Itellä Husse, ja oon ajanu kaverin Weeralla. Weera tuntu vääntävän paljon paremmin ku Husse, mutta tuntu ihan mopolta muuten. Keula oli ainakin sellainen joka heilu päin hevonhelvettiä ku pikkusenki koski.
Kyseisessä Weerassa oli Arrowin pönttö ilman DB-killeriä ja kuulemma säädetty kyseiselle putkelle. Husse jätti kiihytyksessä ja tais jättää huippunopeudessakin.
Hussella oon kyllä hävinny Betalle, joka keveydensä puolesta jätti kiihdytyksessä, mutta hävis huippunopeudesta. Pian lähtikin Betasta kurit ja lähti heti alusta karkuun, eikä ikinä kiinni
Hussehan on kevyempi kuin WR, joka on toki plussaa. Mutta Betat ja HM't ja kaikki vastaavat taitaakin olla sitten husseakin kevyempiä.
Ja Aceen kompaten, tosiaan kääntösäde ja penkki on selvät miinukset. Hallista pois kääntäessä piti edestakas-liikettä harrastaa useamman kerran että sai kääntymään. Välillä on ajeltu päivässä 200 kilsaa, ja siitä sen 85 kilsaa putkeen. Sillointällöin piti nousta seisomaan vauhdista, perse puutui sen verran
Tosiaan 70 eurolla ostanu husseen etu- ja takakatteet, ja takalipan sai n. 25€
Ite oon tainnut saada hussen kuluttamaan 4,5 litraa/100 silloin, kun harjoittelin keulimaan
Koko tankillisen verran kytkinpommia niin kyllähän se söi. Sisäänajossa laskin kulutukseksi noin 2,7l/100. Tankillista enempää en sitä sisäänajanutkaan..
Hussessahan tuo kaasari on aika plus-miinus. Ruisku vääntää paremmin. Niissä vauheissa, kun husse ois vielä miettinyt 10 sekunttia että joko mentäisiin, niin Weera lähti samantien vääntämään. Mutta taas kaasarin hyvä puoli on se helppo säätäminen, pian vaihtuu husseen suuttimet, kun on vakiona niin huonosti säädetty.
Itelläki koropala kiinni, tuntu heti paljon paremmalta ajaa.