En usko että kaasarissa vika.. en oo tota 28mm kaasaria pahemmin tutkinut, mutta laitoin muutama viikko sitten kiinni 34mm kaasarin ja tehoissa en huomannut juurikaan eroja, tuntuu että 28mm kaasarilla jaksaa nostaa kierrokset paremmin.. tossa 34 :ssa sai neulan laittaa alimmalle (prikka ylimpään), että alkoi toimia. Eli en usko että kaasarissa vika koska ylipäätään koko kaasarin vaihtaminen ei vaikuttanut tehokäyrään. 34mm :ssä kiinni oli se perus eli 210 suutin muistaakseni..
Nyt on kiinni taas se 28mm..
Voiko vika olla siinä CDI -boksissa ? :>
Niin ja vielä että ei se mun mielestä liikaa bensaakaan saa, koska ei se ala räpättämään siinä 7000rpm kohalla.. kiihtyminen vaan loppuu ja kuuluu ihan perus äänet. nousee hiljalleen siihen 8000 ja sitten taas lähtee :/