Älä vaan vedä räikällä. Tulee vaan maksaan sulle uuden kannentiivisteen kun alkaa vuotamaan. Ite tein sen virheen kahdesti ja kahdesti jouduin ostan uuden. Älä tee samaa virhettä. 22nm momenttiin pääpultit ja ne kaks siinä vesipumpun alapuolelta 10nm
Pitääkö pinnapulttien kupariprikat uusia? Onko kovin tärkeät? Pitääkö myös tehdä mtn jälkikiristystä kun tuon saa kasaan?
Tuossa tiivistepaketissa tuli noita alapään tiivisteitä kaks kappaletta niin kumpi noista niinku laitetaan? Hirveän pieni ero ku mikrometrillä katto mutta ei noista muuten huomaa mitään. Kannentiivisteitä kans kaks, mutta ne on niiteillä toisissa kiinni eli menee semmosina vissiinki?
Eikä ku se ei ota siihen
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Itsellä aina tullut yksi alapään tiiviste. Se kannentiiviste kuuluu pistää sellaisenaan paikalleen. Ei kuulemma tarvi jälkikiristystä kunhan 2-3 vaiheessa kiristät pultit JA RISTIIN. Itse uusin noi kupari prikat kun olivat kärsineet muutamista avauskerroista. Kirjottelehan tuonne minarellin omaan chättiin nää kyselyt tuosta koneesta kun tää on vähä väärä topicci näille.
Ensin änkän päädystä popparit auki ja änkän pääty irti. Seuraavaks reikäputki pois sieltä änkän sisältä. Db killeri on siinä reikäputken sisällä joten sen voi ottaa muutamalla tavalla. Ite otin reikäputken irti, killerin irti ja hitsasin reikäputken takasin. Sitten vaa reikäputki ja änkän pää paikoilleen ja popparit kiinni. Kannattaa sitten kanssa vaihtaa suuttimet isompiin kun killerin irrottaa. Itellä nyt 130 pääsuutin ja 40 tyhjäkäyntisuutin ja hyvin toimii!
Mikä olisi halvin tapa saada honda cbr:ään paremmat äänet, kädentaitoja modaamiseen ei ole? Paranisiko äänet jos vakioänkän loppupillin juureen poraisi reikä?