No jos nyt pyörien suorituskyvystä puhutaan niin, WR jää YZF-R jää (vakkariputkell ei edes yks tutun yzäri menny motaril kovempaa
) Duke jää. Mutta näillä ei ole oikeesti ole mitään väliä. Kaikki nelarit on laiskoja verrattuna kakstahteihin ja eri nelitahtien erot ovat aika marginaaliset.
Fooni kirjoitti:Nyt onkin tullu suunnitelmiin vähän muutoksia, eli
2-tahti->4-tahti. Käytiin kattomassa paria WR:ää ja ihan hyvinhän tuokin lähtee(noh, ainakin vakiomopon jälkeen)
Tätä käytiin kattomassa ja on kyllä aika vahva ehdokas nyt. Vaikutti tosi hyvältä, ei mitään jälkiä missään jne hyväkuntoinen. Mitä mieltä muut olette tuosta, paljonko vois maksaa?
Yleisesti Yamaha WR:stä? Onko ihan kelpo peli? On tullu luettua vähän pahaa tuosta Yammun koneesta, mitäs se tarkottaa?
Tänään mennnään vielä katsomaan
Hussea
Perus siisti WR. Mutta... aika paljon ajettu. Voi olla että joudut männän vaihtamaan jos ajat 10tkm tai yli.
Kaikki paska mitä kirjotetaan Yammun koneesta johtuu pitkälti siitä että kone alkaa syömään öljyä (Mäntä väljä). Miksi? Varmaa tietoa ei ole mutta on arveltu että ruisku käy laihalla ja tuhoaa männän. Husset, Betat, Riejut, HM:ät ja Fanticit ovat kaasarilla joten samaa ongelmaa ei pitäisi olla tai sen voisi ratkoa. Tosin leiponeita Riejujakin löytyy.
Itse ostaisin noista kahdesta Hussen, tai itseasiassa katsoisin myös HM:ät, Betat ja Fanticit läpi. Karu totuus kun on että vaikka WR on saman hintainen kun kilpailijat niin edellämainituissa pyörissä paremmat jarrut ja alustat ja ne ovat kevyeempiä.