Ajotyylisi?

BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 8.1.2009 17:30

Mutta niistä heikkateistäkään ei saa läheskään kaikkee irti piikkisellä nelarilla.
Visukinttu
Pyörä:
eijjole
Paikkakunta:
espåå
Liittynyt:
22.9.2008 1:37

ViestiKirjoittanut Visukinttu » 8.1.2009 22:18

BerZ kirjoitti:Mutta niistä heikkateistäkään ei saa läheskään kaikkee irti piikkisellä nelarilla.

No eipä se piikkinen 2-tahtikaan mikää sputnik ole ;)
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 8.1.2009 23:44

Visukinttu kirjoitti:
BerZ kirjoitti:Mutta niistä heikkateistäkään ei saa läheskään kaikkee irti piikkisellä nelarilla.

No eipä se piikkinen 2-tahtikaan mikää sputnik ole ;)

No ei. Mutta sillä ei tarvi ajaa AINA täysiä toisin kun nelareilla.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 9.1.2009 2:19

Mitenkäs niillä nelareilla on pakko ajaa täysiä?
Dank memes melt steel beams.
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 9.1.2009 7:54

Että saa hiekkateistä kaiken ilon irti?

Muutenkin nelarilla ajo on kauheeta vingutusta kokoajan että pysyis ees jotenkin liikenteen mukana. Pienemmissä nopeuksissa kylläkin vähän siedettävämpää.
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 9.1.2009 9:26

Toi on taas tota kotkapojan uhoa.. Ei pyörällä tartte päästä kovaa, että sillä on hauskaa.. Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
-MarkusH
Pyörä:
EXC 300
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.5.2006 13:43

ViestiKirjoittanut -MarkusH » 9.1.2009 15:40

" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni ketuttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla

e: Kirosana siistity :)
Viimeksi muokannut -MarkusH päivämäärä 9.1.2009 16:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Uraa uurtava motoristi
Mad_Croc92
Pyörä:
Honda CBR
Paikkakunta:
Pukkila
Liittynyt:
24.8.2008 13:53

ViestiKirjoittanut Mad_Croc92 » 9.1.2009 16:05

-MarkusH kirjoitti:" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni vituttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla

Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa eikä joudu edes vinguttamaan. Mutkat kaasu pohjassa satasen vauhdissa. Suorat taas niin kovaa kun pääsee(=max 120km/h). Ajan siis 4-t cebarilla.
Varoitus! Teho voi aiheuttaa riippuvuutta
blaaaaaaaa
Liittynyt:
26.5.2008 10:29

ViestiKirjoittanut blaaaaaaaa » 9.1.2009 21:54

-MarkusH kirjoitti:Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus?


Radalla ehkä
http://www.youtube.com/watch?v=ZDuXdx2Exgc <-- Devilillä varustetun Yammun äänet.
twmx
Pyörä:
Kawasaki Kx450F -10, Honda crf 250 -07/-08
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.1.2008 7:03

ViestiKirjoittanut twmx » 10.1.2009 12:49

Kyllä sillä nelarillakin kerkiää vaan kun hallittee... Nimimerkillä vakio huskyllä tt kotkaa vieny pururadalla... Ja tosin kotkassa oli uudet nappulat ja mulla loppuunajetut smotot..
Once motocross gets in
your blood, it stays in
you forever.
Mikkolox
Pyörä:
Ktm exc
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
7.3.2008 19:24

ViestiKirjoittanut Mikkolox » 10.1.2009 13:59

twmx kirjoitti:Kyllä sillä nelarillakin kerkiää vaan kun hallittee... Nimimerkillä vakio huskyllä tt kotkaa vieny pururadalla... Ja tosin kotkassa oli uudet nappulat ja mulla loppuunajetut smotot..

Ei toi tarkota ainakaa mun mielestä et se siltikää kulkis.. Joillekki se riittää, joillekki ei. Ja kotkas oli töhö kuski jos a1 husqulle häviää purtsa rallis.... :lol:
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 10.1.2009 20:01

Mad_Croc92 kirjoitti:
-MarkusH kirjoitti:" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni vituttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla

Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa eikä joudu edes vinguttamaan. Mutkat kaasu pohjassa satasen vauhdissa. Suorat taas niin kovaa kun pääsee(=max 120km/h). Ajan siis 4-t cebarilla.

mullakin on jotain 8-10k rpm mittarissa kun ajan satasta (ykkösvaihteella) :roll:
SimppaB
Pyörä:
Honda NSR Figther 180
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
8.1.2007 16:33

ViestiKirjoittanut SimppaB » 10.1.2009 22:27

Itellä on vähän siihen tyyliin että kyllä sitä tylsyyteen menee jonnekkin suljetulle alueelle kikkailee.. Tai harjottelee.. Mutta muuten tykkään ajaa matkaa rauhallisesti eikä millään isoilla kierroksilla.. parasta <3

Kuhan vaan ajokaus alkaa taas niin sit pääsee valmiilla pärrällä päästelee mutka pätkää :) Mutta nykyään se tulee olemaan että mennään joko rajotusten mukasesti tai alle :D (piikillä ajaminen on kallista.. Siis en meinaa 125 ajaminen on kallista vaan kun on 2tahti ja siinäkun tulee se piikki .. Itellä tarkalleen 7k kohalla :D)
Honda NSR 125 <3
-MarkusH
Pyörä:
EXC 300
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.5.2006 13:43

ViestiKirjoittanut -MarkusH » 11.1.2009 19:47

snuarrow kirjoitti:
Mad_Croc92 kirjoitti:
-MarkusH kirjoitti:... satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan....

Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa....

mullakin on jotain 8-10k rpm mittarissa kun ajan satasta (ykkösvaihteella) :roll:

No niinpä, kevarilla saa normaalissa matkavauhdissa ajaa älyttömillä kierroksilla. Onneksi on suht hiljainen pyörä ettei tarvitse hävetä niin paljoa...
Uraa uurtava motoristi
nuppi_
Pyörä:
KTM lc4 640
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
15.3.2008 17:35

ViestiKirjoittanut nuppi_ » 12.1.2009 18:21

Mistäköhän se johtuu että mopoista on pakko päästä ohi etenkin m-autoista, samaten valoissa pitää uhota kaikille autoille jos vähänkin hienompi tai joku pörinä bemari, huomaannu myös omalla kohalla sekä joillakin kavereilla on tapana tehä järjettömiä ohituksia rekoista, vähän ennen ramppia, nopeita kiilauksia eteen yms...
galleria