Siis en väitä että se yamahan alakerta ei kestävä olisi, varmasti 2-t piikkien kestävimpiä/kestävin, mutta tosta clutchin ekasta viestistä sain sen käsityksen että se alakerta kestäisi kevyesti paljon yli 40tkm ilman mitään laakerin vaihtoa melkeimpä joka tapauksessa, mikä ei kyllä ole totta. Tietenkin VOI kestää sen lähemmäks 50tkm mutta taitaa nämä tapaukset olla harvemmassa. Jokanen jolla yamahan tai minkään muunkaan alakerta kestänyt oikeasti noin kauan saa ilmottautua.
Vai ymmärsinkö vain tuon clutchin ekan viestin väärin, tarkoititko että kestää 40tkm vai YLI 40tkm?
Dt:ssä aikasintaa 35tkm kohdalla ja 40tkm kestää kyllä alakerta. Mutta suurin osa ei tätä tiedä että Dt:n alakerta kestää pidempään
Kun kirjoitin nuo aiemmat viestit siinä uskossa että tarkoitat että kestäisi juurikin yli 40tkm eli jotain lähemmäks 50tkm.
Ja jos tarkoitit että kestää juurikin sen 40tkm niin onko sillä oikeesti vittuakaan väliä että remppaako sen alakerran 35tkm kohdalla vai 40tkm kohdalla?
aika äkkiä se kuitenkin tämän kyseisen dt:n tapauksessa olisi edessä