Terve ihmiset! Nyt mulla on ikää se ihanainen 15. Saa ajaa mopolla. Mutta kun ei se tunnu miltään, kun se piikki... Joten, tänäkesänä olen duunista tienannut rahaa, josta osa menee korttiin. Piikin ja vakuutukset ja bensat sitten ensikesänä, jouluna ja silleen. Mutkun pitäis kai alkaa miettiä millasta pyörää? 2T, se on varmaa. Luulisinpa että se on myös kyykky. Enska olisi kiva lelu, mutku kyykky näyttää hienommalta, ja sopii käyttötarkoitukseeni luultavasti paremmin. Siis, tulen ajamaan hieman kaupungissa, mm. koulut. Mutta sitten muuten on aika paljon maalla matkan ajoa, ja moottoritietäkin joudun (saan) käyttämään. Olen miettinyt paljon nsr:ää. Olen 195cm lyhyt, joten ihan pikkupyörät ei kiinnosta. Miten piikkien kulkupuoli? Tuota kiihtyvyyttä en tarvi, kunhan ei jää autoille paljoa. Mutta se huippunopeus! Olisi kiva jos laite kulkisi vaikka 130km/h. Mutta sitten pidän myös ideasta laillisuus. Mihin lukemiin pääsee piikillää, laillisesti? Enkä siis muuten vauhtia, mutta motarilla on inha jäädä autoille, turvallisempaa mennä mukana. Myös kyytiläisiä varmaan tulee. Tosin, en niiden mukavuuden perusteella osta piikkiä, eniten yksin ajan silti. Hyvät ajoominaisuudet olisi hyvästä. Tai, mahdollisimman vähän huonoja ominaisuuksia.
Mitä työ suosittelette? Vaikeaa aikaa, kun pitää vaan malttaa ton 45 km/h:n kanssa.
Tekeekö mielesi isokoisempaa bomberipiikkiä? Check
http://www.nettimoto.com/hyosung/comet/1768110