-HenQ- kirjoitti:Harmittaa vähän kun tahtoo bensaa palaa vähän turhankin paljon
Mutta 4-tahtiin en ikinä vaihtaisi! Nyt kortti ollut pari viikkoa ja bensaan mennyt se n. 100e. Ja se ärsyttää kun ei pääse missään oikeen antamaan leipää kotkalle, paitsi eilen kyllä yhden cbr:n palautin maantasalle ja näytin miten 2t potkii
Kerropas miten se cbr ei ollut maantasalla? Tunnista juuri piikkikortin saanut kuski...v*ttu tää kulkee niin hullun lujaa et mun on pakko ajaa täysii ku tää on niin v*tun tEhOpElI!!1
Voin kuvitella tilanteen:
1,5 vuotta piikkikortti taskussa ollut Cebari-kuski ajaa 60 km/h aluetta 70 km/h. Hieman kauempana takana ajaa juuri piikkikortin saanut hurja KTM-poika. KTM-poika havaitsee toisen kevytmoottoripyörän edellä, noin 300 metrin päässä. KTM-poika lyö vaihdetta pienemmälle ja vääntää kaasun pohjaan; cruisaileva vähempitehoinen kevytmoottoripyörä on pakko saada kiinni ja ohittaa hinnalla millä hyvänsä!
KTM kiitää kuin rasvattu salama asfaltin päällä kohti edessä näkyvää estettä. CBR-kuski havaitsee KTM:n peilistään. Hän aavistaa jo tulevan. KTM-poika saavuttaa CBR:n. Hetken hän miettii uskaltaisiko tässä mutkaisessa kohdassa ohittaa, mutta peniksenjatke jalkojen välissä rohkaisee häntä nykäisemällä yhtäkkiä keulaa. KTM-poika päättää palauttaa CBR-kuskin
takaisin maanpäälle! KTM-poika vääntää kaasun pohjaan ja hurja KTM rääkäisee korvia vihlovan kiljauksen ottaessaan tehopiikin. KTM-pojan sydän hakkaa toista sataa, kuin KTM:n kierrokset! ''Nyt se tapahtuu'' KTM-poika ajattelee ja KTM kiitää CBR:n rinnalle ja ohi jättäen vahvat voimasavut CBR-kuskin päälle. ''Hahhahhah, sinne jäi tuo surkea etana'' KTM-poika ajattelee ja hänen sydän on pakahtua ylitsepääsemättömästä ylpeydestä; minulla on Tehopeli, jolla palautin tuon halvan ja tehottomamman menopelin takaisin minne se kuuluu, eli katselemaan minun KTM:ni takavaloa ja haistelemaan sen voimasavuja!
Samaan aikaan CBR-kuskin kypärän sisällä: ''Huhhuh, taitaa olla juuri kortin saanut..ohitti tämmöisestä paikasta ja tajuttomalla ylinopeudella. Kyllä myötähäpeä on suuri..''