluvista 650 + ajokorttilupamaksu 53e ja teoria- käsittely- ja ajokoe 81e. Mopo kortti kun mulla on nii passikuvat ja lääkärin/nuorisoterveystodistus oli vielä voimassa. Koko paskan jos ois tehny autokoululla ois maksanu 990e :S
Ei siinä mitään jos haluu tehä koko kortin sieltä koulun kautta esim. jos ei ole mopokorttia tai niin paljon kokemusta liikenteestä jne.. Mä tein ihan mielelläni harkkaluvilla, koska itse maksan ja ei millään kiinnosta suorittaa 18 ajokertaa kun on kokemusta liikenteestä ja tehokkaammista pyöristä, myös ne huomat 6 teoriatuntiakin tuntui tuskalta, koska kaikki oli jo ennestäänki niin tuttua. Omasta mielestä hirveetä ryöstöä koko tuo autokoulujen kartelli...
Jupesetä kirjoitti:Että olisi voinut syödä miestä pahasti silloin 2014 kesällä kun kaverit pärräilee jo isommilla ja ite vasta elokuussa saisi isomman kortin, nytkin vituttaa tuo että korttiluokka nousee vasta 2.7.2014 mutta tuon vielä sentään kestää.
Eläs nyt rupee hatuttamisesta puhumaan kun et tiiä, että miltä se tuntuu syntyä JOULUKUUSSA, jumalauta mopokorttikin meni mulla seuraavan vuoden puolelle kun kaverit olivat päristelly jo puol vuotta mopojen kanssa ja itellä ois ollu sama hinku.. Sama tän kevarin kanssa, muut ajaa kevarilla keula pystyssä ku ite vaa mopolla jäädään jälkeen...