Tapeissa ei ollut mitään kulumajälkiä. Iso pytty on mutta vielä ei ole luistanut, enemmänkin tökkää ja ei jaksa pyörittää ongelmaa on ollut.
Murska kirjoitti:Tekee myös tuota tökkimistä ja takapotkua startatessa, tiukempaa jousta tai jousten venytys ennen asennusta ja homma toimii.
Ryttis kirjoitti:Murska kirjoitti:Tekee myös tuota tökkimistä ja takapotkua startatessa, tiukempaa jousta tai jousten venytys ennen asennusta ja homma toimii.
Kone kasassa ja jopa ajokunnossa :-)
Kanki oli merkkiä "royal" näkyy olevan tuossa Kiinan rannikolla oleva tehdas.
Vanha kanki oli kyllä aika heikossa hapessa.
InDy kirjoitti:Yammu oli sammunu pojalla kesken ajon, rengas kävi jumissa ja kone sammunu eli vaikuttais lämpöleikkaukselta. Lämpöä ei ollut hälyttäny, nestettä on mutta öljytilanne oli huono, lisäsin öljyä n.7 desiä. Sanoi tarkastaneensa öljyt muutamaa päivää aiemmin jolloin ne oli ok. Kone kuitenkin lähtee käyntiin ja käy minusta normaalisti. Ulkoisia vuotoja ei ole. Mitäs suosittelisit?
Ryttis kirjoitti:mulla on ylimääräinen sylinteri ja mäntä.
InDy kirjoitti:Kiitokset vastauksista....kone ei savuta ja ulkoista vuotoa ei ole, tää taitaa mennä ilkivallan piikkiin koska mitään järkevää selitystä tuolle öljyjen häviämiselle ei ole...
Murska kirjoitti:Ei tuo katkeaminen ole vakavaa, ne on ihan läpällä laittanut tehtaalla ylimääräisiä kannenpultteja katkottavaksi...
Kansi irti, katkenneen nysän poisto, kaupasta uusi kannenpultti ja momenttiavain ja uusi yritys. Tämä on se ainoa oikea tapa saada kone kuntoon.