Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Rajis- kirjoitti:Juu siis ootko huomannu, että ois bikella paljon karstasempi kuin castrolilla ajaessa?
Sparkplug kirjoitti:Rajis- kirjoitti:Juu siis ootko huomannu, että ois bikella paljon karstasempi kuin castrolilla ajaessa?
Ite en oo koskaan putsannu kotarista pa-säädintä vielä Ja toimii vieläkin kuin uusi, ei se teboil kyl älyttömii karstota. Reppu vaa aina 2t lemussa
Rajis- kirjoitti:Pitääpä nyt katella
Touko kirjoitti:No eipä tota pakoaukonsäädintä tarvi oikeen putsata muissa kun rotaxeissa. Ja kyllä sillä tts ja 2t bike on omassa käytössä jonkinmoinen ero näkyny. Eli en näe pahana maksaa muutama euro enemmän ja käyttää tts varsinkin kun tilaa tuolta hollannista
Sparkplug kirjoitti:Rajis- kirjoitti:Pitääpä nyt katella
Purkin mukaan teboil täyttää aprilia 125ccm, cagiva 125ccm honda 125ccm ja gilera vaatimukset