Kaasarit

Nilkando
Liittynyt:
27.8.2006 18:18

ViestiKirjoittanut Nilkando » 18.4.2008 22:52

Mites tommosessa Gpr:än vakio kaasarissa, eli 28 Mikunissa on tuo seoksen säätö, eli kun seosruuvia kiristää, niin meneekö laihemmalle vai rikkaammalle? Ilmeisesti laihemmalle? :P
Kaikki mikä kiiltää on alumiinia, jos ei toisin todisteta.

http://www.motot.net/galleria/g27155_barbi
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
24.7.2006 21:42

ViestiKirjoittanut ilyx » 18.4.2008 23:27

Nilkando kirjoitti:Mites tommosessa Gpr:än vakio kaasarissa, eli 28 Mikunissa on tuo seoksen säätö, eli kun seosruuvia kiristää, niin meneekö laihemmalle vai rikkaammalle? Ilmeisesti laihemmalle? :P
Koska se ruuvi on kaasarin imupuolella niin se säätelee ilmansyöttöä eli kiristämällä menee rikkaammalle kun saa vähemmän ilmaa.
Nilkando
Liittynyt:
27.8.2006 18:18

ViestiKirjoittanut Nilkando » 18.4.2008 23:28

ilyx kirjoitti:
Nilkando kirjoitti:Mites tommosessa Gpr:än vakio kaasarissa, eli 28 Mikunissa on tuo seoksen säätö, eli kun seosruuvia kiristää, niin meneekö laihemmalle vai rikkaammalle? Ilmeisesti laihemmalle? :P
Koska se ruuvi on kaasarin imupuolella niin se säätelee ilmansyöttöä eli kiristämällä menee rikkaammalle kun saa vähemmän ilmaa.


Kiitos! :P
Kaikki mikä kiiltää on alumiinia, jos ei toisin todisteta.

http://www.motot.net/galleria/g27155_barbi
Ezaa|
Pyörä:
Yamaha WR450f
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
5.1.2007 22:09

ViestiKirjoittanut Ezaa| » 19.4.2008 19:20

Esbel kirjoitti:Nyt on 32mm kiinni ja toimii, mut yläkierroksilla booaa. suutin 310 ja unifiltter, itellä ei oo koskaan kokemusta et millasta suutinta ois hyvä lähtee kokeilee ku booaa. ainoastaan ku on röpöttäny.joten oisko kellään antaa vinkkiä mitä vois mahdollisesti kokeilla ku oireet on seuraavat: täyskaasulla korkeilla kierroksilla rupee hyytymään ja booaamaan. ylämäkeen ei jaksa vääntää ku booaa vaan, kaasari yskii välillä.

Nyt 350 ja ei muuttunut. pitää vissiin kokeilla sit vielä isompaa.
JaBa_MX
Pyörä:
HVA Wr 250 -02
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
12.7.2005 21:35

ViestiKirjoittanut JaBa_MX » 6.5.2008 9:37

Jos jollain pyörii nurkissa ylimääränen dellorto vhsb34 niin voi pistää yv:tä. oisin kiinnostunut ja myös mäxään sopivaa 34mm imukaulaa saa tarjota.
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 6.5.2008 15:51

JaBa_MX kirjoitti:Jos jollain pyörii nurkissa ylimääränen dellorto vhsb34 niin voi pistää yv:tä. oisin kiinnostunut ja myös mäxään sopivaa 34mm imukaulaa saa tarjota.

