Percell kirjoitti:M0kkula kirjoitti:Onko teillä paljonka kulutus hussessa? Itellä perusvirit eli tt osat kaasarissa ja tt putki. Näillä saa normi ajolla, eli pariin kertaan ajellu yli 100kmh niin päätankki tyhjäks 50km... Eikö se oo melkeempä 16l/100km? Kun 10l tankki ja se 2l varatankki... Ei vuoda mistään, eikä pahemmin ole rikkaallakaan ja vuosimallihan on 2008 katulaiska nii onko kellään samaa ongelmaa?
No tuo on jo vitusti liikaa kulutusta. Taitaa olla pojalla ilmanputsari paskainen vai oletko tarkistanut? Se nyt ensimmäiseksi tulee mieleen eli puhdistukseen/vaihtoon. Mitkä säädöt sulla tarkalleen kaasarissa?
Itellä kans TT putki ja perus TT hilppeet (170 pääsuutin, neulan sokka ylimmässä) kulutus noin 6.3l satasella. Sillon kun mulla oli viellä 165 PS ja neulan sokka 2. ylimmässä mun kulutus oli n. 10l satasella. Näköjään se yksi vitun pykälä tekee suuren eron
Joo siis pääsuutin on 170, tk on 36 ja toisiks alimmassa sokka.. Ja siis kantsii kahtoo ilmanputsari? Mitenkä se vaikuttaa tuohon kulutukseen? Joo ja oli täys tankki 10l mut ekalla ajolla täs pari viikkoo sit nii ajoin normisti nii meni varatankille ja ajoin sit varatankilla kotia, tankkasin ja meni vaa 5l tankkiin ja iha piri pintaan meni. Ja seosbensallahan mulla on, vaikuttaako sit tuo sokan asento tosissaa niin paljon että tippuu kulutus noin paljon?