Eli meneekö -03 vuosimallin vakioputki -09 malliin? Eikös noissa ole sama kone kumminkin? Ja meneekö siis ilman modauksia?
Hemmownaa kirjoitti:Elikkäs ostin tossa täysin vakion räsän muutama päivä sitten ja pitäis rupee virittelee vuosimallia -08. Eli mitä kaikkea voin tehdä et tulee lisää tehoa kaavailussa on jo tyhjentää vakioputki, katkaista raven paikalla oleva laippa niin ettei se kurista (ei ole varaa raveen tällä htkellä eikä mihinkään muuhunkaan), aukaista putsarin ilmanotto torvi, porata reikä siihen ecu yksikköön. Voiko tuohon enää tehdä muuta miltein nolla budjetilla? Mitä kureja tuolla putkessa on ja missäpäin? toimiiko kuinka hyvin katkaistulla laipalla? (kaveri ehdotti) ja Mitä muutoksia kaasariin pitää tehdä suuttimet neula jne?
enezii kirjoitti:Onko mahdollista, jos raven laippa on kattkennu ja kolisee eli osuu mäntään että mäntä ja sylinteri olisi vielä ajokunnossa? Kuitenkin käyntiin lähti työntämällä mutts puristukset tosi heikot. Ja miten sen katkenneen laipan saa pois sieltä. Onnistuuko kampeamalla pakoaukosta? Kiitos pikaisya vastaamista odotellessa!!!
AapoV kirjoitti:enezii kirjoitti:Onko mahdollista, jos raven laippa on kattkennu ja kolisee eli osuu mäntään että mäntä ja sylinteri olisi vielä ajokunnossa? Kuitenkin käyntiin lähti työntämällä mutts puristukset tosi heikot. Ja miten sen katkenneen laipan saa pois sieltä. Onnistuuko kampeamalla pakoaukosta? Kiitos pikaisya vastaamista odotellessa!!!
Jooh eli ei taida olla enää ajokunnossa
Mulla näytti tältä kun laippa katkesi ja pääsi mäntää vasten:
Ja ei ehkä kannata turhaan käyttää pyörää, josset halua suurempaa tuhoa aikaan
Laipan palaset saattaa saada raven kanavan tai pakoaukon kautta pois olettaen ettei ole hitsautunut pahasti sylkkään kiinni. Mutta väittäisin, että joudut joka tapauksessa ottaamaan koneen auki eli helpompi hoitaa sitä kautta. Sylkkä saattaa olla vielä käyttökelpoinen, mutta mäntä ja laippa menee joka tapauksessa uusiksi
AapoV kirjoitti:enezii kirjoitti:Onko mahdollista, jos raven laippa on kattkennu ja kolisee eli osuu mäntään että mäntä ja sylinteri olisi vielä ajokunnossa? Kuitenkin käyntiin lähti työntämällä mutts puristukset tosi heikot. Ja miten sen katkenneen laipan saa pois sieltä. Onnistuuko kampeamalla pakoaukosta? Kiitos pikaisya vastaamista odotellessa!!!
Jooh eli ei taida olla enää ajokunnossa
Mulla näytti tältä kun laippa katkesi ja pääsi mäntää vasten:
Ja ei ehkä kannata turhaan käyttää pyörää, josset halua suurempaa tuhoa aikaan
Laipan palaset saattaa saada raven kanavan tai pakoaukon kautta pois olettaen ettei ole hitsautunut pahasti sylkkään kiinni. Mutta väittäisin, että joudut joka tapauksessa ottaamaan koneen auki eli helpompi hoitaa sitä kautta. Sylkkä saattaa olla vielä käyttökelpoinen, mutta mäntä ja laippa menee joka tapauksessa uusiksi
Onhan sulla 34 vhsb:n oma ryypyn luisti? Jotkut on joskus laittanu vakiokaasarien ryypyn luisteja noihin ja nehän ei pelaa tuon kaasarin kanssa.JRnoo kirjoitti:plaaplaaa..
Missä vika? Alkaa ideat loppumaan..