-MarkusH kirjoitti:" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni vituttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla
-MarkusH kirjoitti:Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus?
twmx kirjoitti:Kyllä sillä nelarillakin kerkiää vaan kun hallittee... Nimimerkillä vakio huskyllä tt kotkaa vieny pururadalla... Ja tosin kotkassa oli uudet nappulat ja mulla loppuunajetut smotot..
Mad_Croc92 kirjoitti:-MarkusH kirjoitti:" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni vituttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla
Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa eikä joudu edes vinguttamaan. Mutkat kaasu pohjassa satasen vauhdissa. Suorat taas niin kovaa kun pääsee(=max 120km/h). Ajan siis 4-t cebarilla.
snuarrow kirjoitti:Mad_Croc92 kirjoitti:-MarkusH kirjoitti:... satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan....
Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa....
mullakin on jotain 8-10k rpm mittarissa kun ajan satasta (ykkösvaihteella)