emetsu kirjoitti:emetsu kirjoitti:Alustavia Säätöjä mikuni tm 36 kaasarille ?
Ps. Koko ?
Ts.koko ?
Neulan sokka ?
S.ruuvvi ?
Tuli tilattua wr imukaula, torvi, mikuni tmx 36 , hussen oma tehari jospa silä eteenpäi pääsis
Rtuomas kirjoitti:Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
Nazbolli kirjoitti:Osaisiko joku sanoa että jos paisarista löytyy suurehko lommo niin vaikuttaako se esim. tehoihin ?
Lääässi kirjoitti:Rtuomas kirjoitti:Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
Nazbolli kirjoitti:Osaisiko joku sanoa että jos paisarista löytyy suurehko lommo niin vaikuttaako se esim. tehoihin ?
Rtuomas kirjoitti:Lääässi kirjoitti:Rtuomas kirjoitti:Aattelin tommose Mikuni Tm 35 kaasarin ostaa niin voisiko joku ystävällinen sanoa vähä suuntaan antavia säätöjä:)
Tarviiko ostaa molemmat imukaula ja torvi vai riittääkö vaan imukaula?
Ja vielä minkä kokonen vastus meni vm12 hussen öljypumpun johtoihi?
Pitää ostaa molemmat
Eikä tarvi laittaa vastusta jos taiteilee sinne kaasuasennontunnistimeen sellaisen rautalangan että pitää sitä pyörivää juttua sellaisessa asennosa ettei ecu valo vilku
Säädöistä paha sanoa muutaku, 250-350ps? ja tk30-45
Kuulema ollut Tm:ssä ja 340ps ja joku 24tk ja tarkotin öljypumppua en tps anturia mutta kiitos kumminkin
OtsiR kirjoitti:hmmm. elikkä oliko jollain siis semmonen vika että kun jännitesäädin oli paskana niin ei halunnu oikein kiertää? esim miksulla. voiskohan mulla olla sit sama vika. :o täytynee koittaa kun noitakin tuli pyörän mukana 3 kpl...