Jos jollain lojuu joku ylimääräinen syyläri/syylärit jossain hyllyssä, mikä ois pienikokonen niin oisin kiinnnostunu, myös jonku crossin tuplasyylärit kiinnostaa. Yv:tä vaan!
pvsuzukipv kirjoitti:Niin oisko teillä hon´da 125 f mbx räjäytys kuvia koneesta ??
kun aloin purkaamaan konetta ja nyt koko kone on purettu ja en varmaan enään osaa kasata ilman "räkäkuvia"
Niin voisko joku laitta mulle tänne YV:ellä tai emailiin : dj_sammy90@netti.fi räjäytyskuvia??
kiitos jo rtukäteen
turhake kirjoitti:kait oot koittanu lyödä oikeen kokoisella hylsyllä/holkilla laakerin ulkokehään? holkki siihe ja vasaraa perään. katot ettei lohko pääse halkeemaan eli tuet sen siitä laakerin takaa. laakeri pakastimeen ja lohkolle kuumailmapuhallinta. (yks mitä vois koittaa kanssa ni olis rost-off ice, purkin mukaan saa -50C:een jäähdytettyy.)
kyllähän ulkokehään kärsii nuijia, sisäkehään ei.-Make kirjoitti:turhake kirjoitti:kait oot koittanu lyödä oikeen kokoisella hylsyllä/holkilla laakerin ulkokehään? holkki siihe ja vasaraa perään. katot ettei lohko pääse halkeemaan eli tuet sen siitä laakerin takaa. laakeri pakastimeen ja lohkolle kuumailmapuhallinta. (yks mitä vois koittaa kanssa ni olis rost-off ice, purkin mukaan saa -50C:een jäähdytettyy.)
Ei oo sopivan kokosta holkkia löytyny. Kyllähän sen sinne saa, mutta en tiedä kuinka paljon tohon laakerin ulkokehään kärsii sitten lyödä?
turhake kirjoitti:kyllähän ulkokehään kärsii nuijia, sisäkehään ei.-Make kirjoitti:turhake kirjoitti:kait oot koittanu lyödä oikeen kokoisella hylsyllä/holkilla laakerin ulkokehään? holkki siihe ja vasaraa perään. katot ettei lohko pääse halkeemaan eli tuet sen siitä laakerin takaa. laakeri pakastimeen ja lohkolle kuumailmapuhallinta. (yks mitä vois koittaa kanssa ni olis rost-off ice, purkin mukaan saa -50C:een jäähdytettyy.)
Ei oo sopivan kokosta holkkia löytyny. Kyllähän sen sinne saa, mutta en tiedä kuinka paljon tohon laakerin ulkokehään kärsii sitten lyödä?
Juhve kirjoitti:En löytänyt mistään suzuki rm topikkia täältä. Onko se jossain?
Niin kysyn sitten täältä että kannattaskohan vaihtaa jo mäntä kun katoin imuaukosta niin alareunassa oli jtn pieniä naarmuja ja ylempää näytti ihan normaalilta. Vois kyllä aukasta eka pytyn ja sitten kysyä. Mutta saako tuommoset pienet naarmut hiottua ihan jollain vesihiomapaperilla vai kannattaako vaihtaa koko mäntä?
Ei yhtään tietoo kuinka monta tuntia ajettu mutta ei sillä paljoo ole ajeltu siitä kun koneremontti on tehty.
Kyseessä -82 rm125