Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Pemppis
Pyörä:
--> Aprilia sx 50cc vm -09, Cagiva mito vm -91 & -04, Aprilia Rs 154cc vm -12 <--- EX, Husqvarna Sm/WR 125 vm -11
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
30.6.2010 19:10
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pemppis » 28.7.2014 14:57

Osaisko joku vastata mistä ruveta vikaa/vikoja etsimään :s -11 husse huohottaa pakoaukonsäätimestä karstaa ulos aina muutaman tipan puolessa tunnissa. Ei tiputa kokoajan, vaan ajon jälkeen muutamia tippoja. (Yön aikana oli hallin lattialle tullut pieni läntti mustaa mönjää joka on minun mielestä ilmiselvää karstaa) Kaasarina toimii 38 PWK Keihin ja säädöt on mallia vitun rikkaat (röpöttää niin saatanasti 1. ja 2. vaihteella kiihyttäessä. Erittäin rajusti kylmällä koneella, mutta ei kauheasti lämpimällä koneella... Kuitenkin niin paljon, että alkaa ärsyttämään :x ) <-- Olenko edes oikeassa tuossa asiassa? :lol: Tulppa vaihdettu vähän aikaa sitten ja khyllä tulpasta huomasi, että soppaa saadaan riittävästi :lol: Onko se PA-säätimen pois kytkeminen millanen homma ja minkälaista vaikutusta siinä on husseissa?? (Mitossa ei tällaisia ongelmia ikinä ollut ja Räsässä oli ylös lukittu laippa, koska 154cc polini ;) ) Jos minä tuon kaasarin käytän poissa paikoiltaan ja pakoaukonsäätimelle en tee mitään, niin pitääkö kasausvaiheessa PA-säädin sitten vielä kalibroida noittein tietopankin ohjeitten mukaisesti?
Pandemic
Pyörä:
on pyöree
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2013 17:20
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pandemic » 28.7.2014 19:31

Siinä mallissa ei ole sähkönen säädin joten ei tartte kuuleman mukaa kalibroida mitään, bensaahan se alkaa syömään aivan s****nasti ja alavääntöjä on vähän tai ei yhtään, mikset vaa säädä sitä kaasaria, eihän se tee koneelle mutenkaa hyvää käydä rikkaalla?
PÄRPÄR
Panssarinyrkki
Pyörä:
Husqvarna SM 125 '10
Liittynyt:
17.4.2013 20:14
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Panssarinyrkki » 29.7.2014 15:45

Saako noita hussen ecu bokseja mistään muualta kun maahantuojalta? Tarvis nopeesti uuden ja MP-racingilta sanottiin et niitä ei saa tässä pariin kuukauteen. :/
Vaihdetaan hussen valkoisia muoveja mustiin, jos kiinnostaa niin yv!
2-strokepower
Pyörä:
PV -99, Husse WRE -05
Liittynyt:
30.10.2010 13:23
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 2-strokepower » 29.7.2014 15:56

Mp-osat.fi saa mut sieltä ei näy onko varastos.
ebinviljami
Liittynyt:
7.8.2014 1:09
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ebinviljami » 7.8.2014 1:19

käykö husqvarna wr 125 putki -2012 sm 125 :D
http://www.fmfracing.com/Products/BikeA ... ARNA_WR125
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jonicc » 7.8.2014 3:47

->08 asti wr putki menee suoraan. 09-> wr putkessa on yksi runkokiinnike enemmän joka ehkä pitää leikata, ja änkkä tulee aivan eri kohtaan.
sepposampyla
Liittynyt:
26.4.2013 22:03
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut sepposampyla » 7.8.2014 20:28

Minkälaisia ja minkä kokoisia kaasareita olette vaihtaneet vakiokaasarin tilalle? Kannattaako ylipäätään vaihtaa isompaan jos pyöränä toimii -06 wre tt-putkella?
Kiitos!
Kirjoita nimi tähän
Liittynyt:
21.9.2012 19:39
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kirjoita nimi tähän » 7.8.2014 23:08

Kaasari valitaan muiden osien mukaan. Perus-tt ei hyödy mistään 35mm tai 38mm megatykistä, ellei suunnitelmissa ole virittää lisää. Joku 32mm voisi olla sopiva. Ero tulee väännössä, ei tosin niin suuri ero, että uutena kannattaisi kaasaria ostaa. Etsi siis käytettyä.
Ja toimivuuttahan isompi kaasari ei häiritse näissä vanhemmissa pyörissä, kun ei tarvitse kikkailla ecujen kanssa.
Pandemic
Pyörä:
on pyöree
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2013 17:20
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pandemic » 7.8.2014 23:32

Nyt olis tulossa CR valopuolalliset sähköt ja kyselisin et mitä täytyy tehdä että saa 08 katulaiskassa ne toimimaan?
PÄRPÄR
ville69
Pyörä:
yz250f 2009, EX Husq 144, EX PV x3
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
21.10.2010 23:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ville69 » 8.8.2014 11:18

Joudut sorvaamaan vauhtipyörän kartion uusiksi sekä ehkä korottamaan sitä anturia/tunnistinta mikä on siinä vauhtipyörän kyljessä. Myös täytyy tehdä lohkoihin muutama uusi kierre sekä säätää sytys ilman kiilauraa.
SM/WR 144 Proju! viewtopic.php?f=93&t=85496
http://www.youtube.com/user/Husqq69 jaja http://www.youtube.com/channel/UCpNW7G8 ... QgQ/videos
penniviisas
Pyörä:
Husqvarna wr 300 sm & Husqvarna Te 450sm
Liittynyt:
22.7.2013 15:54
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut penniviisas » 11.8.2014 21:31

Sopiikos piikkisten husqvarnojen rattaat esim 250cc wr husqvarnaan?
Panssarinyrkki
Pyörä:
Husqvarna SM 125 '10
Liittynyt:
17.4.2013 20:14
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Panssarinyrkki » 13.8.2014 23:04

Minkähänlainen operaatio olisi vetää CR-hussen sähköt vm. 10 SM:ään?
Vaihdetaan hussen valkoisia muoveja mustiin, jos kiinnostaa niin yv!
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jonicc » 13.8.2014 23:51

Nyt oikeesti.... Kato 2 viestii taaksepäin :roll:
5amppa
Pyörä:
husqvarna sm -09
Liittynyt:
23.10.2005 16:45
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 5amppa » 17.8.2014 14:39

Osaako kukaan sanoo miten hussen rattilukko vaihdetaan?
Avain hukku ja ostin uuden rattilukon eikä hajuakaan miten ton vanhan saa tuolta pesästä ulos 8)
Noname24
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -07
Liittynyt:
7.9.2012 14:56
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Noname24 » 19.8.2014 21:56

Onko jollai kokemusta tosta pa-aukon kalibroinnist (07 husse)? Mulla on tos 35mm mikuni nii vaikuttaako joteki? Ku ei ota piikkiä 1 tai 2 vaihteel ollekaa. Öljyvalo vilkkuu jo valmiiks välil nopee välil hiljempaa ja välil vähä aikaa ei pala ollenkaa. Ja ecu2 on kanssa :D nii onnistuuks niite 2 ja 3 reikien yhistäminen rautalangal. Vai olisko parempi lukittaa pa säädin yläasentoon?