Toppuri kirjoitti:Onkos kukaan käyny turun saaristossa pyörähtään, varmaan ihan hieno mesta?
prakka kirjoitti:Toppuri kirjoitti:Onkos kukaan käyny turun saaristossa pyörähtään, varmaan ihan hieno mesta?
Itse kävin viime kesänä porukoitten kanssa (he menivät yhdellä pyörällä edessä, itse varrella perässä). Hienoahan se, tosin valtaosa siellä menemisestä on lautalla kököttämistä, ja itse ajelua sisältyy vain vähän. Hienoa siellä kuitenkin on, kunhan menee vain aurinkoisena päivänä Kannattaa varautua tyyriiseen lauttamaksuun ja jos meinaat kahvilla käydä lautalla niin ottavat sitten vain käteistä vastaan.
pag kirjoitti:amish116 kirjoitti:Deeteen penkki on kyl tosi hyvä Mut on se kyllä rumaki
Kyllä pyörässä ny kunnon penkki pitää perkele olla jos sillä tehdään muutakin kuin katellaan!
Pantteri- kirjoitti:prakka kirjoitti:Haltzu93 kirjoitti:Parit vaihtosukat kannattaa aina olla pidemmällä matkalla mukana! Vitun jees rupee satamaan ja menee kengistä läpi.
Tosin ei niitä puhtaita ja kuivia sukkia sinne kenkään sitten kannata ainakaan ihan heti laittaa.
Siwakassi kengän ja sukan väliin.
Parkko kirjoitti:Parhaat ne ajokengät on ajaessa imo. Varsinki tuulisella/sateisella säällä.