Dt nyt on noista 2tahdeista bensapihein ja huoltovapain(esim. oma dt vei nätissä seka-ajossa sellasta 4l/100km ja kone kestää hyvin pidettynä helposti 50tkm ilman alakertaremppaa). Toki voi noita muitakin katulaiskoja katella, mutta niitä saa sitten huoltaa tiheempään ja osat maksaa enemmän. Jos vaikka sattuu leipomaan, niin detsin valurautapytyn voi porauttaa, kun taas esim. hussen tai apikan pinnotettua pyttyä ei voi porauttaa vaan se pitää pinnoittaa uudestaan tai ostaa uus sylkkä, jos siis menee pinnote puhki.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125