joo voi olla tuo öljyntäyttöreikä iha hyvä paikka , mutta mitä sanotte tuosta turpon öljyn sisään ja ulos tulon liitännästä ku siinä samassa on ne liitännät eli pitää semmonen laippa tehhä , taino taisin mää kyllä jo tajuta tuon mutta kuha varmistelen vielä ... nyt tuli mieleen myös semmosia juttuja että mitenkähän muovinen koho kestää kaasarissa vaikka 1baarin paineen ? luulis kestävän kyllä..
jos tuon tankin ja kaasarin paineistas vai onko muita parempia keksintöjä ? mitäköhän ongemia tulee ensimmäisenä
määpä laittelen tähän vähä että miten meenasin laitella :
sylinterin alle korotus pala messingistä n. 2mm männästä en ota pois koska joku pinnoite päällä ( auttaa kestoon)
turbossa on pakopuolella jo se venttiili mikä päästää ylipaineet ( nimiä en muista) kompura puolelle en meinannut laittaa ja kaasari tulee painepuolelle turbo on ct12 kuva:
http://www.tercelreference.com/tercel_i ... ct12_7.jpg ja toinen
minkähänlaisia turboja teillä muilla on ollut mankintapaisissa koneissa kiinni , ja onko joku kokeillut bensapumppua käyttää , kompuran ahtopuolen reikä on kokoa 27,8mm imupuoli joku 30mm , ja pakoputken liitännän halkaisia ( vai miten se sanottiinkin ) joku 42mm ulostulo taas tietösti isompi ei tullu mitattua niitä ..
osaattekohan taas lisää auttaa näillä sekavilla tiedoilla
?