Onkos kukaan viritellyt näihin öljyn- tai edes nesteiden lämpömittaria? Omana pyöränä siis Fantic jossa ei ole minkään näköisiä lämpömittareita. Olisi mukava lisä, kun nämä moottoritkin on niin herkkiä kylmälle.
Mitä ootte käyttäny lohkojen välis. Ookkote ostanu yamabondia vai käykö ihan plasticpaddding gasket?+ tos ku kiristää lohkot kii nii kampura pyörii raskaasti. Apuja
Lohkojen väliin käy mikä tahansa siihen käyttöön tehty tiivistemassa. Jos kampura pyörii nahkeasti lohkojen kiristyksen jälkeen niin kampuran laakerointi ei ole kasattu oikein ja joku laakeri jää kantamaan. Jos kampiakseli on ollut levällään kiertarin vaihdossa niin kampura on voinut jäärä liian leveäksi. Purkuun ja mittaukseen.
Osaako kukaan sanoa paljonko minarellin moottorin alakerralla ajaa ennen kuin pitää alkaa tekemään remonttia? Itellä melkeen 40tkm ajettu alakerta ja alkaa vähän mietityttää että millon pitäis alkaa vaihtaa laakereita sun muuta, ettei ehdi käymään mitään vahinkoa.
Paha sanoa, joillain on porsinut 15tkm kohdalla ja toisilla tuntuu kestävän +60t kilsoja. Ajat niin kauan kunnes laakerit tai kiertarin alalenkki alkaa pitämään ääntä, turha sitä kelari remppaa on aikaisemmin alkaa miettiä.
Minulla on 36 000 ajettu kone ja vien sen kohta liikkeeseen vaihtamaan mäntä. Liikkeesä he sanoisivat et he voivat laittaa siihen uusi alkuperäinen mäntä, tai sit uusi aftermarket sylinterisarja. Mikä on parempi vaihtoehto?