Imukaula ei oo pakollinen kun vanhakaan ei ahista, ainoastaan kaasarin venuttaminen vakiokaulaan on vähän hankalaa :)
^^888^^
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
21.6.2006 13:32

ViestiKirjoittanut ^^888^^ » 7.5.2008 12:26

Mikäköhän mun DT:n kaasarissa vois olla kun se työntää välillä kaikki bensat ylivuoto letkuista ulos. Itse luulisin että koho jää jumiin ala asentoon. koitin vikaa etsiä mutta en löytänyt kaasarista mitään vikaa, kohokin liikkui herkästi. Mielestäni vika on todella outo koska tekee sitä vain sillointällöin.
PieruBömber
Pyörä:
Kawasaki kmx, Rieju rrx
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2005 18:30

ViestiKirjoittanut PieruBömber » 8.5.2008 14:00

jos jollain on 30-34 kaasutinta myynnissä halvalla niin voisin ostaa ;D pistäkää yv:tä
Ikimoponisti
proffa
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
23.9.2005 12:23

ViestiKirjoittanut proffa » 9.5.2008 8:28

miettisin tässä voiko suuttimen porata isommaksi niin että se toimii ja pitääkö sillo poraa vaan se skidi reikä siinä keskellä vai pitäisikö niitä isompiakin muuttaa
Keula ilmaan ettei tuu turhii kilometrei mittariin
sami[
Pyörä:
kasawika 125
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
7.4.2007 12:15

ViestiKirjoittanut sami[ » 11.5.2008 0:06

proffa kirjoitti:miettisin tässä voiko suuttimen porata isommaksi niin että se toimii ja pitääkö sillo poraa vaan se skidi reikä siinä keskellä vai pitäisikö niitä isompiakin muuttaa
Kyllä suutinta voi porata ja siihen jopa myydään ihan suutinporanteriä. Mutta koot menee sillain et 1mm = 100 suutin, 2mm = 200 jne. Ja kyllä porataan vain suuttimessa olevaa pientä reikää.
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 11.5.2008 0:50

Kannattaa käydä kultasepällä vaikka porauttamassa, ehkä tekevät ilmaseks jos kauniisti pyytää. Ite jos rupee poraamaan ilman siihen tarkotettua laitteistoa niin ei tuu ku sutta ja sekundaa.
Kettu kuittaa.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 11.5.2008 1:52

sami[ kirjoitti:
proffa kirjoitti:miettisin tässä voiko suuttimen porata isommaksi niin että se toimii ja pitääkö sillo poraa vaan se skidi reikä siinä keskellä vai pitäisikö niitä isompiakin muuttaa
Kyllä suutinta voi porata ja siihen jopa myydään ihan suutinporanteriä. Mutta koot menee sillain et 1mm = 100 suutin, 2mm = 200 jne. Ja kyllä porataan vain suuttimessa olevaa pientä reikää.


Kaikki ei mene noin. Joissain luku on virtausarvon mukaan.
-Epeli
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
5.7.2005 22:04

ViestiKirjoittanut -Epeli » 11.5.2008 8:05

Ja muutenkin suosittelen ostamaan uusia, sopivan kokoisia suuttimia kun poraamisessa reijän koko on vaan vähän sinne päin :)
ruosteputki
Liittynyt:
8.7.2007 0:47

ViestiKirjoittanut ruosteputki » 19.5.2008 19:32

Mikä letku tossa 34mm Dellorto VHSB kaasarissa tulee tyhjäkäyntiruuvin alapuolelle?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 19.5.2008 19:52

Esbel kirjoitti:
Esbel kirjoitti:Nyt on 32mm kiinni ja toimii, mut yläkierroksilla booaa. suutin 310 ja unifiltter, itellä ei oo koskaan kokemusta et millasta suutinta ois hyvä lähtee kokeilee ku booaa. ainoastaan ku on röpöttäny.joten oisko kellään antaa vinkkiä mitä vois mahdollisesti kokeilla ku oireet on seuraavat: täyskaasulla korkeilla kierroksilla rupee hyytymään ja booaamaan. ylämäkeen ei jaksa vääntää ku booaa vaan, kaasari yskii välillä.

Nyt 350 ja ei muuttunut. pitää vissiin kokeilla sit vielä isompaa.


Mikä putsari ? muita virejä ? kiersikö 350 loppuu asti ?